Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на гарнитура на ДВГ
#11
Здравейте!

Много благодаря на yuckuJackD за дългия, подробен, подплътен със снимков материал и клипове пост!!! Smile
Определено след него, се замислих дали майстора ми ще може да извърши тази нтервенция, ками ли аз Big Grin

След като почистих/до колкото можах/ двигателя, не монтирах обратно декоративния капак и покарах 2 дни.
Освен че преди "сълзеше" от капачката за доливане на масло/която с големи мъки намерих в София ..../ забелязах , че има теч само
от два болта.
Преди, на тези два болта, бяха захванати "панти" , които държаха рейката/разпределителя/ на газовия инжекцион. След подмяната на дюзите на ГИ,
майстора не е затегнал съответните болтове ....

Затегнах болтовете, ще покарам още ден-два, за да видя дали има ефект. Силно се надявам "сълзенето" да спре, защото тази процедура изглежда
доста сложна и определено не бих се захванал лично да я свърша Big Grin
   
   
   


Прикачени файлове Миниатюри
           
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Цитирай
Thanks given by:
#12
Яаааа виж виж Smile
Каква е тази АГУ, ма мама Smile Начеши крастата - сподели.

Иначе се радвам че не си отворил мототора на вятъра, а си открил проблема. ЧЕСТИТО!
[Изображение: ab276107.gif]
[Изображение: ab245320.gif]
[Изображение: ab245322.gif]
[Изображение: ab245321.gif]
[Изображение: ab276108.gif]
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Цитирай
Thanks given by:
#13
Здравей,

Газовата е БРЦ, но смених само дюзите с Barracuda. За сега съм много доволен.

Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Цитирай
Thanks given by:
#14
Освен че преди "сълзеше" от капачката за доливане на масло/която с големи мъки намерих в София ....
Здравей колега! В МП продават само гуменото уплътнение за капачката, няма смисъл да търсиш цялата.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Цитирай
Thanks given by:
#15
Добър вечер,

звънях в МП, за да си купя капачка. Казаха ми , че струва 36лв, но трябвало да оставя депозит ... Останах доста разочарован от факта, че трябва да отида на място при тях, да им оставя 10лв, да чакам неизвестно време, за да я доставят и после пак да ходя до там ...
Благодаря колега armagedon, не знаех, че продават отделно уплътнението.

Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Цитирай
Thanks given by:
#16
Предстои ми да сменим гарнитурата на една 460ка 1.7 B18EP май беше.
За него дали трябва някой и друг ултра, мега, спешъл туул?
XC70 D3    MY12 - (2019 -     )
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Цитирай
Thanks given by:
#17
За 460 ката не Ти трябва меха/супер/спешъл инструмент...Деиствай смело и безотговорно.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Цитирай
Thanks given by:
#18
armagedon написа:Освен че преди "сълзеше" от капачката за доливане на масло/която с големи мъки намерих в София ....
Здравей колега! В МП продават само гуменото уплътнение за капачката, няма смисъл да търсиш цялата.

Здравей,
Случайно да си спомняш парт номера за поръчка?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Цитирай
Thanks given by:
#19
Малко късно, ама по добре късен отговор. Веднага ми извадиха "насипно" уплътнението за капачката. Не беше в опаковка.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)