The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дюза за волво в70

#1
Здравейте, имам сериозен проблем с дюзата на волво в70 двигател т5д5. Несъм много запознат, но автотехника ми каза, че иде реч за дюзата с електроника, която командвала останалите дюзи. Нова струвала към хиляда лева плюс разпръсквач някакъв си който струвал още хиляда и ремонта щяло да стъпи към две и сто. Та въпроса ми е мога ли да намеря такава дюза втора употреба или поне корпус за нея плюс електроника и разпръсквач?
volvo v70 2.5 td 1997 143 hp
Reply

#2
hiphopper Wrote:Здравейте, имам сериозен проблем с дюзата на волво в70 двигател т5д5. Несъм много запознат, но автотехника ми каза, че иде реч за дюзата с електроника, която командвала останалите дюзи. Нова струвала към хиляда лева плюс разпръсквач някакъв си който струвал още хиляда и ремонта щяло да стъпи към две и сто. Та въпроса ми е мога ли да намеря такава дюза втора употреба или поне корпус за нея плюс електроника и разпръсквач?
Напомни му на този майстор, че още 2-300 лв. и може да си вземеш още едно V70, за части, примерно.
Тази дюза, за която говориш, е така познатата "умна дюза", но определено не струва толкова, дори нова в МП.
Провери по номера й при официалния доставчик, надали ще е повече от 7-800 лв. чисто нова.
Отделно ще ти излезе по-евтино да си направиш една разходка до София, до някой официален сервиз на БОШ, за да я рециклират за доста по-малко пари.
Друг вариант е 2-ра употреба.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Това за рециклирането в бош софия не го знаех. Благодаря ти много полезна информация. Засега и аз съм се спрял на втора употреба част. Иначе и той така каза "умна дюза".
volvo v70 2.5 td 1997 143 hp
Reply

#4
а за какво ще е сменяте...ако не е тайна?
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#5
Би ли споделил какви са симптомите че се налага смяна на умна дюза ?
Reply

#6
най-много да не работи механично или да й е прекъснала бобинката,ама 1000 лв. .... хайде моля ви се... сменявай не дюзата,а майстора....
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#7
Основния проблем за диагностиката на колата беше увеличаването на тъмния пушек при каране. Тоест преди не пушеше толкова сменяхме различни нафти от различни бензиностанции и нищо. Пушенето продължава. Също така има и проблем при ускоряването. Но като цяло не е някаква болка за умиране. Колата я закарахме във Велико Търново при майстора до владишкия мост (пътя за Арбанаси).
volvo v70 2.5 td 1997 143 hp
Reply

#8
Колега аз имах същия проблем Smile Колата започна да пуши и не вървеше започна да ми изписва грешка в горивния процес. Грешката се показваше когато се мина над 2000-2300 оборота колата не върви и пуши адски много Smile може да се каже че спирам и пушека ме настига.
Оказа се изгорял маркуч вакумен на турбото почти на 80 % съм сигурен че и при теб е така. Маркуча може да се скъса,спука или просто да изгори и като изгуби вакума не отваря някакъв клапан в турбото . Колегата от горния пост nik_dob го хвана и ми спести 360 лв за нов дебитомер.
За това те съветвам първо да си провериш този маркуч и после прави някакви генерални ремонти.
Reply

#9
Тони,бях забравил този случай,май беше доста отдавна... колега може да е вакумен маркуч,може да еклапан на турбото,може да е спукан турбопът или кулер,може да е центровка на помпата,може и умна дюза да е.... може да е.... много неща.Там където са ти дали диагноза,увери се,че разбират майсторите,ако ли не - ходи в друг сервиз.За Велико търново мога да ти препоръчам Митко.Виж в тази тема <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=18095">viewtopic.php?f=21&t=18095</a><!-- l -->
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#10
Здравейте колеги, аз до колкото си спомням според вадис проверката на умна дюза става като следиш показанията на оборотите на двигателя от датчика за ГМТ на маховика и тези от умната дюза. Допустимата разлика мисля , че беше около 20 оборота. Другото което е хубаво да се види като се закачи на компа е ъгала на впръскаване ,какъв иска и каъв е в деиствителност , това също го казва умната дюза . Ако тези показатели са ок според мен белята ама изобщо не е в дюзата с по висок коефициент на интелигентност Big Grin .
Поздрави
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)