Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети за основен ремонт
#1
Колеги предсои ми смяна на гумички на клапани те така и така ще отварям мотора според вас ако си сменя сегнентите и биелните лагери ще имам ли някакав ефект от цялата хамалогия.Ако някой е правил това бих се радвал да разменим малко опит. Моторат ми е 2000ку 16кл 140кс B4204S
Цитирай
Thanks given by:
#2
Колега,замери компресията първо.Ако е в норма,няма защо да отваряш двигателя.Гумичките могат да се сменят и без да се сваля главата.
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#3
Компресията е добре 15. .на 4-те цилиндъра.Но как ще смениш гумичките без да сваляш главата нали трябва да се пасват да си стане както трябва.
Цитирай
Thanks given by:
#4
B4204S написа:Компресията е добре 15. .на 4-те цилиндъра.Но как ще смениш гумичките без да сваляш главата нали трябва да се пасват да си стане както трябва.
Какво да се пасва?Свалят се само разпределителните валове и си има едни джаджи,с които се натискат тарелките на клапаните,за да се извадят зегерките,сменят се гумичките и готово.Не се вкарвай в излишни филми! Wink
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#5
Благодаря колега са съветите.Но има и нещо друго ако откача прожината клапана няма ли да пропадне надоло.И ако си го правил ще сам ти благодарен ако обесниш мало по подробно
Цитирай
Thanks given by:
#6
B4204S написа:Благодаря колега са съветите.Но има и нещо друго ако откача прожината клапана няма ли да пропадне надоло.И ако си го правил ще сам ти благодарен ако обесниш мало по подробно
Прикарваш буталото в горна мъртва точка на сътветния цилиндър/при свалени свещи с дълга отвертка или друго нещо което да опре в буталото/,сменяш гумичките на четирита клапана и прикарваш на следващия цилиндър...Трябва и да следиш стриктно коя тарелка,зегерки и пружина от кой клапан са,да не ги размениш!Но ако нямаш згодите за натискане на пружините и за вадене на зегерките,няма как да го направиш сам. Smile Ето ти и един линк: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=zFmC66YU6zI">https://www.youtube.com/watch?v=zFmC66YU6zI</a><!-- m -->
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#7
pliva написа:
B4204S написа:Благодаря колега са съветите.Но има и нещо друго ако откача прожината клапана няма ли да пропадне надоло.И ако си го правил ще сам ти благодарен ако обесниш мало по подробно
Прикарваш буталото в горна мъртва точка на сътветния цилиндър/при свалени свещи с дълга отвертка или друго нещо което да опре в буталото/,сменяш гумичките на четирита клапана и прикарваш на следващия цилиндър...Трябва и да следиш стриктно коя тарелка,зегерки и пружина от кой клапан са,да не ги размениш!Но ако нямаш згодите за натискане на пружините и за вадене на зегерките,няма как да го направиш сам. Smile Ето ти и един линк: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=zFmC66YU6zI">https://www.youtube.com/watch?v=zFmC66YU6zI</a><!-- m -->
Тази джаджа не бях я виждал,още по-лесно е с нея.Има едни други,на които се завива с болтове предната част в отворите за болтовете на капака и действа като лост от втори род.
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#8
А знаеш ли отъде да си купя такова нещо
Цитирай
Thanks given by:
#9
B4204S написа:А знаеш ли отъде да си купя такова нещо
Има комплекти в магазините за инструменти,но са доста скъпички и не си заслужава да ги купуваш за собствена употреба.Ако имаш сервиз - да!Иначе в сервиз ще ти ги сменят за доста по-малка сума отколкото цената на инструмента!
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#10
Това е последният път когато сменях гумички на клапани те


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)