Posts: 8
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2014
Reputation:
0
Здравейте,
при мен отскоро се появи виене в купето. В началото, когато съм без газ и по баир надолу, а после и при висока скорост почти постоянно.
Бях в МП днес и ми казаха че били лагери на диференциала който нов струвал 7000лв. Колата ми е на 90 000 километра и в прекрасно състояние.
Бихте ли ме посъветвали какво други опции имам ... втора употреба ...смяна на лагерите ... смяна на масло може би ? Познавате ли някой експерт по темата?
Благодаря предварително!
Поздрави!
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
pmaksimov Wrote:Здравейте,
при мен отскоро се появи виене в купето. В началото, когато съм без газ и по баир надолу, а после и при висока скорост почти постоянно.
Бях в МП днес и ми казаха че били лагери на диференциала който нов струвал 7000лв. Колата ми е на 90 000 километра и в прекрасно състояние.
Бихте ли ме посъветвали какво други опции имам ... втора употреба ...смяна на лагерите ... смяна на масло може би ? Познавате ли някой експерт по темата?
Благодаря предварително!
Поздрави! Смяна на лагер.
Кой в МП те консултира?
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 8
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2014
Reputation:
0
Във Варна понеже съм отпуск и реших да намина да я прегледат ... иначе живея в София. В кой сервиз могат да го направят?
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Виж си личните съобщения
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
pmaksimov Wrote:Здравейте,
при мен отскоро се появи виене в купето. В началото, когато съм без газ и по баир надолу, а после и при висока скорост почти постоянно.
Бях в МП днес и ми казаха че били лагери на диференциала който нов струвал 7000лв. Колата ми е на 90 000 километра и в прекрасно състояние.
Бихте ли ме посъветвали какво други опции имам ... втора употреба ...смяна на лагерите ... смяна на масло може би ? Познавате ли някой експерт по темата?
Благодаря предварително!
Поздрави! Здравей, колега!
Много неприятна работа!
Наскоро Ники от Перник имаше подобен проблем и го реши с втора употреба - купи го от Германия.
Цените са 1000-1500 лв., но поне не са 7000 лв.
Другият вариант е смяна на лагерите, но трябва да се свали, да се разглоби и после да се търсят части.
Най-вероятно нивото на маслото е било или е още ниско ... на едно чисто ново ХС90 не му бяха доляли достатъчно масло. Оказва се, че идват с малко течност, заради някакви еко изисквания и ако пропуснат нещо - става мармалад. Не мога да твърдя кой, как ... защо, но хубаво е да го погледнат в МП София и да кажат какво е положението.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 82
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравей, колега,
Коя е MY на твоето XC90? С какъв двигател си?
Провери си данните от инфо-лепенката на диференциала (ако все още си е на мястото).
Там е записано предавателното число.
Ако твоят диф е като моя (моето XC90 e MY2009, 185 ks), то може да се разберем да ползваш моя стар диференциал, за да го разглобиш и отремонтираш, за да не губиш време с твоя. Имаш впредвид, че смяната на диференциал на XC90 не е лека работа и отнема доста време. Трябва ти подемник, защото задният мост се сваля целия и едва тогава можеш да извадиш диф-а.
Също така, ако ти правиш тази операция е удачно да си вземеш 2 нови семеринга на полуваловете от МП, 1 л масло за Haldex-съединителя, Филтър за халдекса, 1 л масло за диф-а. Препоръчвам ти да си купиш всичко от МП. На мен тези неща ми излезнаха 250 лв (с ДДС).
Поздрави
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Posts: 8
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2014
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:pmaksimov Wrote:Здравейте,
при мен отскоро се появи виене в купето. В началото, когато съм без газ и по баир надолу, а после и при висока скорост почти постоянно.
Бях в МП днес и ми казаха че били лагери на диференциала който нов струвал 7000лв. Колата ми е на 90 000 километра и в прекрасно състояние.
Бихте ли ме посъветвали какво други опции имам ... втора употреба ...смяна на лагерите ... смяна на масло може би ? Познавате ли някой експерт по темата?
Благодаря предварително!
Поздрави! Здравей, колега!
Много неприятна работа!
Наскоро Ники от Перник имаше подобен проблем и го реши с втора употреба - купи го от Германия.
Цените са 1000-1500 лв., но поне не са 7000 лв.
Другият вариант е смяна на лагерите, но трябва да се свали, да се разглоби и после да се търсят части.
Най-вероятно нивото на маслото е било или е още ниско ... на едно чисто ново ХС90 не му бяха доляли достатъчно масло. Оказва се, че идват с малко течност, заради някакви еко изисквания и ако пропуснат нещо - става мармалад. Не мога да твърдя кой, как ... защо, но хубаво е да го погледнат в МП София и да кажат какво е положението.
Поздрави!
Сигурно е такъв случая и при мен ...чудя се дали да не сменя маслото което така или иначе трябва да стане? Благодаря за съвета!
Posts: 8
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2014
Reputation:
0
bnbltd Wrote:Здравей, колега,
Коя е MY на твоето XC90? С какъв двигател си?
Провери си данните от инфо-лепенката на диференциала (ако все още си е на мястото).
Там е записано предавателното число.
Ако твоят диф е като моя (моето XC90 e MY2009, 185 ks), то може да се разберем да ползваш моя стар диференциал, за да го разглобиш и отремонтираш, за да не губиш време с твоя. Имаш впредвид, че смяната на диференциал на XC90 не е лека работа и отнема доста време. Трябва ти подемник, защото задният мост се сваля целия и едва тогава можеш да извадиш диф-а.
Също така, ако ти правиш тази операция е удачно да си вземеш 2 нови семеринга на полуваловете от МП, 1 л масло за Haldex-съединителя, Филтър за халдекса, 1 л масло за диф-а. Препоръчвам ти да си купиш всичко от МП. На мен тези неща ми излезнаха 250 лв (с ДДС).
Поздрави
Здарвей,
и моето е с Д5 185 кс двигател но в 2008 година на 90 000 км. Благодаря за предложението ... и при тебе ли беше подобна случката ? Как се сдоби с нов диф?
Posts: 82
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравей,
Както Влади написа по-горе, поръчах си го от Германия, 2-ра ръка с 3 месеца гаранция . Търговеца беше обявил, че е на 65 000 км.
И при мен започна първоначално с леко бучене при пускане на педала на газта. След което премина в перманентно бучене, особено при висока скорост.
Смяната на маслото 99,999% няма да ти помогне.
Моето XC90 също е 2008 г., но се води MY2009. Вероятно е същото като твоето. Предавателно число (по спомен): 2,58
Цялата операция с труд, диференциала и гореописаните части ми излезе приблизително 2.200 лв.
Поздрави
pmaksimov Wrote:bnbltd Wrote:Здравей, колега,
Коя е MY на твоето XC90? С какъв двигател си?
Провери си данните от инфо-лепенката на диференциала (ако все още си е на мястото).
Там е записано предавателното число.
Ако твоят диф е като моя (моето XC90 e MY2009, 185 ks), то може да се разберем да ползваш моя стар диференциал, за да го разглобиш и отремонтираш, за да не губиш време с твоя. Имаш впредвид, че смяната на диференциал на XC90 не е лека работа и отнема доста време. Трябва ти подемник, защото задният мост се сваля целия и едва тогава можеш да извадиш диф-а.
Също така, ако ти правиш тази операция е удачно да си вземеш 2 нови семеринга на полуваловете от МП, 1 л масло за Haldex-съединителя, Филтър за халдекса, 1 л масло за диф-а. Препоръчвам ти да си купиш всичко от МП. На мен тези неща ми излезнаха 250 лв (с ДДС).
Поздрави
Здарвей,
и моето е с Д5 185 кс двигател но в 2008 година на 90 000 км. Благодаря за предложението ... и при тебе ли беше подобна случката ? Как се сдоби с нов диф?
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Posts: 82
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравей,
Както Влади написа по-горе, поръчах си го от Германия, 2-ра ръка с 3 месеца гаранция . Търговеца беше обявил, че е на 65 000 км.
И при мен започна първоначално с леко бучене при пускане на педала на газта. След което премина в перманентно бучене, особено при висока скорост. И това на 139 000 км
Смяната на маслото 99,999% няма да ти помогне.
Моето XC90 също е 2008 г., но се води MY2009. Вероятно е същото като твоето. Предавателно число (по спомен): 2,58
Цялата операция с труд, диференциала и гореописаните части ми излезе приблизително 2.200 лв.
Поздрави
pmaksimov Wrote:bnbltd Wrote:Здравей, колега,
Коя е MY на твоето XC90? С какъв двигател си?
Провери си данните от инфо-лепенката на диференциала (ако все още си е на мястото).
Там е записано предавателното число.
Ако твоят диф е като моя (моето XC90 e MY2009, 185 ks), то може да се разберем да ползваш моя стар диференциал, за да го разглобиш и отремонтираш, за да не губиш време с твоя. Имаш впредвид, че смяната на диференциал на XC90 не е лека работа и отнема доста време. Трябва ти подемник, защото задният мост се сваля целия и едва тогава можеш да извадиш диф-а.
Също така, ако ти правиш тази операция е удачно да си вземеш 2 нови семеринга на полуваловете от МП, 1 л масло за Haldex-съединителя, Филтър за халдекса, 1 л масло за диф-а. Препоръчвам ти да си купиш всичко от МП. На мен тези неща ми излезнаха 250 лв (с ДДС).
Поздрави
Здарвей,
и моето е с Д5 185 кс двигател но в 2008 година на 90 000 км. Благодаря за предложението ... и при тебе ли беше подобна случката ? Как се сдоби с нов диф?
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
|