Posts: 15
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
здравейте,
огледал съм се в едно xc 70 2005 D5, но има проблем с филтъра за твърди частици.
предишния собственик твърди че го е сменял веднъж и после пак се е появил проблема.
лампата свети, трупшал грешки на компютъра и от време навреме като че ли се запушвал двигателя, ама като го изфорсираш на място се отпушвал.
по време на моето пробно шофиране не го направи, така че предавам неговите думи.
някой запознат ли е този проблем?
мерси
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравей колега,
Какъв точно е проблема и знае ли се поне какви грешки са записани?
Аз на твое място бих внимавал много, защото 2 повредени DPF-а за това време...може двигателя да има проблем.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Yankov Wrote:Здравей колега,
Какъв точно е проблема и знае ли се поне какви грешки са записани?
Аз на твое място бих внимавал много, защото 2 повредени DPF-а за това време...може двигателя да има проблем. Аз си мисля, че има правен ремап, но не е направен както трябва ... другият вариант е пеперудите или ЕГР-а да са дали фира и да задръства филтъра ... но и в трите случая се налага диагностика, за да се хване проблемът.
Но ако всичко е наред и тази кола наистина е "изхабила" и вторият DPF, то значи, че най-вероятно е над 500 000 :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Това за 1/2 милион километра е много добро разсъждение
Поздрави
Volvo For life!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
JMI Wrote:Това за 1/2 милион километра е много добро разсъждение
Поздрави Ами не остана друго :mrgreen:
В този ред на мисли - днес един колега ми гледа предните гуми на Октавията и заключава "Добре, че свърши лятото, за да сложиш зимните гуми, че тези са доста изтъркани! Явно са старички?" и след 10 сек. вижда DOT-а 0212 и хлъцва "Хм, за година и малко да се изтъркат ... вече правят големи боклуци" ... а аз бързам да го успокоя, че този им е втори сезон и колата е над 80 000 км, от които 50-55 000 са само лятото и е нормално да се изтъркат за толкова :lol:
Така че въобще не бих се учудил ако колата е над 400-450 000 км и да е "потрошила" 2 DPF-a ... но в случая на колегата се касае за кофти ремап, както най-вероятно ще се окаже
Преди месец видях едно Волво ХС90 на 170 000 км, което беше на 400 единици в DPF-a. Оказа се, че има Power-Box
Ако не ми го бяха показали, никога нямаше да повярвам поради факта, че моето е близо 155 000 и има около 3-6 единици на DPF-a.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 15
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
колата е на 165к си не правена нито софтуеърна нито хардуеърна интервенция на мотора.
знам го понеже познавам собственика и знам колата от кога я има, колко я кара и какво и е правил
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
braynov Wrote:колата е на 165к си не правена нито софтуеърна нито хардуеърна интервенция на мотора.
знам го понеже познавам собственика и знам колата от кога я има, колко я кара и какво и е правил Нова ли е купувана, за да знаете дали тези 165к са истински?
С ръчна кутия ли е или автоматик?
Има ли проблем с разход на масло ... може да го е набила в DPF-a и затова да не може да го изчисти сама, а да се налага сервиз.
И последно - понеже бил сменям вече този DPF и бил вторият за колата ... с какъв е сменян - нов или 2-ра употреба?
BG VOLVO Member #00409
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Колега,сигурен ли си в достоверността на всичко споменато по-горе (за познаване на колата,какво точно е правил собственика,реални километри,смяната на НОВ DPF /около 2000 лв/ и т.н.) ? Ако е така,то колегите по-горе са абсолютно прави,че има проблем с двигателя.Тук съм сигурен,че в теб веднага изниква въпроса какво може да е и колко евентуално би струвало - на този въпрос за съжаление отговорите може да са много с много различна стойност.И на последно място е добре да си зададеш въпроса: защо бих купил тази кола с неясно какъв и колко струващ проблем? само ориентировъчно - dpf както споменах горе долу е около 2000 лв.,стойността на колата (перфектна такава) мисля не надвишава 7000-8000 лв.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
nik_dob Wrote:Колега,сигурен ли си в достоверността на всичко споменато по-горе (за познаване на колата,какво точно е правил собственика,реални километри,смяната на НОВ DPF /около 2000 лв/ и т.н.) ? Ако е така,то колегите по-горе са абсолютно прави,че има проблем с двигателя.Тук съм сигурен,че в теб веднага изниква въпроса какво може да е и колко евентуално би струвало - на този въпрос за съжаление отговорите може да са много с много различна стойност.И на последно място е добре да си зададеш въпроса: защо бих купил тази кола с неясно какъв и колко струващ проблем? само ориентировъчно - dpf както споменах горе долу е около 2000 лв.,стойността на колата (перфектна такава) мисля не надвишава 7000-8000 лв. И аз това си мисля - защо трябва да се купува кола с виден проблем?!
Нито купувам, нито продавам автомобил с текущ проблем! Ако има сгънат калник, спукан стоп или фар - ОК, но да свети като коледна елха и онзи отсреща да ми казва как е заредил лошо гориво и не е успял да го изгори ... звучи ми прекалено смело за новия собственик
Един пример - при продажбата на последните ми два автомобила (Алфа Ромео и БМВ), бяха закарани в предпочитан сервиз от бъдещите клиенти. Алфата имаше семеринг на скоростите за смяна (платих и го смениха преди да я издам на новия собственик), а БМВ-то спукан кулер (съвсем малка дупка, която само омазняваше) - попитах собственика дали може да изчака 2-3 дни, за да купя кулер и да го сменя, а той отговори: "Дару Кар (там я гледаха) казаха, че за около 300 лв. ще го сменят. Свали ми от цената ремонта и утре я прехвърляме?". Отговорих му - "работя" по желание на клиента и всичко приключи. До момента все още си карат колите и се чуваме периодично.
Не си правя реклама, а обяснявам, че съм действал като отговорен човек и винаги съм казвал какво и как е правено по колата ... пък, който иска да я купува - коли на пазара бол :lol:
Към колегата - ако не сме те отказали от тази кола, закарай я при Ники или в МП за пълна диагностика ... а после решавай дали да я взимаш Но един съвет от мен - не може да искаш за нещо пари и да го продаваш с проблем и като е толкова "просто", защо не е оправено от предишния собственик?
УСПЕХ и дано намериш твоето ВОЛВО
BG VOLVO Member #00409
|