The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автоматична скоростна кутия

Здравейте , понеже отново " зачекнах " темата искам да споделя какво се случва до момента : опреснено / подменено / сменено 10 литра mobil 3309 на АСК-то преди 400 км.( в четвъртък - 10.10.2019 ) . От тях около 250 км в неделя из Еленският балкан - нагоре , надолу много смени на предавките - впечатления на лаик - много добро и плавно превключване . Каунтърът все още не занулен!
До момента съм много доволен и с оглед на цената , която платих за тази интервенция - 260 лв се замислям дали да не го смянам профилактично на 30 - 40 хил. км
Поздрави и успешен ден
Reply

Тишка, не мисля. че проблема е в това, защото дори само да влезна в менюто за ресет/адаптация и да реша да излезна без да правя нищо се разпада връзката. Даже мултиплексора светва в синьо и единственият начин да възстановя връзката е като го разкача от колата, затворя VIDA и после обратно закача/пусна VIDA.

Все пак благодаря за информацията. Понеже бръмча с виртуалка върху Win 7 на служебният лаптоп, скоро мисля да си взема личен само за car software цел и там ще пробвам да инсталирам VIDA-та да видим дали това ще оправи проблема.

   
   
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

ООООх бате Iago два дена човек инсталирах Vida, два дена в окопа с клавиатура и мишка. 
 Трябва да сменям маслата на кутиите, а лаптопа на който беше VIDA след 10 години сдаде багаже. За НР даже много изкара. Пробвах първо с виртуална машина на новия лаптоп. Тръгна виртуалката сложих ундоус и  се почна - USB-та не искат да превключват - бави се много, курсора на мишката не преминава от VM на уиндоуса. Ядосах се и теглих една майна. Няма да е на лаптопа. Имам няколко харда и от тях форматирах един който е 720 гъби Seagate неизневеряващ. Айде пак инсталирай win на стария десктоп. Не иска . Дава грешка. Брях какво става - дава грешка във файла humanint.sys и отказва инстлацията. Полудях човек - ще троша. Посинял от blue screen-овете се оказа че 100 доларовите ми майкрософтски клавиатура и мишка карат win 7 да забива защото ... никой не знае защо. Спомних си дните с Widows 95 и повече 98. Много псувах човек. Чак на жена ми и стана интересно. Тръгна Win 7 Professional 64 bit. Инсталирах SP1 и IE11. Дойде време за VIDA. Инсталира се братче без грешка. Изцъклих се. Много добре. После след рестартирането стартирам VIDA all in one и.... и..... нищо не става човек. Иконката е зелена всичко е так-так обаче екрана на IE11 е бял.... След като предизвиках интереса на жена ми отново и се върнах към спомените се поразрових - ЗАЩО? Намерих на едно място през 9 форума в 10, през 9 поста в 10, че можело понякога да го прави това и затова се деинсталира IE11 и  се връща  IE8. Трябваше ми едно кафе и една цигара да усмисля точно какво се случва и къде е логиката. Беше рано за бира, а и имах нощна смяна. Няма логика, абсурдно е това. Да се бия по главата няма смисъл - тя е празна. 
Махнах 11 и минах обратно на IE8. Инсталирах пачата, за да оправя VIDA time-out-problem. От втората пача стана и тръгна тази VIDA.  Много се кефя. Работи за сега. 
С една дума исках да ти кажа  - питай ако има нещо.

Quote:Тишка, не мисля. че проблема е в това, защото дори само да влезна в менюто за ресет/адаптация и да реша да излезна без да правя нищо се разпада връзката. Даже мултиплексора светва в синьо и единственият начин да възстановя връзката е като го разкача от колата, затворя VIDA и после обратно закача/пусна VIDA.

Все пак благодаря за информацията. Понеже бръмча с виртуалка върху Win 7 на служебният лаптоп, скоро мисля да си взема личен само за car software цел и там ще пробвам да инсталирам VIDA-та да видим дали това ще оправи проблема.

.NET Micro Framework по-новите версии може да повляят на комуникацията с DICE. Помня го като причина в един от форумите. Говориха си хора които си ъпдeйтват системата нормално.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

Ахахаха, то не е смешно, щот ти е идвало да прережеш вените от петите до челото сигурно, ама много ме разсмя поста ти.  Big Grin


Иначе тук има едни пичове дет продават лаптопи втора употреба, много или не чак толкова много запазени (делят ги на клас А и клас Б). И съм си харесал едно или нещо сходно. Хем малко, хем старичко, за да тръгне иснталацията на Win 7. Че ако купя нещо чисто ново, 100% няма да тръгне инсталацията на Win 7 и ще го сгъна наобратно.

Благодаря за съветите, безценно. Със сигурност ще сложа някоя по-дърта 7ца и с дърт IE и ще внимавам за .NET Micro Framework. Дет се вика, с тоя пост гарантирано ми спестяваш малко (или не толкова малко) ходене по мъките. Rolleyes
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

Нали не забравяте при стартиране на Вида да я пускате с опцията run as administrator?
Smile
Reply

Виртуалката няма други юзъри освен admin-a.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

Quote:Нали не забравяте при стартиране на Вида да я пускате с опцията run as administrator?
Аз не го правя. Работи си и без да стартирам като администратор. 
Вчера сменях маслото на скоростната кутия и всичко си беше ОК.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

Здравейте,след като прочетох темата останах с впечатление,че 5-степенния автоматик е със съмнителна здравина.Понеже съм си избрал хц90 с 2,5Т двигател и те са 5-степенни автомати ще сбъркам ли в избора? Гледах няколко екземпляра в автокъщи и когато е на директна при отпускане на спирачката на абсолютно равно не потегля без подаване на газ.
Reply

Еднозначен отговора на въпроса "ще сбъркам ли" е трудно да се даде. 

1) Да, ще сбъркаш защото 5 степенната е по-чуплива, получаваш 5 предавки, т.е. пътувайки на дълъг път при една и съща скорост 5 степенната ще държи мотора в по-високи обороти (икономия на гориво, повишен шум), отделно получаваш модел преди фейслифта (по-старо поколение Халдекс, по-грозни или по-красиви (зависи от личният вкус) брони и стопове). 

2) Не, няма да сбъркаш защото няма как да намериш поне средно читаво бензиново фейслифтово 90 за парите за които ще намериш преди фейслифтово 90. Горе долу, цената на първото е на 60-тина % от цената на второто. Дет се вика дори да гръмнеш кутията и да трябва да я ремонтираш за примерно 3к лв пак ще си под парите на фейслифтово такова, само че с ремонтирана кутия.

Така че отговора е че всичко е въпрос на финанси.. ако можеш да си позволиш по-високата цена за фейслифт, със сигурност е по-добрият вариант.


#споредмен
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

От коя година е фейслифта.Не видях да има 2,5Т с 6 предавки,а само 3,2 и 4,4. Да се ориентирам ли към дизела заради 6-те предавки,но не ми се иска много.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)