The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за обява на XC70

#21
pokworld Wrote:Благодаря ти Додо. Не очаквам да няма никакъв ремонт, нормално е 1-2К, дори и 3К, в зависимост от цената на автомобила, но 10К за скоростна кутия ако ще давам по-скоро ще взема ръчна скоростна кутия, там поне каквото и да стане уж за 4К може да се смени всичко.
10 000 сигурно е чисто нова, но преди време никой не ги е сервизирал, проблемите са били трудно решими - липсва на части, опит и т.н.
Иначе да преминеш от автомат на ръчна, сигурно ще отидат повече пари, отделно двумасовият маховик е около 2000 лв., така че май автоматът си остава по-добрият вариант Wink
Нека да прегледат колата в МП първо Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#22
Колеги,

Закарах автомобила на Мото-пфое. Общо взето нищо по-различно от кварталното майстройче. Може би имах много повече очаквания.
Резултатите бяха: вмести 177К километража е 251К. Ангренажът наистина е сменен. Проблем с кормилна рейка, за която ми поискаха 2500 лв за нова, но разбрах, че се рециклират за 200-300 лв; ръжда на средното гърне, печката била за ремонт, теч на интеркулера и един маншон за смяна. Колата била поддържана сериозно в МП. Има си история, сменили са маслото на кутията преди 10К км. За скоростната кутия ми казаха, че е ок, но майсторчето каза, че са си били проблемни и можело да гръмне, ама дали след 50-100 или 150К не се знаело - супер оценка Smile, ориентира ме много. Примчика беше доста любезен, даде висока оценка за годините на автомобила. Та накратко, разбрахме се с продавача и купих автомобила. Направи ми впечатление, че скоростите много бързо стигат до 4-та, даже мога да кажа карам си с 60км/ч и от Д на ръчна като дам, си е на 4-та. Голфчето доста често си го карах на 4-та и така имах много нисък разход, но чак да карам с 60км/ч на 4-та...
Не разбирам какво е придърпване при превключване, но от 1-ва на 2-ра много отчетливо усещам придърпване (ако трябва да го опиша с ръчна скоростна кутия - все едно не уцелваш точния момент за смяна на предавка и тъй като не ми се случвало подобно нещо, повече си го представям, че автомобилът е на свободна, движейки се с 20 км/ч и да превключа на 2-ра директно. получава се едно угаждане на цялата кола към предавката), което не знам дали е проблем. Вече от 2-ра на 3-та и от 3-та на 4-та не усещам нищо. Без да давам зор, доста плахо каране предавките се сменят на 1500 об, ако не и на по-ниски обороти.
Друго нещо, което ми направи впечатление е, че от центъра до Гео Милев каране на задръстване - отварям капака и ми се струва, че е много горещо (под горещо имам предвид, пластмасовия капак), но на таблото стрелката си стои вертикално, което предполагам,че е 90 градуса по Целзий (тъй като няма цифри) така както трябва да е при дизеловите двигатели. Моето си е усещане, а и нали уж трябва всичко да е кофти и си представям кофти сценарии, въпреки диагностиката от МП Smile

Като я подкарам на дълъг път ще видя дали всичко е ок, но засега всичко изглежда добре. Ако някой може да ми даде съвети при експлоатацията на този автомобил, ще съм благодарен.
Reply

#23
Колега и мойта рейка тропа, та ще се радвам да кажеш как си я оправил.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)