The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на XC90

#1
Здравейте.

Както виждате съм нов във форума, но не съм нов потребител на марката Volvo. От вече 9 години имам S80 D5, супер доволен съм от всичко. Взех я на 2 години и на 130 хил км, естествено малко след това си изпатих със скоростната кутия, която смених. От тогава до сега абсолютно никакви ядове, но колата вече е на 310 000 км и е време да бъде сменена.

От МП ще ми я изкупят обратно и най-вероятно ще закупя джип XC90. Харесал съм един на 97000 км 2008 година 185к.с. Бите ли ме посъветвали, дали има слаби места и за какво трябва да внимавам при тест-драйва и т.н.? Нещото, коеот най-много ме притеснява е дали на тези по-новите модели дефектната скоростна кутия е оправена и евентуално дали има нещо друго дефектно, с което трябва да внимавам?

Благодаря предварително
Reply

#2
Щом е от МП внимавай дали има пълна сервизна история, че понякога предишният собственик след гаранцията не я е обслужвал там и тя не е пълна. Иначе не мисля че ще имаш някакви проблеми(дори и със скоростната кутия вече се обслужва май на 60К).
Но колегите с дизели да се изкажат.
ex XC90
Reply

#3
zorba Wrote:Щом е от МП внимавай дали има пълна сервизна история, че понякога предишният собственик след гаранцията не я е обслужвал там и тя не е пълна. Иначе не мисля че ще имаш някакви проблеми(дори и със скоростната кутия вече се обслужва май на 60К).
Но колегите с дизели да се изкажат.
Моторът е много близък до неговия D5, скоростите са 6 ст. Айзин и както си посочил - обслужва се на 60 000 км.
Ходовата част е на Р2 платформа, но са усилени накрайници, шарнири ... единственият му кусур е, че е малко трмав с този мотор в ниските, но след ремап на ЕКУ-то се съживява Smile
Халдексът е по-новият от преди 2005 год. и задният диф е по-здрав, но има единични оплаквания.
Обикновено главините са по-податливи на износване по нашите пътища, но след 150 000 км започват да се обаждат.
За задните възглавници (при нивомат) трябва да е ползвана като камион за плочки, за да се е издънила.
Хубаво е да се направи един пълен преглед в МП преди покупката - инвестицията си заслужава Wink

п.с. при D5 се разтракват повдигачите от А5 маслото, но с подобен проблем може да се погребе колата, неприятно е само почукването на празен ход :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#4
Bra1nSicK Wrote:Здравейте.

Както виждате съм нов във форума, но не съм нов потребител на марката Volvo. От вече 9 години имам S80 D5, супер доволен съм от всичко. Взех я на 2 години и на 130 хил км, естествено малко след това си изпатих със скоростната кутия, която смених. От тогава до сега абсолютно никакви ядове, но колата вече е на 310 000 км и е време да бъде сменена.

От МП ще ми я изкупят обратно и най-вероятно ще закупя джип XC90. Харесал съм един на 97000 км 2008 година 185к.с. Бите ли ме посъветвали, дали има слаби места и за какво трябва да внимавам при тест-драйва и т.н.? Нещото, коеот най-много ме притеснява е дали на тези по-новите модели дефектната скоростна кутия е оправена и евентуално дали има нещо друго дефектно, с което трябва да внимавам?

Благодаря предварително

От 2007г насам скоростните кутии са други. Важното там е редовна и навременна смяна на масло.
Reply

#5
Според мен по добре скачай на бензинов по малко ядове ще имаш а относно автоматика той страда най много от въртящия момент като при дизела е висок . Аз карам бензинов на 450 000 км
Reply

#6
relaksa Wrote:Според мен по добре скачай на бензинов по малко ядове ще имаш а относно автоматика той страда най много от въртящия момент като при дизела е висок . Аз карам бензинов на 450 000 км
Автоматикът не страда толкова от въртящия момент, колкото от прегряване и липса на обслужване - смяна на масло.
ХС90 има вграден в радиатора за водата охладител на маслото в скоростите и при правилна употреба и обслужване ще мине доста километри ... моята кола вече над 25 000 км е към 480НМ и нямам ядове Wink
Тишо също е написал какво трябва да се прави, за да издържа кутията.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Благодаря ви много за съветите.

Огледах колата на място, покарах я, но ми се стори много амортизирана, въпреки, че е само на 90 000 км. От вътре салона е много изхабен, има много счупени дреболии, отвън единия стоп е счупен малко (казаха, че ще го оправят). Като цяло колата не ми грабна окото и се октазах. Друго което ми грабна окото беше новото S80, така че ще мисля още Big Grin
Reply

#8
Bra1nSicK Wrote:Благодаря ви много за съветите.

Огледах колата на място, покарах я, но ми се стори много амортизирана, въпреки, че е само на 90 000 км. От вътре салона е много изхабен, има много счупени дреболии, отвън единия стоп е счупен малко (казаха, че ще го оправят). Като цяло колата не ми грабна окото и се октазах. Друго което ми грабна окото беше новото S80, така че ще мисля още Big Grin
Не е изключено да попаднеш на кенеф, дори на 90 000 км и на хубав екземпляр на 190 000 км, примерно Wink
Аз също много се ръководя от салон и общо състояние на колата, а километрите ги заглеждам само информативно.
Търси и ще намериш твоя ХС90 или ВОЛВО Smile
Поздрави и успех!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#9
relaksa Wrote:Според мен по добре скачай на бензинов по малко ядове ще имаш а относно автоматика той страда най много от въртящия момент като при дизела е висок . Аз карам бензинов на 450 000 км
Бензиново, ама като гледам май няма в МП.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)