The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Претриса на бензин

#1
Здравейте, фенове на Волво. Имам Волво 850 2.5 20 клапана бензин 1996г. Ако може някой да окаже помощ за разрешаване на един много досаден проблем! Двигателя на бензин леко претриса, на газ се усеща значително и не можем да настроим ГИ. Сменени ангренаж, кабели, палец, дистр.капачка, бобина, и двата датчика на коляновия и разпределителния вал всичко от МП. Свещите са НЖК Иридиум за газ, не питайте колко струват Sad И няма оправия, мерих компресия на всички цилиндри показа 14. От щеката на маслото не духа грам. Мерихме компресия и на работно налягане няма разлика между цилиндрите. Държи налягане в бензиновата рейка 30 мин. 2.9 бара и тагава пада на 2.8 Вече не знам какво може да е :?: :?: :?: Cry
п.п Ангренажа е зацепен точно, проверено три пъти. Пробвах и с оригинални свещи от МП, и пак същото. Ламбда сондата работи коректно, замерена, катализатора е махнат. Няма грешки в компа. Помагайте
Reply

#2
Здравей колега,

Да не би някой тампон на двигателя да е заминал ... ?

Поздрави
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#3
Не е тампон, всичко е здраво. Имам леко пукане в изпускателните колектори, което ми говори за богата смес, но свещите са с еднакъв цвят, температурния датчик държи стрелката малко над средата при загрял двигател, и не мърда. Направо ме постави в шах, не зная какво да мисля вече!
Reply

#4
Оборотите играят ли?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#5
Много леко, може да се каже почти не играят. Като гледах на компа на газаджията показваше между 850 и 880
Ако може и още един въпрос? Някой може ли да помогне да прочетем живи данни на двигателя?
Предварително благодаря.
Reply

#6
Никой ли няма някакви предположения!?
Reply

#7
Все още нямам решение на въпроса Sad
Винаги така ми се случва, глуха акула или свирка без топче Smile
Reply

#8
Малко развитие по темата, бях при един монтьор който е доста в час с Волво, като му казах за проблема първото което ме попита беше за маслото казах му, че преди да я купя е карана с 10W40, а аз я карам с 5W40, думите му бяха, щом по електрониката всичко е наред значи имам проблем с някой повдигач който не затваря навреме от натрупан нагар в него заради по гъстото масло с което е била карана.
Как мислите, може ли да е от това??? Благодаря предварително Smile
Reply

#9
Тоя майстор го прати да си доучи колегаSmile
Колегата Murjdo ти е казал най-вероятната причина - тампон.
Те може и да са здрави ,ама предният и задният са хидравлични и те са тези които обират вибрациите .
Скапят ли се - мотора претриса.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#10
Благодаря колега, но по горе написах, че имам пукане в изпускателните колектори, и не е ритмично а през 3-4 секунди.
Чух го като смених маслото, и като запалих колата слязох в канала да проверя за течове.
Поздрави
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)