The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aкумулaторa умря

#1
Здрaвейте колеги! Днес при опит дa зaпaля колaтa,устaнових че aкумулaторa си е умрял(може би от студa..пък и не е нов..) Кaкъв ще ми препоръчaте зa Волво 850 2.5 144hp . 95 г. Блaгодaря!
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD  Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...


[Image: ab224929.gif]
Reply

#2
И не само твоя!
Умря и моя... Sad
S80 D5244T 163hp - 2006г. ръчна скоростна кутия
Reply

#3
<!-- m --><a class="postlink" href="http://avtozona33.com/products/0/id/desc/16/16.html?option">http://avtozona33.com/products/0/id/des ... tml?option</a><!-- m -->[]=1&option[]=7&option[]=11
Или намери друга търсачка...
Или търси директно информация от официален вносител...
Успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#4
Хах и моя умряяяяя!
Аз взех "EXIDE" 74ah а за моето 850Т5 по каталозите дават 62ah.
Аз бих препоръчал "VARTA" 62ah.
Поздрави!
Reply

#5
Е добре де, при толкова много умрели акумулатори, как пък нито един не донесе малко жито да хапнем за помена. Сега малко по-сериозно, нямате ли зарядни, акумулатор трудно умира от раз. Отделно 2 бензина, срещу един дизел...обикновенно дизелите умират, а и така си е редно де :lol:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#6
Моя ще го зaредя тaзи вечер,но по принцип искaм нов..не ми се рискувa дa ме "остaви" някъде Big Grin Моя е мaркa Волво...нaй вероятно имa още живот в него... Big Grin
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD  Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...


[Image: ab224929.gif]
Reply

#7
Big Grin
Моя монтански боклук беше на 3 години и
още лятото ми правеше проблеми, какво да му зареждам!?
Reply

#8
Aз мисля дa вземa мaркa Mutlu или Varta. Ползвaл съм Mutlu и съм нямaл проблеми.Varta не съм.
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD  Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...


[Image: ab224929.gif]
Reply

#9
Преди месец и половина и аз си взех Banner 62Ah. След доста проучвания Bosch и Varta се оказа ,че се правят в Турция и не са това, което са били някога(както и повечето акумулатори де) а и Banner-a го взех с голяма отстъпка.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#10
Моят Exide 74Ah преди около два месеца направи шест години вярна служба, при това с доста издевателства върху него за този период, а го бях ползвал и на предишната ми кола.
Първите две зими след като взех сегашната кола, се случваше в студовете акумулатора да започне да "умира" и почти го бях сменил, но го зареждах и все отлагах смяната за следващия сезон. Оказа се, че проблема не е в него, а в алтернатора. Веднъж реших да измеря напрежението, с което зарежда акумулатора и се оказа, че уж работи... ама не съвсем. Отдаваше около и под 12V вместо около 14, колкото е необходимо за нормален заряд. Последва ремонт, след който си монтирах на таблото волтметър за да наблюдавам ситуацията постоянно. Месец-два след ремонта се появиха същите ядове и приключих драмата като си взех друг алтернатор (оригинален) от колега от форума. Старият алтернатор, сменян някога от някой жабарски механик, се оказа ментак, на който Бай Китаец е решил, че ще са му достатъчни само половината от необходимите изправителни диоди. Явно и нашенския майстор, на който го носих да го ремонтира, е бил на същото мнение...
В крайна сметка, след като поне две години е страдал от хронично недозареждане, акумулаторът все още се справя без никакви забележки, както предната, така и тази зима.

Съвета ми, колеги, е да си проверите алтернаторите за всеки случай. Проверете при работещ двигател напрежението спрямо маса на плюсовата клема на алтернатора, както и на плюсовата клема на акумулатора. И на двете места стойностите трябва да са 13,5 - 14V. Нормално е на клемата на алтернатора напрежението да е малко по-високо, но разликите с клемата на акумулатора трябва да са от порядъка на 0,2 - 0,4V, в противен случай трябва да се търси лоша връзка между алтернатора и акумулатора.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)