Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
интересен проблем!
#1
Здравейте колеги,
търсих из форума подобен проблем, тъй като не исках да се спами едно и също , но не открих. Имам Volvo S40 2.0T В4204Т2 мотор. Колата е карана само на бензин. Колата спря да се поддържа в Мото-Пфое от 2005 година насам, просто не я карах толкова често, прекара 1-2 години в гаража. От 2005 година до сега съм изминал някъде 80 000 км и имаше доста проблеми, повечето си идваха когато си искат и се премахваха пак когато си искаха. Имах проблем със спирачките, потъваше ми педала с вибрация още докато си сложа крака. На диагностика изписа помпата и преден десен датчик АБС. Купих от нашия колега "JustVanko" - Иван Смъркалев, един много уважаван от мен човек, който всеки път ми е продавал качествена стока, помпа втора ръка и чисто нов датчик на Бош от Елит Кар Варна, който струваше към 150-60 лв с отстъпката за мен.Всичко точно спирачките се оправиха, километража почна да отчита,а с предишния отказа, но за сметка на това, когато карам с включено ДСА при ускорение колата придърпва и след 80-90км/ч се изключва сама (излиза ми оранжевия триъгълник с поднасяща кола). Вътнах се в Елит Кар и говоря с моя човек и ми заяви,че има само един модел датчик за този автомобил с този мотор. Даже от Мото-Пфое го давали,че е този. Другия проблем, който ми се случи за първи път откакто притежавам този автомобил на 10.12.2014 г. , започна да губи мощност и изгасна двигателя. Опитах да запаля няколко пъти, но не.Въртеше като Москвич без центровка на делкото. Издърпаха ме до сервиза и се оказа ,че горивния ми резервоар се е смачкал и поради това помпата не може да засмуче бензин и за това не пали и не върви. Имах около 20 литра гориво и си знам колата,че като ми светне лампата и изпише Fuel , минавам около 20-25 км и успявам да стигна до бензиностанцията с още гориво в резервоара. Майстора ми обясни,че като се е смачкал е избутал нивомера нагоре и отчита,че има гориво, а то всъщност няма,защото е в ляво и дясно разпределен в резервоата и там където е помпата няма гориво. Сипах 5л гориво, отворихме помпата и след като изкарахме единия от двата маркуча, изтече под налягане и то много голямо около 1-2 литра бензин и след това запали с 2-3 подкачвания на контакт.Форсираше се, нямаше проблем, но на следващия ден отново ми направи този проблем. Пак при майстора. Сипах 30 литра бензин, издухме резервоара през гърловината с компресора, за да издуем резервоара и да го докараме в нормален вид. След това, разбрах че може да е запушен отдушника и за това да смуче от резервоара въздух и да прави вакум и да го свива. Накарах го да го отпуше и мина 1-2 седмици от как я е направил и нямам такъв проблем, но вчера отново ми изфъска като отворих капачката за да сипя бензин и реших да легна отдолу да видя дали пак не свива резервоара. Е свива го. Има едни шини които го държат и мога спокойно да си вкарам ръката между тях и резервоара. А и след отпушването на отдушника имам чуството,че автомобила ми не върви така както вървеше преди. Моля ви, ако на някой са се счували тези проблеми и е намерил решение, нека сподели, че ми омръзна да плащам на пътни помощи и да вися при майстора!

Весели празници!


Благодаря!
Микаел.
Автомобила е бърз тогава,когато сутрин застанете до него и се страхувате да го отключите
Цитирай
Thanks given by:
#2
По бензиностанциите има едни универсални капачки за резервоари и са по 1-2 лева. Сложи си временно такава .
А отдушника едва ли се е запушил, по скоро капачката ти е дала фира
volvo v40 1,8  1999г.
[Изображение: ab206894.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#3
Това че изкарва въздух е добре обратното е зле,всеки път особено ако е топло и карано на дълго резервоара издиша като отворя за зареждане ако смуче не е само проблем във резервоара а и нещо напред ми обесняваха тук така си карам и никакъв проблем
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
Цитирай
Thanks given by:
#4
Здравей колега,
имал съм подобен проблем на предишната ми кола (Опел) - там се беше запушил един филтър от системата за изгаряне на бензиновите изпарения от резервоара и се получаваше як вакум - чак от свиване и отпускане се беше спукал резервоара отдолу и ми изтичаше бензина. Решението (ефтиния вариант) беше да пробия една дупка с бурия 0.5мм в капачката на резервоара - от тогава (и след залепване на резервоара) не е имало никакъв проблем. Вярното, но по-скъпо решение беше смяна на канистровия филтър, но не ми се занимаваше.
Не знам дали в нашите коли има такава система (за изгаряне на бенз. пари), но няма да се изненадам ако има - все пак са коли с Евро 3,4,5 , а при тях се правят какви ли не "извращения" Wink.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)