The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГНП на V70, въпросче.

#1
Колеги имам теч от помпата и утре ще водя колата на доктор. Някой може ли да ми каже на бош ли е помпата или? За стария дизел на WV става въпрос.
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#2
Би трябвало да е VP 44 на Bosch.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#3
Благодаря mudancho.
Той, човека утре ще каже, ако се наеме да я прави, ама да си питам и тука, Горе долу колко време отнема свалянето и, и ремонта?
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#4
Зависи колко е зает майстора , но не би трябвало да е по-вече от един работен ден .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#5
Колега имах същия проблем като твоя ,на същия мотор и същата година,закарах я е Благоевград,и оттогава вече година и половина нямам никакви грижи,пиши на лично да ти дам името на сервиза.Бих го постнал и тук ,ако не е в разрез с правилата.
Reply

#6
Здравей колега,
помпата е на Bosch VP37 - VE5/11E2300L649. Преди време и аз имах теч и се оказа уплътнение на капака на помпата. При смяната не се демонтира помпата. Много се спекулира с цената, повечето обясняват как трябва да се сваля помпата и после е нужен реглаж. Имах оферти от 80 до 240 лв за работа, а не отнема повече от 20 мин. - отвъртат/завъртат 3 болта. В крайна сметка намерих нормален дизел сервиз и оправиха теча за 4-5 лв уплътнението на капака (оригинални Bosch) и 20 лв за труд, в който влиза и последваща диагностика на горивната система. Ето как изглежда долното уплътнението на капака - 29

[Image: 110c10n.jpg]

и цялата помпа

[Image: 27xm5mv.jpg]

Комплекта гарнитури за цялата помпа е около 20 лв, за работа както се спазарите.

Поздрави и успех
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#7
Имах и аз течове и ги оправих при един майстор , впоследствие колата почна да харчи много - 17-18 градско. Оказа се , че с този капак се регулира порцията на подаваното на гориво , и можело само на стенд да се направи така както е по каталог.
Почнах сам да "ръчкам където не трябва" Smile отвивам трите болта и леееееко ( една милимунда )помръдвам капака в ляво или в дясно - завивам болтовете .
Разликата при едно малко помръдване на капака е огромна - колата става звяр рипа и не се трае ама и харчи ...
След десетина опита от моя страна - реших , че така не става и отидох при човек който ремонтира помпи със затворени очи и има нужната апаратура ,платих си и вече съм доволен и спокоен ...
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#8
и аз имам проблем с течаща помпа vp 37,колата е волво в70 1999 година,и аз ли трябва да мина през тези майстори.
Reply

#9
cosworth team ruse Wrote:и аз имам проблем с течаща помпа vp 37,колата е волво в70 1999 година,и аз ли трябва да мина през тези майстори.
Милен е твоят човек.Мога да ти дам координати ако искаш.
Reply

#10
Здравейте,и аз имах теч от уплътнението на капака,смених го при "майстор",действително теча се оправи, но "майстора" не погледна преди това колко са милиграмите на горивото на празен ход и ги сложи впоследствие на 3мг,но колата качи разхода и сега гори 8 л извън градско,преди това беше към 6-6,5л.Та питанката ми е някой знае ли колко трябва да са тез милиграми или да препоръча сервиз Дупница -Кн- Бл.град
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)