The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC concept

#11
Според мен концепцията на всички е да правят "по- зелени" двигатели със все по- малък ресурс като издражливост, като накарат хората да си сменят колите по-редовно! Smile Тази тенденция я налагат от години VW, Audi, BMW нови модели през 2-3 години, смешни фейслифтове, само и само да изглежда ново и кара хората да купуват! И Volvo ще се приобщи ако иска да е на пазара, жалко, защото много малко хора могат да си позволят лукса да сменят колите на 2-3 години, какво да се прави света е измислен така за около 10% от населението на земята, всичко останало е роб на системата или опитни мишлета! Да не говорим, че повече от 1/4 от население на земята никога не е сядало в кола!
Volvo For life!
Reply

#12
JMI Wrote:Според мен концепцията на всички е да правят "по- зелени" двигатели със все по- малък ресурс като издражливост, като накарат хората да си сменят колите по-редовно! Smile Тази тенденция я налагат от години VW, Audi, BMW нови модели през 2-3 години, смешни фейслифтове, само и само да изглежда ново и кара хората да купуват! И Volvo ще се приобщи ако иска да е на пазара, жалко, защото много малко хора могат да си позволят лукса да сменят колите на 2-3 години, какво да се прави света е измислен така за около 10% от населението на земята, всичко останало е роб на системата или опитни мишлета! Да не говорим, че повече от 1/4 от население на земята никога не е сядало в кола!

Напълно съм съгласен с колегата, новите технологии в производствените процеси ги ускоряват и заради конкуренцията всички намаляват качеството на най-масовите продукти. Само най-мощните концерни произвеждат качествени коли, но в най-високия клас и с малка серия.
Даже тези които дават голяма гаранция в повечето случаи е рекламен трик(не че не важи) и дефакто това е ресурса на колата.
От друга страна ако колита са с много голям ресурс ще се получи пренасищане на пазара, а хората които ги произвеждат .... в крайна сметка и те са на заплата Smile
ex XC90
Reply

#13
zorba Wrote:
JMI Wrote:Според мен концепцията на всички е да правят "по- зелени" двигатели със все по- малък ресурс като издражливост, като накарат хората да си сменят колите по-редовно! Smile Тази тенденция я налагат от години VW, Audi, BMW нови модели през 2-3 години, смешни фейслифтове, само и само да изглежда ново и кара хората да купуват! И Volvo ще се приобщи ако иска да е на пазара, жалко, защото много малко хора могат да си позволят лукса да сменят колите на 2-3 години, какво да се прави света е измислен така за около 10% от населението на земята, всичко останало е роб на системата или опитни мишлета! Да не говорим, че повече от 1/4 от население на земята никога не е сядало в кола!

Напълно съм съгласен с колегата, новите технологии в производствените процеси ги ускоряват и заради конкуренцията всички намаляват качеството на най-масовите продукти. Само най-мощните концерни произвеждат качествени коли, но в най-високия клас и с малка серия.
Даже тези които дават голяма гаранция в повечето случаи е рекламен трик(не че не важи) и дефакто това е ресурса на колата.
От друга страна ако колита са с много голям ресурс ще се получи пренасищане на пазара, а хората които ги произвеждат .... в крайна сметка и те са на заплата Smile

Правилно, ама в днешно време повечето интервенции се извършват от роботи! Автомобилните концерни постоянно намалят броя на служителите си, в крайна сметка превръщането на автомобила от необходимост в мода не храни повече хора в заводите!
Volvo For life!
Reply

#14
Но храни маститите печалбари в корпорациите!!!
S80 D5244T 163hp - 2006г. ръчна скоростна кутия
Reply

#15
Slavy Wrote:Но храни маститите печалбари в корпорациите!!!


За съжаление си прав!
Volvo For life!
Reply

#16
Аз пък, колеги, се впечатлявам само от големи багажници. За мен хубав модел е този, на който багажникът създава неволни асоциации с меча дупка. На XC ми се вижда възмалък. Дано при Estate го направят голям. Не мога да преценя от снимките.
Reply

#17
Stanchoni Wrote:Доколкото разбрах при бензиновите мотори идеята е да се комбинира механичен с турбокомпресор. Това е нещо ново,поне за мен. Вие чували ли сте някой да го прилага до момента серийно ?
По принцип първите турбо компресори /в случая само компресор / са били механични. Но проблема е , че този вид компресор има линейна характеристика зависеща от оборотите на двигателя - пример като пускаш по инерция и използваш двигателя за спирачка компресора се върти и продължава да надува . Друг минус е при високи обороти се наблюдава ефекта помпаж / който му е интересно да прочете какво точно е това , просто е дълго за обяснение Wink / Този ефект го има и при сегашните ТК , но точно тук влизат в деиствие баипасните клапани , а при по новите супловия апарат. Минуса на сегашните ТК е , че при ниски обороти не могат да осигурят налягяне именно за това турбо ефекта се усеща в началото на средните обороти. Е точно тук идва тънкия момент с механичния компресор , при него надуването не зависи от потока на изгорелите газове. А комбинацията от двата ще подсигури налягане в целия работен диапазон на двигателя.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#18
Съгласен съм с теб Сашо, вероятно това е идеята да ги комбинират. Дано скоро имаме възможност да тестваме някой такъв. Наскоро карах новото V 40 с 1.6 литровия бензинов мотор 180 к.с. и набираше и въвеше доста прилично поне според моите разбирания. А с тези нови мотори тягата ще е постоянна във целия диапазон на оборотите и ще се получи доста приятно усещане. Wink
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)