The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Грешка за нивото на антифриза

#21
Аз д5 с спукана глава не съм виждал,глави се търсят много заради това,че се дава голям пробег на ангренажния ремък и през този период колата вече е сменила два собственика и всеки казва на другия има още километри и в един хикс момент ремъка се къса и главата на д5-тицата става само за претопяваме на аломиний.За това няма глави 2-ра употреба.А колега реалната операция на твоята кола е не повече от 600-700лв
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#22
чочко Wrote:Аз д5 с спукана глава не съм виждал,глави се търсят много заради това,че се дава голям пробег на ангренажния ремък и през този период колата вече е сменила два собственика и всеки казва на другия има още километри и в един хикс момент ремъка се къса и главата на д5-тицата става само за претопяваме на аломиний.За това няма глави 2-ра употреба.А колега реалната операция на твоята кола е не повече от 600-700лв

Много ми се иска да е така, обаче не виждам как да стане.
Дори само цените на частите, които е добре да сменя покрай отварянето ще подминат тази сума - гарнитури покрай главата, ангренажен и пистов ремък, ролките покрай тях, водна помпа, масло, филтри...и то не остана за труд. Или може би не съм разбрал още къде да се пазаруват части за колите ни на по-нормални цени?
Иначе дано наистина се размина с гарнитура само.
Reply

#23
Една идея, не че съм специалист и нямам никакви предположения, но защо не опиташ първо да смениш капачката на разширителния съд. Едва ли ще е много скъпа в МП.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#24
Сагата с този автомобил продължава явно...
След последното ми писане в темата главата беше проверена, шлайфана и т.н. а гарнитурата сменена. Известно време нямах проблем дори и при теглене на каравана.
Обаче последните 20-ина дни забелязах как при по-продължителни изкачвания с караваната започва да вдига температурата и да я сваля до нормалното положнение на стрелката при намаляне или след края на изкачването.
А вчера както си карах без караваната и без някакво сериозно натоварване пак ми светна лампата за ниско ниво на антифриза. Долях цял литър после...Тази сутрин маркуча беше твърд, след отвиване на капачката изсъска, вдигна пак малко нивото на антифриза и маркуча омекна.
За бой ли са майсторите които уж я оправиха е въпроса сега?
Reply

#25
Quote:Сагата с този автомобил продължава явно...
След последното ми писане в темата главата беше проверена, шлайфана и т.н. а гарнитурата сменена. Известно време нямах проблем дори и при теглене на каравана.
Обаче последните 20-ина дни забелязах как при по-продължителни изкачвания с караваната започва да вдига температурата и да я сваля до нормалното положнение на стрелката при намаляне или след края на изкачването.
А вчера както си карах без караваната и без някакво сериозно натоварване пак ми светна лампата за ниско ниво на антифриза. Долях цял литър после...Тази сутрин маркуча беше твърд, след отвиване на капачката изсъска, вдигна пак малко нивото на антифриза и маркуча омекна.
За бой ли са майсторите които уж я оправиха е въпроса сега?

Колега май отиват за бой нещата. Караваната нали не тежи повече от предписаните за автомобила? За съжаление от това което си описал мога да се обзаложа че е гарнитура. Дано не е спукана глава. Прегряван ли беше двигателя че шлайфаха главата преди това? Спомням си че пак правеше нещо подобно. Принципно се мери преди да се шлайфа и ако отклоненията са в допустимите граници не се шлайфа. Нещо не е както трябва. Какви са тези майстори? Откъде са?
Съжелявам колега, дано не съм прав.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)