The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 с двг. В5204FT ЛИПСА на турбо

#1
от една седмица забелязвам, че турбото за втори път не се включва, днес вече осезателно го усетих, видимо няма прекъснати вакууми, но ми направи впечатление, че като свалих буксата на ел. регулатора на налягането(този дето е закачен за кутията на възд. филтър) в самото гнездо при 2-те крачета има омаслено Confusedhock: , което честно казано ме притесни, стрелката на таблото влиза съвсем малко в бялата зона и седи доста ниско при работа на празен ход и определено не се случва това което се случваше след 2800,3000об., при подаване на газ на празен ход, шпилката на механичния регулатор едвам помръдва, та въпросът ми е, къде може да е проблемът и трабва ли в маркучите за вакуума, които влизат в ел. рег., да има омасляване(не съм свалял да погледна, но въшно няма нищо видимо), регулаторът имаше съпротивление от 62-а ома, не знам дали е в рамките на нормалното, други проблеми няма освен, че турбото липсва, a забравих да отбележа, че сутринта тубото си бачкаше, а след продължително каране в задръстванията през деня изчезна
Reply

#2
PlimP Wrote:от една седмица забелязвам, че турбото за втори път не се включва, днес вече осезателно го усетих, видимо няма прекъснати вакууми, но ми направи впечатление, че като свалих буксата на ел. регулатора на налягането(този дето е закачен за кутията на възд. филтър) в самото гнездо при 2-те крачета има омаслено Confusedhock: , което честно казано ме притесни, стрелката на таблото влиза съвсем малко в бялата зона и седи доста ниско при работа на празен ход и определено не се случва това което се случваше след 2800,3000об., при подаване на газ на празен ход, шпилката на механичния регулатор едвам помръдва, та въпросът ми е, къде може да е проблемът и трабва ли в маркучите за вакуума, които влизат в ел. рег., да има омасляване(не съм свалял да погледна, но въшно няма нищо видимо), регулаторът имаше съпротивление от 62-а ома, не знам дали е в рамките на нормалното, други проблеми няма освен, че турбото липсва, a забравих да отбележа, че сутринта тубото си бачкаше, а след продължително каране в задръстванията през деня изчезна
Пробвай първо с откачване на акумулатора да не би да е влязло в авариен режим.
Reply

#3
някой пробвал ли е дали клапан от С/В/Ц 70 става?, на външен вид имат разлика но не занм дали параметрите са същите
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)