The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сервизи, части.

#1
Big Grin Big Grin Big Grin
Здравейте уважаеми господа съфорумци!
С голяма молба към вас.
С две-три думички.

От броени дни имам една дълго мечтана машина. А именно: VOLVO V40 - УНИКАЛНА! Поне за момента.
1999г. бензин 1.8L полу кожа.
Запазена отвън и отвътре на 95-98% За двигателя, не знам нищо.

Въпросът е къде и при кого?
Попрегледах форума, и не намерих това, което ми трябва. Освен, че диагностика може да се направи във Форд мото пфое.
Повечето от отговорите не бяха отговори. По скоро, нещо друго....... Smile

Трябва ми майстор, майстор за нещо много ВАЖНО. Искам смяна на ангренаж, както и от къде да купя ролките и ремъка. Разбира се и други качествени части, които може да ми потрябват.
Смених само маслото+филтър. Накладки. Маншон-ляв. Нямаше грам масло в скоростите. Не знам как са я карали така..?

Благодаря ви предварително!

п.п.
От София съм. Все едно къде е майстора. Важното е да е готин и добър майстор. На до 50км.
Ако споделите нещо повече за този модел ще се радвам.
(Най-чести проблеми, слаби места, чековете, разход на бензин, здравина и друго....)
Reply

#2
Смяна на ангренаж в MOTO-PFOHE малко скъпо но с гаранция.
Прозвъни ги и питай колко ще струва смяната и колко каранция дават в км. и години.
Или Бош сервизи има на много места.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rbbg-partner.com/service/service.php">http://www.rbbg-partner.com/service/service.php</a><!-- m -->
Reply

#3
Maxijaz Wrote:Смяна на ангренаж в MOTO-PFOHE малко скъпо но с гаранция.
Прозвъни ги и питай колко ще струва смяната и колко каранция дават в км. и години.
Или Бош сервизи има на много места.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rbbg-partner.com/service/service.php">http://www.rbbg-partner.com/service/service.php</a><!-- m -->


Мерси колега!
Във Форд - цена 250лв. смяна. Не съм питал за гаранция.
Диагностика 75лв. И не поправят в тази цена! Само казват какво евентуално са намерили, като дефект...? Странно, нали..?
Само в люлин сервиза правят VOLVO!
Reply

#4
Ми не е много странно :-) Там се работи на час 50лв без ддс примерно.
Физически отнема време за оглед на ходова част и да се прочете колата със софтуер отнема време.
Чукват ти 1час и 10 минути и +ддс и цената се получава.
А за ремонт ако изкачи нещо нали се сещаш че за 16 годишна кола нямат почти нищо налично всичко е с поръчка.Може да има дискове,накладкки и филтри но за нищо по специфично се чака доставка.
Reply

#5
Колега,
питането ти е може би най-комплицираното в този форум Big Grin
Ако имаше такъв вълшебник - нямаше да смогне на волваците от София.
Истината е, че всеки е сменил по няколко майстора, и най-вероятно ще продължава да сменя. Винаги става така, че тъкмо харесаш някой и той се издъни накрая и го зарязваш след като ти обясни, че си бил виновен за неправилно дишане. Аз лично напоследък ходя в Бош, но знае ли човек до кога?! :twisted:
п.п. предполагам, че на ЛС ще получиш някоя и друга примамлива оферта (нормално е) но в крайна сметка решаваш ти!
Успех!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Ой, сопри са малко, тва да не е някоя капризна Алфа Big Grin
Кви диагностики кви 5лв? Щом работи не се пипа, ще ходиш на диагностика ако се омаже нещо. Купуваш свещи и кабели от Мото Пфое. Масла и филтри и маншона си ги сменил. Ангренажа е супер елементарен на тези мотори, или се сменя на лоста пред блока дето тупат килими да закачиш двигателя или се повдига отдолу с крика за да се разкачи тампона. За това второто обаче си трябва втори крик за да се свали дясното колело, не питайте от къде знам как се сещаш за това при разчекнат двигател :mrgreen: Трябва да си пълен профан да объркаш ангренажа и трябва бая въображение да се приложи. Ролки-мролки, ремъци и ала-бала каквото има в магазина и ти е на джоба, всичко е ментак така или иначе, 50 000 ще те изкарат, до тогава ще си я махнал. Спирачна течност смени задължително, две бутилки Приста Дот 4 и си в джаза барабар със съединителя, на хидравликата също и нея смени. Тея комбита ядат и накладки, че са бая тежички и хубаво спират като им скочиш отгоре, свят им се завива на дисковете и накладки. Слагай за 50лв комплекта предни-задни и си свиркай, то принципно спирачки не ти трябват много-много, ама ще се научиш, този модел възпитава финансово и газ-спирачка ще разбереш, че не е най-добрата идея :lol:

Слаби места: от време на време горят крушки на фарове и мигачи и трябва да се долива течност за чистачки. Не е капризна машина, дори е супер дуракоустойчива. Дори да светне като дискотека пак ще те прибере и няма да те остави на пътя. Като го настъпиш бая гори, като го караш икономично пак гори, като го караш нормално-ами гори си. Внимавай с тоя 1.8, не го сецай много, ускорявай по-плавно, че пие като Божидар Димитров и Доган взети заедно. Иска да си на педал, нещо като икономичност (ахахаха) може да гониш около 2500об/мин като го закрепиш на дълго, там влиза във въртящ момент, на 5-та може да ти разгъне 40-200км/ч, дали ще го караш на 5-та с 90 или 120 му е все тая, ще ти гори еднакво. Висш пилотаж е да го караш икономично в малки обороти, там вече трябва да чувстваш двигателя до безобразие.
Слагай му газ с малка бутилка в багажника в ляво и се вади зареждачката при резервоара, ще видиш къде й е оставено място, газифицира се безпроблемно и носи на всякакви тъпотии на газаджийска тема.
Гори си масло по подразбиране и конструкционно заложено от завода, бая си го гори, ама така си и трябва. Ако не ти гори масло имаш повод за притеснение.
Друго-друго...вози като каруца, ама това е като екстра-разбива камъни в бъбреците, празна ли е който е седнал отзад ще му посиниш гъза, за това не скачай в дупки.
V40 B4204S '97
Reply

#7
Смех, ама колегата е прав, ако ти се занимава и имаш начален набор инструменти не е проблем смяната пред блока (преди две вечери го играх тоя номер) сам по тъмно на фенер, като ми е за първи път на Волво и втори като цяло сменен ангренаж през живота до сега, ми отне 2 вечери след работа по 3 часа барабар с чесането, където не ме сърби докато мисля. Сега ако се хвана 2 часа ще са ми много. Ремък Continental, ролки INA, Всички филтри вкл. Горивен ( без този на купето щото го нямаха)+1л масло пълна синтетика 190лв.с бая отстъпка.Ако решиш ще ти пратя линк с подробни схеми нагледно с обяснения кое как се прави и зацепва.
Reply

#8
Karlsson Wrote:Слаби места: от време на време горят крушки на фарове и мигачи и трябва да се долива течност за чистачки.

Колега, струва ми се че ще се наказваме май ... , тука ми мирише на нещо комерсиално, тва да не е опит за безплатна реклама ? ...

:?: Idea
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#9
Прокарвам път за платена ама никой не ще да ми даде някой лев :/
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)