The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Разлика м/у XC 90 2007 185 k.k и XC90 2012 200 k.k.

#1
Здравейте колеги,

Искам да знам технически какви са разликите м/у XC 90 2007 (185 k.k което аз притежавам) и XC90 2012 (200 k.k.) (което мисля да закупя) ?
Искам да знам дали все още и при новите модели има проблем със задния деферинциал ( лагерите). Какви са плюсове / минуси при XC 90 ( 2012 год.) в сравнение с Xc90 2007 год. ?

Благодаря предварително.
Кара Volvo V40 T2 (122 к.с), автоматик , 2019 г.
Кара Volvo XC60 D4 (163 к.с.), автоматик, 2014 г.
Караше Volvo XC90 D5 (185 к.с.), автоматик, 2007 г.
Reply

#2
ForZaMilan Wrote:Здравейте колеги,

Искам да знам технически какви са разликите м/у XC 90 2007 (185 k.k което аз притежавам) и XC90 2012 (200 k.k.) (което мисля да закупя) ?
Искам да знам дали все още и при новите модели има проблем със задния деферинциал ( лагерите). Какви са плюсове / минуси при XC 90 ( 2012 год.) в сравнение с Xc90 2007 год. ?

Благодаря предварително.
Разликата в мотора идва само от софтуеъра, а другата разлика е в управлението на кутията - много по-рано затваря локапа.
Диференциалът след 2006 год. до ден днешен не е сменян и се монтира Халдекс III (IV се слага само на ХС60).
Отвън - LED стопове, голяма емблема, сив рейлинг вкл. рамената, "крива" чистачка, а отвътре - часовниците светят в бяло.
Стандартно пакетите са оборудвани с повече екстри.
Лично за мен е безмислена подмяна, освен ако цената не си заслужава. Предпочитам да потъркалям моето ХС90 (2009) още 2-3 год. и да седна на II-ра серия, отколкото да похарча пари за по-нова година на това купе.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Dodo 155 Wrote:
ForZaMilan Wrote:Здравейте колеги,

Искам да знам технически какви са разликите м/у XC 90 2007 (185 k.k което аз притежавам) и XC90 2012 (200 k.k.) (което мисля да закупя) ?
Искам да знам дали все още и при новите модели има проблем със задния деферинциал ( лагерите). Какви са плюсове / минуси при XC 90 ( 2012 год.) в сравнение с Xc90 2007 год. ?

Благодаря предварително.
Разликата в мотора идва само от софтуеъра, а другата разлика е в управлението на кутията - много по-рано затваря локапа.
Диференциалът след 2006 год. до ден днешен не е сменян и се монтира Халдекс III (IV се слага само на ХС60).
Отвън - LED стопове, голяма емблема, сив рейлинг вкл. рамената, "крива" чистачка, а отвътре - часовниците светят в бяло.
Стандартно пакетите са оборудвани с повече екстри.
Лично за мен е безмислена подмяна, освен ако цената не си заслужава. Предпочитам да потъркалям моето ХС90 (2009) още 2-3 год. и да седна на II-ра серия, отколкото да похарча пари за по-нова година на това купе.
Поздрави!

Благодаря за мнението.
Мисля да заменя моето което е Executive 2007 за Momentum 2012.
Работата е там че колкото повече го карам цената пада надолу , а риска ( колкото и да се грижа за него) от разваляне на нещо по голямо ( скъпо) се увеличава. Wink
Т.е до колкото разбирам мога да очаквам абсолютно същите проблеми с които съм изпитвал до сега.

Благодаря
Кара Volvo V40 T2 (122 к.с), автоматик , 2019 г.
Кара Volvo XC60 D4 (163 к.с.), автоматик, 2014 г.
Караше Volvo XC90 D5 (185 к.с.), автоматик, 2007 г.
Reply

#4
Я си карай Executive-a; да се чупи, да се чупи колко да се чупи;
Reply

#5
ForZaMilan Wrote:Благодаря за мнението.
Мисля да заменя моето което е Executive 2007 за Momentum 2012.
Работата е там че колкото повече го карам цената пада надолу , а риска ( колкото и да се грижа за него) от разваляне на нещо по голямо ( скъпо) се увеличава. Wink
Т.е до колкото разбирам мога да очаквам абсолютно същите проблеми с които съм изпитвал до сега.

Благодаря
Миро го написа, но и аз ще го кажа - карай си твоето още 2-3 год. и после направо на някое ХС90 след 2015 Wink
Как ще смениш Executive за Momentum? Momentum няма дори кожа на подлакътника на вратата, изглежда еФтино Wink
Твоето си го познаваш, знаеш какво си му правил, как е поддържано ... знаеш ли дали това не е било градушково или да е се е удряло сериозно? Не знаеш, не знаеш и какви магарии може да направи. А какво може да му се счупи на твоето толкова? Мотор - забрави, трябва да го оставиш без масло. Ако искаш повече мощност - има варианти за ремап (моето в момента е 238 к.с. измерени на диностенд и нямам проблеми с нищо). Скорости - ако си работят добре, сменяй им маслото редовно и не се притеснявай. Окачване - моето е на 170 000 км и още нищо не е пипано, дори да се наложи - сменям с оригинални части и продължавам да си свиркам. DPF - с хубава нафта го чакай чак след 400 000 км, но после решението е махане и без него.
Електроника - тук може всичко да се случи, но няма гаранция дали и на новото няма да гръмне нещо, така че рискът е изравнен.
Ако искаш LED стопове и DRL - пиши ми, за да ти изпратя данни на хората, от които купих моите или ще ти ги взема аз, но да дадеш 20 000 лв. отгоре, примерно, макар за по-нова година, но по-ниско оборудване - за мен е абсолютно безмислено Wink
Цената на една кола пада още в момента, когато подпишеш договор за покупката и я изкараш от магазина.
Започва да се качва едва след като минат следващите 25 год. :mrgreen:
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
Dodo 155 Wrote:
ForZaMilan Wrote:Благодаря за мнението.
Мисля да заменя моето което е Executive 2007 за Momentum 2012.
Работата е там че колкото повече го карам цената пада надолу , а риска ( колкото и да се грижа за него) от разваляне на нещо по голямо ( скъпо) се увеличава. Wink
Т.е до колкото разбирам мога да очаквам абсолютно същите проблеми с които съм изпитвал до сега.

Благодаря
Миро го написа, но и аз ще го кажа - карай си твоето още 2-3 год. и после направо на някое ХС90 след 2015 Wink
Как ще смениш Executive за Momentum? Momentum няма дори кожа на подлакътника на вратата, изглежда еФтино Wink
Твоето си го познаваш, знаеш какво си му правил, как е поддържано ... знаеш ли дали това не е било градушково или да е се е удряло сериозно? Не знаеш, не знаеш и какви магарии може да направи. А какво може да му се счупи на твоето толкова? Мотор - забрави, трябва да го оставиш без масло. Ако искаш повече мощност - има варианти за ремап (моето в момента е 238 к.с. измерени на диностенд и нямам проблеми с нищо). Скорости - ако си работят добре, сменяй им маслото редовно и не се притеснявай. Окачване - моето е на 170 000 км и още нищо не е пипано, дори да се наложи - сменям с оригинални части и продължавам да си свиркам. DPF - с хубава нафта го чакай чак след 400 000 км, но после решението е махане и без него.
Електроника - тук може всичко да се случи, но няма гаранция дали и на новото няма да гръмне нещо, така че рискът е изравнен.
Ако искаш LED стопове и DRL - пиши ми, за да ти изпратя данни на хората, от които купих моите или ще ти ги взема аз, но да дадеш 20 000 лв. отгоре, примерно, макар за по-нова година, но по-ниско оборудване - за мен е абсолютно безмислено Wink
Цената на една кола пада още в момента, когато подпишеш договор за покупката и я изкараш от магазина.
Започва да се качва едва след като минат следващите 25 год. :mrgreen:
Поздрави!

Да по принцип разликата е огромна.
Но най-важното за 2012 год. е, че е в гаранция още 3 години. А с моята всяко тръгване извън Бг малко или много вече е риск ( все пак е на 215000 км).
Кофтито е че тази електроника в частност плочката на волана (Anti-skid service required) вече за 2-ри пат ще я сменям. Не знам какво става с нея , но при мен е като консуматив. :o        


Attached Files Thumbnail(s)
       
Кара Volvo V40 T2 (122 к.с), автоматик , 2019 г.
Кара Volvo XC60 D4 (163 к.с.), автоматик, 2014 г.
Караше Volvo XC90 D5 (185 к.с.), автоматик, 2007 г.
Reply

#7
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details.php?id=4042&make=21&model=103&price_to=223000&year_after=1969&year_before=2014&order=y_desc">http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... der=y_desc</a><!-- m --> - това е нали. Може би заради гаранцията е разумно, колко доплащане ще правиш между твоята и тази.
Reply

#8
matanasov Wrote:http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details....der=y_desc - това е нали. Може би заради гаранцията е разумно, колко доплащане ще правиш между твоята и тази.

Да точно тази е. Ами предполагам че доплащането ще е от сорта на 25000 много грубо. Все още моята не са е оценили, но едва ли ще дадат повече от 20000 все пак трябва и те нещо да спечелят. Мен единствено ме съблазнява гаранцията.... иначе тази 2012 не е нищо особенно.
Кара Volvo V40 T2 (122 к.с), автоматик , 2019 г.
Кара Volvo XC60 D4 (163 к.с.), автоматик, 2014 г.
Караше Volvo XC90 D5 (185 к.с.), автоматик, 2007 г.
Reply

#9
Според мен каквито и проблеми да имаш през следващите три години,едва ли ще похарчиш 25 000 лева за ремонти,но ти си знаеш най-добре! Wink
Reply

#10
pliva Wrote:Според мен каквито и проблеми да имаш през следващите три години,едва ли ще похарчиш 25 000 лева за ремонти,но ти си знаеш най-добре! Wink
Изпревари ме! Big Grin
Моята е същата, XC90 2007, 185 hp. Executive
Аз лично не бих я сменил за подобна, дори и по-нова, още повече за +25000 лв... Wink
215000 км. не са болка за умиране, ако колата е гледана както трябва!
Да, гаранцията е сериозна работа, но ако се ремонтира нещо (не дай Боже!) в МП, от там пак се получава солидна гаранция за части... Wink
Но, форума е са мнения и съвети, не за заповеди, и всеки сам решава как да постъпи!
Успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)