The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на Волво xc70 2007- и активното окачване?

#1
Здравейте,

бих желал да задам няколко интресни според мен и важни въпроси за XC70 2007-. Реших, след около 3 години карайки V50 да си купя xc70 D5 ръчнна скоростна кутия, трета серия 2007-. Въпросите са ми, с какво трябва да се внимава при огледа на колата и на кои неща трябва да се обърне внимание? Колите, които гледам в момента са 2 и двете са с ръчна скоростна кутия D5-ци 2008 и 2009 година.
Първото обаче е с 4C - активно окачване, а второто е без. Следващия въпрос е активното окачване слага ли се при ръчните скоростни кутии или само при автоматиците? И двете коли са били на компании и са подържани изцяло и само във Волво до края на лизинговия им период, където и компаниите се отърват от тях. След края на 2009 конете на същия мотор стават от 185 на 205, някой знае ли какви са преимуществата на 205 кс освен, че е по-мощен, по- икономичен и специално за Англия данъците му са малко по- малки.

Ще съм благодарен за съвети и препоръки относно въпросните коли.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#2
аз единствено мога да кажа за активното окачване, супер е но 4 амортесьора са 5 000лв в мото пфое, и много трудно може да се сложат обикновени след това тъй като трудно се лъже компа че ги са там, като релано ги няма. това е личен опит с S80 2008г на кума ми. и най важното в мото пфое неможаха да кажата кой амортесйьор тропа. в мото пфое Пловдив, след диагностика казват предните са, а в София в Мото Пфое казаха задните. идеята е че поне в България, май не им разборат много и е по скъпа поддръжката на това окачване.
но както казват кеф цена няма Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#3
Аз не държа да е с активно окачване, по- скоро ми е важно да разбера дали активното окачване е нормално да е на кола с ръчни скорости?
Виждал съм много xc70 ки автоматици с активно окачване, но никога на ръчна скоростна кутия. Иначе, че е хубава, но скъпа екстра, така е. Тя се и заплаща допълнително при покупка на нов автомобил, по- желание на клиента.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#4
Има ли други мнениия? Много ще съм благодарен да да чуя хора които карат xc70 с конкретни съвети.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#5
Здравей,искам да те уверя,4е в никакьв случай няма да сгрешиш с активното окачване.Аз съм с такова и не спирам да си играя с него :-) Смених и един заден амортисьор за около 500 лева на Monroe,защото като си свалих стария на него пишеше Volvo-Monroe.Разбира се в Мото пфое ми искаха 1300 лв,но това няма как да стане.В интерес на истината ще ти е доста забавно по някое планинско пътче с ръчни скорости и на Спорт Режим :geek: Иначе аз моето си го карам само на Комфорт и усещането е много приятно.Дано да съм ти помогнал Wink
Reply

#6
Предполагам, че ще супер усещането! Все пак дали активното окачване е нормално при ръчни скорости или само при автоматиците?

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#7
Здравей JMI. Аз карам такова XC70 от 2006 4С-окачване. Бензинка 2,5 турбо на 230 коня май, но това не е много важно. Возията на колата е много добра. Сега, много зависи какво търсиш. При активиране на 4С амортисьорите се втвърдяват и да речем по-добре влиза в завоите, т.е. при динамично каране може да си включиш 4С. В града не го включвам. Няма смисъл. Така возията е много мека, плавна, като лодка в спокойно море. Шумоизолацията е много добра, комфорта и сигурността са на ниво, естествено. Хубавото на тази возия без 4С е че някак си е много спокойно и плавно возенето. Аз лично не се нервя когато съм в задръствания. Виж на Хонда CRV 2010 беше друго. Карах една такава за малко , хубаво че не беше моя. Забележително дървен и некомфортен автомобил, но като за Хонда става.Стига с отклоненията. Според мен ще останеш доволен от XC70 - 2007. Недостатъка на тази кола като возия е именно мекото возене. Без 4С поне аз я чувствам нестабилна на моменти ама това като се изюркам на 80-90км/ч иначе както казах при градско каране е готино, на магистрала включи 4С и неравностите ги поема много по-добре. Сега ти си в Англия и няма да се сблъскаш с явлението български междуселски път, така че давай смело. За какво да внимаваш не знам точно. Единственото което може да погледнеш е дали има съобщение на инфоцентъра за някакъв проблем. Питай за сервизната документация, ако има съобщение "Time for regular maintenance" знаеш - искай документи и касови бележки къде и кога и при кого. Аз лично без сервизна история такъв тип кола не бих погледнал дори. Ти казваш че това са фирмени автомобили с подръжка при дилъра и със всичките им неща. Това е хубаво. Може би като служебни коли е интересно как са карани Smile , но съм сигурен че при налична история на колата няма от какво да се притесняваш. Огледай за ръжда, ако намериш значи не е Волво. :lol: Иначе сериозно - направи външен оглед - драскотини, прозорци, двигател, кабели, пласмасите, дали всичко си работи и така. Качи се направи едно кръгче ако усетиш нещо спри помисли, ако ти се стори ОК вземай. Ти караш Волво знаеш усещането. Успех и късмет.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#8
Много благодаря за съветите, те ще са ми полезни! Значи да разбирам че 4-C си го слагат и на модели с ръчни скорости. А някой има ли добра идея как се пробва AWD дали работи, както трябва и дали Халдекса трансферира мощност към задните колела нормално? Имам предвид тестване на AWD по- цивилизован начин, не просто да се забие в кал, където да се види дали и задните колела превъртат!

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#9
Не знам как може да се тества. ХС-то ми е AWD и досега, като ми напомни, не знам дали работи. Не съм се завирал из калищата макар да има много такива места тука. Предполагам че се тества на стенд където блокират предните гуми. Знам че задните имат само 40% от пълната мощност. Интересно сега се сещам че когато взех колата гумите бяха много зле и по-точно предните, Износени плътно до маркерите, а задните си бяха с добри. Трябва да седна и да прочетa упътването на колата най-накрая. Халдекса и той е вързан с компютъра така че ако има проблем би трябвало да каже нещо. Обаче съм малко гол и бос относно тези халдекси за съжаление.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#10
Да по принцип Халдекса е вързан с компютъра на колата, но четох някъде за Волво awd, че не му работел Халдекса и нямало никакво съобщение на таблото, затова питам ако някой знае нещо по въпроса. Също така не намерих никаква информация за тестване на awd- то, просто мнения много, но почти всичко се свежда до каране в кал или на хлъзгав участък, където много лесно си проличава. Иначе по- научно издържан тест не видях някой да предложи. А при мен ще е трудно да накарам дийлъра да завре колата в калта, за да я тествам, но ще настоявам пък да видим, видим какво ще се случи!

Поздрави
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)