This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
След смяна на CD-то
#1
Колеги вчера си смених старото ЦД със ново но след като го монтирах новото и дадох на контакт тръгна всичко добре.След изгасяне от контакт и пак даване на контакт всички настройки са занулени и радио станциите.Знам чче трябва да се разменят кабели но не знам какви и коиSmile.Ще съм мн благодарен ако някои ми обясни кои цвят с кои да разменя.Поздрави.Колата е V 40
Цитирай
Thanks given by:
#2
На буксата на радиото имаш 2 плюсови проводника. Единият захранва паметта (мисля че беше жълт), но в описанието или на самият проводник трябва да го пише - там свързваш проводникът от инсталацията на колата на който има напрежение и когато не си на контакт.
[Изображение: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Цитирай
Thanks given by:
#3
Поредната тема стил как да си подпалим колата, или да изгорим нещо. :roll:

Какво е това CD което си монтирал?

Към оригиналното окабеляване ли е монтирано или е преправяно нещо?
Цитирай
Thanks given by:
#4
Tisho написа:Поредната тема стил как да си подпалим колата, или да изгорим нещо. :roll:

Какво е това CD което си монтирал?

Към оригиналното окабеляване ли е монтирано или е преправяно нещо?

На 100% си прав Тишо
[Изображение: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ 69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Цитирай
Thanks given by:
#5
Ако държиш да работи само когато си на контакт размени жълтия и червения кабел. Единият е за перманентни +12V, а другият за +12V на контакт. Ако обаче искаш да работи и тогава когато колата не е на контакт, съответно да трябва да го изключваш ръчно всеки път, връзваш и жълтия и червения кабел от към CD-то към постоянните +12V от инсталацията на колата. По принцип на кабелите за CD-тата си пише кой за какво е на тях, а ако не порови се из интернет-цветовата схема е универсална.

П. П. Ако нямаш с какво да мериш или пък не знаеш какво правиш те съветвам да се възползваш от услугите на някой друг за да не стават инциденти. Безопасността преди всичко, все пак.
[Изображение: Photo0199.jpg]
[Изображение: ab209937.gif]
раскрутка сайтов
ВОЛВО V 40 1.8 115к.с 1998год. B4184S, ГИ REG O.M.V.L
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)