The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем - anti-skid service required

#1
Здравейте колеги.
Вчера ми се появи надпис - anti-skid service required на Xc90
Какво значи това, и колко е голям проблема? Как мислите и какво ще ме посъветвате?
Предварително благодаря.
Reply

#2
enyem Wrote:Здравейте колеги.
Вчера ми се появи надпис - anti-skid service required на Xc90
Какво значи това, и колко е голям проблема? Как мислите и какво ще ме посъветвате?
Предварително благодаря.

Диагностика. Smile
Reply

#3
:-)
Reply

#4
И къде беше проблема? Залагам на SAS или Yaw-Rate сенсорът.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#5
nik_dob Wrote:И къде беше проблема? Залагам на SAS или Yaw-Rate сенсорът.
Ники, може и заминаващ си акумулатор - така се оказа при мен Wink Въпреки, че палеше, но явно е имал голям пад и набиваше грешки на няколко системи.
Но Тишо го каза - диагностика ... защото може и скобата на гърнето да се отчупила, да е ударила някой датчик по колелото, ама надали :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
Влади,хванах те неподготвен.Ако е датчик на колело,би трябвало да изпише нещо като Anti-block system service requiered,но такъв проблем като отчупена скоба на гърнето - отново хумора ти е на ниво :mrgreen: Поздрави.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#7
nik_dob Wrote:Влади,хванах те неподготвен.Ако е датчик на колело,би трябвало да изпише нещо като Anti-block system service requiered,но такъв проблем като отчупена скоба на гърнето - отново хумора ти е на ниво :mrgreen: Поздрави.
Мда, Влади има много сила в хумора си. Още му се смея за сравнението с яйчниците (в една друга тема) :mrgreen: :mrgreen:
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#8
Спомням си аз за яйчниците Big Grin
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#9
Yankov Wrote:
nik_dob Wrote:Влади,хванах те неподготвен.Ако е датчик на колело,би трябвало да изпише нещо като Anti-block system service requiered,но такъв проблем като отчупена скоба на гърнето - отново хумора ти е на ниво :mrgreen: Поздрави.
Мда, Влади има много сила в хумора си. Още му се смея за сравнението с яйчниците (в една друга тема) :mrgreen: :mrgreen:
Радвам се, че се забавлявате и не съм станал досаден с черния си хумор :mrgreen:
Не знам как са другите марки, бъкани с електроника, но за подерен път се убеждавам, че ВОЛВО е проектирано след доста мисловен процес от страна на инженерите им :!: Все едно всяка система е не двойно, а тройно подсигурена, което разбира се е хубаво, но доста неподходящо за "ремонт пред блока". Да, може да си сменим кушките на фара, но и там трябва да се спазват някои изисквания, т.к. СЕМ-ът си ги следи и когато изключиш буксата - записва грешки в логовете Smile Но като цяло си искат "зарчето", за да се разбере какво точно прави или не прави.

Та, към колегата - трябва да се закачи на VIDA и да се изчете точно какъв й е проблемът. Ники може да свърши тази работа и със сигурност ще намери виновникът за този надпис, а колко ще струва и дали ще ти хареса ... това е ВОЛВО и си заслужава всяка една инвестиция Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#10
Тъй де, трябва да се хвърли зара,пък той каквото покаже... ;-).
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)