The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo XC90/185 - гасне в движение

#1
Здравейте колеги,

Днес се случи 2-пъти да изгасне двигателя в движение и веднъж на място /P/. Въртя ключа и си пали нормално....
Закачих го на VIDA... На някой да му се е случвало? Някакви идеи?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Здравей колега,
Единственото което виждам като грешка е ECM 2960. Не разбирам от D5, но единственото което се сещам е да почистиш свръзките и контактите на инжекторите. Разкачи акумулатора преди това.
Колата ти е с дистанционно запалване най-вероятно и затова имаш CEM - 9C03.
Другите две грешки не знам защо са там. Нещо е било разкачено, най-вероятно докато са слагали дистанционното.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#3
Не, не е с дистанционно. CEM - 9C03 според мен показва, че не се включва осветлението около контактния ключ при отключване на автомобила - и да, не свети от известно време..
Reply

#4
Не знам. Колегите ако може да насочат. Аз продължавам да си мисля че е добре да се проверят свръзките и кабелите около двигателя.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#5
che4ef Wrote:Не знам. Колегите ако може да насочат. Аз продължавам да си мисля че е добре да се проверят свръзките и кабелите около двигателя.
Точно това е - връзката на 3-ти цилиндър.
Явно буксата дава лош контакт на моменти или се налага нейната смяна. Не е много срещан проблем, но съществува.
Другите грешки не биха имали отношение към гасненето.

btw ... Хубавото е, че е 3-ти, защото лесно се намира :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
Влади, почистих буксата с wd40 на 3-ти цилиндър, но грешката отново се появява. Днес 1 час въртях градско и не е изгасвала...
Reply

#7
Не трябваше с wd40. Има специални препарати за ел.контакти.
Reply

#8
Дааа, сетих се по-късно че не трябваше с него. Ще си поправя грешкатаSmile ...пък ще видим резултата.
Reply

#9
Един приятел имаше същия проблем ,но на пежо 406 hdi ( гаснеше му в движение и не се знаеше от какво ) .В последствие реши така да кара колата докато не избие от някъде .След известно време колата умря на цяло - в сервиза на пежо констатираха ,че компютъра е изгорял и казаха ,че проблема с гасенето ще го правят след като сменят компютъра .Смениха го и след като за пореден път колата изгасна в движение откриха ,че кабелите на една от дюзите били леееко оголени и там давали на късо - поради безхаберието проявено от собственика на колата се е стигнало и до подмяна на компютър ( total около 1000лв. ) Smile

поздрави от мен и дано намериш повредата по-бързо ,за да не се получи и при теб голяма болка Wink
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#10
Почистих буксата с каквото трябва, колата върви на 6 и не гасне...., но при тест с Vida отново се появява грешката за 3-ти инжектор.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)