The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автоматична скоростна кутия

#81
(08-24-2019, 10:26 AM)Tisho Wrote:
(07-26-2017, 12:32 PM)valkovg Wrote: Привет на всички.

Включвам се и аз с въпрос за автоматика.
Отскоро започна да се чува и усеща едно неприятно изщракване (като лек удар) при потегляне, а при спиране (постепенно намаляване на скоростта) от време на време колата леко придърпва.
Опасенията са ми, че това може да е само скоростна кутия.
Колата е с 6 степенен автоматик.
Можете ли да препоръчате сервиз или майстор в или около София, където да знаят какво правят и имат опит с такъв тип скоростни кутии?

Благодаря Ви предварително.

Поздрави,
ГВ

Това не е проблем на кутията. 

Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета. Въпросния звук е от там. Сменяш ги с нови заедно с тампончетата и си готов.

Здравейте ,

Тишо , моля те за малко по-подробна информация относно " Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ". Тези дни бях в Истанбул и ми се събраха грубо 3 часа в задръстване ( 2 часа на влизане и 1 час на излизане от града ) . Симптомите са идентични с колегата – леко придърпване при спиране и въпросното почукване/щракане. Другото , което ми направи впечатление беше запален двигател , студена кола - натискам спирачка и щрака яко - шумът го чувам от конзолата на скоростите. Като загрее  колата шумът почти изчезва. 
Колата е xc 70 2008 D5 .
Поздрави и весели почивни дни
Reply

#82
Здравейте, От известно време при когато е много топло или при преминаване на 20-30км. започна да се появява следното: При превключване на D от която и да е предавка (P, R, N) се усеща малък удар напред като че ли в скоростната кутия. Колата е 2015 D4 XC60 авт. кутия на 68000км. Иначе кутията си превключва много плавно по време на път, този ефект е само при спрял автомобил при смяна на скоростите от която и да е на D. Когато е студено и сутрин рано този ефект го няма. Има ли някой идея за какво става дума (масло в скор. кутия, настройки и т.н.)? Благодаря предварително.
Reply

#83
(09-23-2019, 07:26 AM)antchev Wrote: Здравейте, От известно време при когато е много топло или при преминаване на 20-30км. започна да се появява следното: При превключване на D от която и да е предавка (P, R, N) се усеща малък удар напред като че ли в скоростната кутия. Колата е 2015 D4 XC60 авт. кутия на 68000км. Иначе кутията си превключва много плавно по време на път, този ефект е само при спрял автомобил при смяна на скоростите от която и да е на D. Когато е студено и сутрин рано този ефект го няма. Има ли някой идея за какво става дума (масло в скор. кутия, настройки и т.н.)? Благодаря предварително.
68к са си един добър пробег за смяна на маслото на скоростната кутия.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Reply

#84
Здравейте колеги ,
Решил съм да сменям маслото на АСК xc 70 D5 185 к.с. , с първа регистрация 12.2007. Излиза , че моето возило е на P3 ( или трета генерация ) платформа. Двата вида АСК са Ford MPS6 automatic и AWTF-80 SC. Предполагам е с AISIN-на , но как мога да разбера със сигурност? Маслото е ясно ще е - Mobil ATF 3309 JWS 3309. На няколко места питах за смяна и никой не предлага промивка - имам предвид събира 7 литра - сменяме 7 литра. Почетох из темите и видях ,че при доста доста колеги са използвани 12 литра - смяна + промивка. Предполагам ,че това е най-добрият вариант , но защо тогава сервизите , при положение , че купуваш маслото от тях не искат да те " набутат " с още 4 - 5 литра?
Очаквам Вашите коментари
Поздрави
Reply

#85
кутията е Аисин със сигурност, а иначе смяната с оригинално масло 12 литра при Volvo Alternative e 480 лева с работата

Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#86
12 литра е, защото се прави промивка на кутията.
Reply

#87
Благодаря за отговорите. Излиза, че разликата от 7 литра (колкото е вместимостта на аск-то)  до 12 литра е пожелателна за най-добра промивка? Питам понеже мисля да купя 10 литра масло на Волво 1161640. Преди година ми смениха 4 литра и затова се чудя и разпитам дали ще е ок с 10 литра.
Tisho, в преден пост беше писал за  Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ".. Може ли малко повече информация? 
Благодаря
Reply

#88
(10-01-2019, 03:43 PM)tonito82 Wrote: Благодаря за отговорите. Излиза, че разликата от 7 литра (колкото е вместимостта на аск-то)  до 12 литра е пожелателна за най-добра промивка? Питам понеже мисля да купя 10 литра масло на Волво 1161640. Преди година ми смениха 4 литра и затова се чудя и разпитам дали ще е ок с 10 литра.
Tisho, в преден пост беше писал за  Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ".. Може ли малко повече информация? 
Благодаря

За АСК-то правиш смяна с 4 л. или с 12 л. другото си е клатена-недоклатена работа.
При тебе тези болтове трябва да са без гума.
ex XC90
Reply

#89
Според мен 10 литра стигат пре-достатъчно за промивка. Двата литра до 12 са малко излишни. И с 10 литра спокойно потича прясно червено масло и в кутията даже остава излишно количество за нагласяне на нивото.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#90
(10-01-2019, 03:43 PM)tonito82 Wrote: Tisho, в преден пост беше писал за  Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ".. Може ли малко повече информация? 
Благодаря

Болта който е в центъра на главината. Има един гумен тампон, който предотвратява чукането на шлиците, но тампона създава друг проблем при навлизане на влага, тя си остава вътре и със течение на времето целия възел корозира и няма разглобяване. 
Така, че донякъде това е решение, но създаващо проблеми. 
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)