The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Търся специалист за мнение - демпферен маховик

#1
Колеги, мола да помогнете да намеря проверен специалист, който да ми даде мнание за евентуален проблем със демпферен маховик. Досега съм ходил на трима майстори, двама казват че тракащият шум който има моето ВОЛВО V50 2.0 D сутрин когато е студена (след това почти го няма) е откъм евентуален проблем със електрониката, един каза че вероятно е сменен съединителя, но демпферният маховик е оставен и сега е отимал луфт. Ходих при двама техници за комп. диагностика, като и при двамата грешки нямаше - дюзи, турбо, ДПФ, АГР всичко е ОК.

Става дума за такъв в София, ако може предложенията да не включват Мото Пфое. Благодаря Ви.
Reply

#2
alesist Wrote:Колеги, мола да помогнете да намеря проверен специалист, който да ми даде мнание за евентуален проблем със демпферен маховик. Досега съм ходил на трима майстори, двама казват че тракащият шум който има моето ВОЛВО V50 2.0 D сутрин когато е студена (след това почти го няма) е откъм евентуален проблем със електрониката, един каза че вероятно е сменен съединителя, но демпферният маховик е оставен и сега е отимал луфт. Ходих при двама техници за комп. диагностика, като и при двамата грешки нямаше - дюзи, турбо, ДПФ, АГР всичко е ОК.

Става дума за такъв в София, ако може предложенията да не включват Мото Пфое. Благодаря Ви.

ами ако не е тайна сподели къде си ходил до сега, за да не стават конфузни ситуации Smile

... какъв е пробега на колата?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Този дето ми каза че е ДМах е на През Линкълни малко след италианеца отляво, посока към горна баня. Пробега е 187k
Reply

#4
Здравей! Това е доста явен симптом на тръгнал маховик. Казвам го понеже и при мен е същото - притраква на студено и като загрее се оправя. Леко придърпва на първа при 800-950 оборота когато е студена. На диагностика дюзите са ок дпф нямам, а егр-а го изолирах. По мнение от МП, докато не почне да вибрира осезаемо на празен ход, да не се шашкам. Ако е само притракването на студено според тях, имам още доста време преди да се изръся с двата бона :? Между другото проблема при мен се появи преди около 10 000 км си е все така, при все че колата я карам предимно градско и леко агресивно. Факт е, че е тръгнал пустият му маховик Smile
Reply

#5
Абсолютно същата работа е и при мен, чува се от доста време, само когато е студена сутрин... Поне от 10-20 000 км...
Volvo S60 2.4 D5 - 2003 г.
Reply

#6
EEEE Wrote:Абсолютно същата работа е и при мен, чува се от доста време, само когато е студена сутрин... Поне от 10-20 000 км...

И при мен е така.
Reply

#7
С това тропане може да откарате още бая километри - изчакайте да ви замине и съединителя и чак тогава инвестирайте, колеги!
Това са едни 1400 лв с доставка от Ebay и още 300 - 400 смяна ... не се филмирайте излишно Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
Smile Нали нали Big Grin
Reply

#9
Big Grin Да,Да Big Grin
Reply

#10
Ами аз смених демпфера, съединетел и лагер... 1180 лв комплекта. LUK да съм сигурен...
Сега спи... Стария демпфер не беше разбит, а втулката на която лагерува се отчупило парче.
Но вече съм сигурен в това което ми казваха, че между 180 и 200 000 дава фира. Всичко бе оригиналното с годината на производство
на колата, 188 000 и честитка...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)