Posts: 16
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Здравейте колеги.
Вчера ми се появи надпис - anti-skid service required на Xc90
Какво значи това, и колко е голям проблема? Как мислите и какво ще ме посъветвате?
Предварително благодаря.
Posts: 4,840
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
enyem Wrote:Здравейте колеги.
Вчера ми се появи надпис - anti-skid service required на Xc90
Какво значи това, и колко е голям проблема? Как мислите и какво ще ме посъветвате?
Предварително благодаря.
Диагностика.
Posts: 16
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
И къде беше проблема? Залагам на SAS или Yaw-Rate сенсорът.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
nik_dob Wrote:И къде беше проблема? Залагам на SAS или Yaw-Rate сенсорът. Ники, може и заминаващ си акумулатор - така се оказа при мен Въпреки, че палеше, но явно е имал голям пад и набиваше грешки на няколко системи.
Но Тишо го каза - диагностика ... защото може и скобата на гърнето да се отчупила, да е ударила някой датчик по колелото, ама надали :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Влади,хванах те неподготвен.Ако е датчик на колело,би трябвало да изпише нещо като Anti-block system service requiered,но такъв проблем като отчупена скоба на гърнето - отново хумора ти е на ниво :mrgreen: Поздрави.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
nik_dob Wrote:Влади,хванах те неподготвен.Ако е датчик на колело,би трябвало да изпише нещо като Anti-block system service requiered,но такъв проблем като отчупена скоба на гърнето - отново хумора ти е на ниво :mrgreen: Поздрави. Мда, Влади има много сила в хумора си. Още му се смея за сравнението с яйчниците (в една друга тема) :mrgreen: :mrgreen:
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Спомням си аз за яйчниците
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Yankov Wrote:nik_dob Wrote:Влади,хванах те неподготвен.Ако е датчик на колело,би трябвало да изпише нещо като Anti-block system service requiered,но такъв проблем като отчупена скоба на гърнето - отново хумора ти е на ниво :mrgreen: Поздрави. Мда, Влади има много сила в хумора си. Още му се смея за сравнението с яйчниците (в една друга тема) :mrgreen: :mrgreen: Радвам се, че се забавлявате и не съм станал досаден с черния си хумор :mrgreen:
Не знам как са другите марки, бъкани с електроника, но за подерен път се убеждавам, че ВОЛВО е проектирано след доста мисловен процес от страна на инженерите им :!: Все едно всяка система е не двойно, а тройно подсигурена, което разбира се е хубаво, но доста неподходящо за "ремонт пред блока". Да, може да си сменим кушките на фара, но и там трябва да се спазват някои изисквания, т.к. СЕМ-ът си ги следи и когато изключиш буксата - записва грешки в логовете Но като цяло си искат "зарчето", за да се разбере какво точно прави или не прави.
Та, към колегата - трябва да се закачи на VIDA и да се изчете точно какъв й е проблемът. Ники може да свърши тази работа и със сигурност ще намери виновникът за този надпис, а колко ще струва и дали ще ти хареса ... това е ВОЛВО и си заслужава всяка една инвестиция
BG VOLVO Member #00409
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Тъй де, трябва да се хвърли зара,пък той каквото покаже... ;-).
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|