The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване газов инжекцион Волво С40

#1
Здравейте колеги!Скоро монтирах газов инжекцион на моето Волво С40 2.0 136 коня.Инжекциона съм го купил на 10 000 км италянска рейка и изпарител.Български софтуер BSM!Към проблема:Сутрин,когато колата е студена загрява за около две-три минути прехвърля от бензин на газ,но в момента на прехвърляне,след като колата работи вече на газ почва да се дави, дори гасне сякаш не се подава гориво, в момента е настроена да прехвърля на 40 градуса!Когато Вдигне още Температурата на водата над 50 градуса всичко се нормализира и колата работи безупречно!Но всяка сутрин е така и вече направо ме вбесява!Много ще ви бъда благодарен ако някой ми даде някаква насока на нещата или някой газаджия около Пловдив или Асеновград!Аз съм от Смолян!
Забележка:Газовия инжекцион не е работил 6 месеца преди това и газаджията ми казва,че можело да има някъде запушване,което не знам дали е адекватно мнение?!
Благодаря ви предварително и поздрави!!!
Reply

#2
Ами нека да го настрои да прехвърля на газ след 50-52 градуса(както е при мен-целогодишно). Това със запушването не ми се вярва. Може би нещо не е доизкусурил както трябва?
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
Благодаря , но не е ли много 50-52 градуса?
Reply

#4
redata Wrote:Благодаря , но не е ли много 50-52 градуса?
Колега виж в раздел "Газ" има тема точно относно градусите на охладителната течност.
Вместо да даваш пари за свещи и пр. и да стреляш в тъмно си повиши градусите на превключване, което е по-добре и за газовата уредба.
А след като вдигнеш градусите и отново при превключване си дави, гасне и пр. се обърни към специалист.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#5
40градуса са ОК за прехвърляне на газ.
Според мен проблема вероятно е в настройката на Бардолинито.
Просто повечето коли около 50те градуса на охл. течност работят в Open loop режим. Т.е.
в смесообразуването се вкючва, освен другите сензори, дълговременната корекция/Long term fuel trim/.
След като достигне тези градуси колата минава в режим Close loop. Почва да гледа какво пее кислородния сензор, и
започва да прави краткосрочни корекции.
Колега Редата,
Звънни на производителя- БСМ <!-- m --><a class="postlink" href="http://bsm-bg.com/#/bg/Profile/">http://bsm-bg.com/#/bg/Profile/</a><!-- m -->. Може да те упътят към техен представител за града.
При положение, че ГИто не е работило 6м. То е трябвало да му смените мембраните на изпарителя поне, и да ревизирате инжекторите.
Отиди при газаджията и го накарай да си я донастрои!
Бардолинито с малкия или голям конектор за диагностика е? Питам защото имам готов УСБ кабел за малкия конектор. Та в крайна сметка
мога да ти услужа да си свършиш работа/ако знаеш как де/.
Reply

#6
Благодаря ви много,ще пиша когато имам положителен отговор!Поздрави!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)