Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автосервизи в София, или къде да си ремонтирам колата?
#1
Уважаеми клубари и потребители на форума на ВКБ,

След обсъждане в модераторски кръг си позволявам да отворя една доста пареща дискусия, относно това къде и как можем да си оставим колите от любимата ни марка в столичните сервизи и автомонтьори.

През годините подобни теми е имало не една или две. По-различното този път, е че мнението ще ви се валидизира, ЕДИНСТВЕНО ако e конкретно с факти около проблема и извършеният ремонт и се подчинява на изброените критерии:

- Професионализъм
- Отношение
- Обслужване
- Местоположение / База
- Цена

Скала:
6 - Отлично
5 - Добро
4 - Има какво да се подобри
3 - Неадекватно
2 - Пълна скръб

Знам, че такива теми вървят по много тънък и крехък лед, но във връзка със зачестилите "изкуствени/кухи" профили, подтикващи още с първият си пост към дискусия от типа "Препоръчайте сервиз" отговаряме на търсенето Smile

Всякакви предложения по темата (допълнителни критерии или др.) приемам на ЛС за да не се спами тук. Успех!


п.п. Мнения от типа "отивам там, щото ме кефи" или пък (+1) за сервиз "едикой си" ще се считат за спам и ще отпадат от темата на мига.

Ако темата потръгне добре, ще е и добре дошла за колегите, които наистина търсят качествено обслужване и добро отношение.
Друг е въпроса, че дори и най-добрия майстор си намира майстора, но това е друг филм. :mrgreen:

Нека "хвалебствията" Ви започнат сега!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#2
Тогава нека да започна аз - с конкретика по детайлите в Мото Пфое Big Grin

1. Моята фрегата V70 D5 си я закупих края на март 2012. Огледа преди да я закупя го направих в един сервиз, на който ще се спра по-късно.
С моя каръшки късмет съм хлопнал предницата някъде и чудно как и защо металната тръбичка от долу за високото налягане стърчеше надолу почти пречупена (но хидравлика имаше!). След несполучливо закупуване от автоморга и още повече несполучливо поставяне в един случаен сервиз до същата морга се принудих да отида в МП и да поставя оригинален маркуч, който трябваше да бъде поръчан и почаках седмица.

Приемчика Диан ми направи много добро впечатление най-малкото с факта, че притежава S60 D5 с фенера под крика ми направи цялостна "дисекция" с мнения защо тук или там притропва, похлопва 10-годишната ми шведка. Така или иначе реших, че като ще сменят по нея маркучи да става, каквото ще и да оправят и предницата ми (носач, тампони и т.н.).

На следващия ден всичко беше готово, колата беше стeгната като абитуриентка Big Grin ... от фактурата и зъбите ми останаха стегнати Big Grin 1590 лв! (една трета труд)
НО, едно голямо "но" вече 3 години я карам по разбитите родни пътища и от никъде не се е обадила за сега!

- Професионализъм - 6
- Отношение - 5
- Обслужване - 5
- Местоположение / База - 6
- Цена - 2

2. Пак в МП за електричарски услуги ми препоръчаха Радо - при него оправих досадното съобщение на компа, че имам изгорели предни светлини (поставен турски ксенон)
Срещу 100 лв. доста време си поигра и ми сложи някакви съпротивления, с които "успа" компа и от тогава нямам грижи.

- Професионализъм - 6
- Отношение - 6
- Обслужване - 6
- Местоположение / База - 6
- Цена - 5
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#3
Ето аз къде си правя колата : Автосервиз "Студио Х" на ул. Климент Охридски 61 в двора на Софстрой се влиза.Това е форумен майстор на Опел,но това не пречи и други автомобили да се правят. За момента съм доволен,нямам забележки относно работата.Казват ми час ,когато могат да ме вземат(макс 1-2 дни след мое обаждане) и никога не съм имал забавяне с ремонтите по автомобила си. Ето някои от следните ремонти извършени там:

Смяна на рейка+кормилни накрайници+биалетки+спирачни маркучи+1 маншон на каре и разните му там течности: 180 лв за работа.
Рециклиране на носачи: 45лв на носач + 30 лв за работа.
Смяна на предни лагер главини - 20лв на колело.
Ремонт на алтернатор:40лв за сваляне и качване.
Смяна на подгревни свещи - 10лв,ако не се усложни процеса.
Отделно всяка събота сутрин от 9 до 10 правят безплатен преглед на ходовата част.


Минус е,че всеки път трябва да ходя с такси до там,защото няма удобен градски транспорт. Sad

Крайна оценка:
Професионализъм - 6
Отношение - 5
Обслужване - 6
Местоположение / база - 4
Цена - 5
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Аз съм нов във форума, но живо се интересувам от всякакви сервизи, защото имам голям проблем с моята кола, който към момента не може да бъде решен.Бих искал да ви препоръчам обаче един сервиз, от който съм много доволен.При този човек от доста време си правим всички автомоболи, но понеже е далеч го смених за което после съжалявах.Имах едно тропане при ниска скорост в предницата и едни други "майстори" каза категорично - отишли са ти амартосьорите!След смяната (450лв.) тропането си остана.Та след като отидох при въпросния Митко и той си игра 5-6 часа да изолира и да кара колата се оказа тампон, смяната на който струваше 90лв.Много добър механик е и ако нещо не разбира ще каже, а няма да се прави на майстор.Минусите са, че от електроника не разбира и съответно не пипа и се намира в Казичене до ЖП гарата, което значи досто труден достъп до него.Обикновено го чакам в някое кафе в Казичене да ми ипправи колата Wink
Имам и един друг проблем, за който ви казах.Гумите на моето S80 са разкрачени.Съответно при разбирачите от предния сервиз са сменени: всички тампони на носачи на задницата + магарето.Реглаж е правен 2 пъти в МП и 5-6 пъти на други места.Гумите са си яко криви, а колата на моменти не е стабилна при неравности и задницата "сее".Ако някой е имал подобен проблем и сервиз, където е разрешил проблема моля да пише!
А иначе за Митко :
- Професионализъм 5
- Отношение 6
- Обслужване 5
- Местоположение / База 2
- Цена 5
Цитирай
Thanks given by:
#5
Привет на всички. И аз ще си дам мнението тук по тази тема.

Доста съм обикалял сервизите и почти никога не съм останал доволен. Но, един по един..

ВИП Сервиз Младост

Там имат добра организация на работата и изглежда, че от доста неща разбират. Имат поне 11 клетки и два пъти повече подемника. Цените са им малко над средното ниво, кото се подсказва и от името на сервиза. Работното време не е много подходящо за заети хора и единственото успокоение е, че приемат коли и в Събота до обяд. Взимат обаче всички коли и нямат проблем с натовареността. Другото хубаво е, че имат кафене, в което можеш да изчакаш ако ремонтът е бърз. Куца им обаче отношението/обслужването, като към това мнение ме подтикна една особена случка, в която си бях оставил колата за ремонт и като запраска известната софийска градушка преди година те не благоволиха да я приберат в полупразния си сервиз. Това очевидно създаде много ядове и нерви и беше последният път, в който отидох при тях. Отелно приемчикът е много любезен, но като че ли изглежда, че не те слуша изобщо. Записват всичко, което би искал да се провери и после го ремонтират все едно си им го заявил, като се оправдават с това, че са го били записали така. Крет..ия

- Професионализъм 5
- Отношение 2
- Обслужване 3
- Местоположение / База 5
- Цена 4

Мотоексперт Горубляне

От този сервиз съм останал предимно с добри впечатления. Имат долу горе добра база и хората са любезни, особено примчиците. Разбират си от работата и не изглежда, че искат на всяка цена да ремонтират. Могат спокойно да препоръчат алтернативни ремонти или части. Имах едно счупено огледало да сменям там и те ми лепнаха само стъкло от друга кола за да карам временно така до като пристигне новото. Проблем при тях е, че са непрекъснато супер заети и майсторите им са малко. Някой път може и с дни да се чака за приемане. Работното време не е от най-добрите и пак само успокението е, че и в Събота до обяд приемат коли. Според мен цените са им добри. Сменях си съединител и маховик при тях на предишната ми кола - Киа Соренто и ми излезе 2000 лв. всичко с частите, като работата беше по-малко от 500 лв.

- Професионализъм 5
- Отношение 6
- Обслужване 5
- Местоположение / База 3
- Цена 5

Продължение в следващ пост...
Цитирай
Thanks given by:
#6
Сервиз Дуневи Спорт - м/у Слатина и Полигона

Сервизът е много голям и оборудван. Хората са отзивчиви и любезни.. до като не приемат колата. След това се оказва, че трябва да смениш много повече неща от предвиденото, за което получаваш съмнителни обяснения. Цените са резачки зверски. 700-800 лв. за смяна на всички масла и течност по диференциал, спирачки, скоростна кутия, двигател, антифриз и т.н. на Киа Соренто дизел 2004г. ми се видя доста. За каквото и да влезеш там ти праят диагностика на качеството на маслата и естествено се налага пълно обслужване на колата.

- Професионализъм 4
- Отношение 4
- Обслужване 5
- Местоположение / База 5
- Цена 3

Бояджия Светльо /Светулката/ - зад къмпинг Враня

Всичко обещава, евтино взима и много некачествено работи. Като че ли недовижда малко. За пребоядисване на 10-тина детайла ми взе 600 лв. Ама така ги боядиса, че половината не ми ги приеха от застрахователя. Базата му е на супер грозно място и освен с кола няма как да стигнеш по друг начин.

- Професионализъм 3
- Отношение 5
- Обслужване 5
- Местоположение / База 2
- Цена 6
Цитирай
Thanks given by:
#7
Някакъв ъпдейт на сервизите на марката в София?
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)