The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC70 въпрос за рейка

#1
Здравейте, Колеги,

Честита Коледа!
Здраве и усмивки на всички:-)

Притежавам ХС70, 2004г и от известно време ми сълзи масло от хидравликата, по-специално - изпуснал е семеринга, уплътняващ между кормилния вал и самата рейка.
За моя изненада, в Мото-пфое ме информираха, че за въпросния семеринг няма информация за размер и...не се предлага като резервна част?!
Странно ми е, че като дефектира въпросния семеринг, единствената алтернатива която ти предлагат е ...смяна на рейка!!!
Случайно някой от Вас да се е сблъсквал с подобен проблем и/или да има идея за размера на това уплътнение?

С пожелания за Здрава и Весела Нова Година:-)
Милчо
Reply

#2
justincase Wrote:Здравейте, Колеги,

Честита Коледа!
Здраве и усмивки на всички:-)

Притежавам ХС70, 2004г и от известно време ми сълзи масло от хидравликата, по-специално - изпуснал е семеринга, уплътняващ между кормилния вал и самата рейка.
За моя изненада, в Мото-пфое ме информираха, че за въпросния семеринг няма информация за размер и...не се предлага като резервна част?!
Странно ми е, че като дефектира въпросния семеринг, единствената алтернатива която ти предлагат е ...смяна на рейка!!!
Случайно някой от Вас да се е сблъсквал с подобен проблем и/или да има идея за размера на това уплътнение?

С пожелания за Здрава и Весела Нова Година:-)
Милчо
В МП много неща се сменят с нови, те не са квартален сервиз ... дори понякога сменят повече неща от необходимото, но това е политика на фирмата. Много официални сервизи са така, за да носят гаранция, че после всичко ще е ОК. Специално за рейки - те се водят критични, откъм сигурност детайли и никой не ги ремонтира. Дори идват пълен комплект - с накрайници, за да няма после оплаквания от сорта "Сложихте ми нова рейка и ми се разтропаха накрайниците." Wink
Трябва да се обърнеш към някои неофициален сервиз, да се свали рейката и да се занесе някъде за така нареченото рециклиране. Обикновено там имат всякакви семеринги, дори ще ти прегледат гребените и др. елементи Wink
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Семерингчето е едно доста малко,ако не съм го изхвърлил ще ти кажа размерите,иначе като свалиш рейката се сменя доста лесно.
Reply

#4
Благодаря,

Весела Нова Година:-)
Reply

#5
Семерингчето е с размери вътре 20мм., вънка 30мм., широко 5-6мм.
Reply

#6
Има възможност за толкова много видове материал за семеринги че чак няма да ми стигне поста да ги изредя. По размер може и да намериш,но в никакъв случай не и такъв какъвто е оригиналния на рейката. За хидравлично масло например може да е подходящ не каучуков а витонов какъвто по магазините няма да намериш. Вярно че нова си е сериозна сума,но поне няма да имаш ядове след това,ако смяташ още дълго да караш тази кола това е правилния вариант за мен.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#7
Много благодаря, Колеги!

Хубава седмица:-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)