The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Работно налягане водна с-ма моля за помощ

#1
Здр. колеги от 1 год съм собственик на Волво в40 2002г с двигател д94192т3 116кс 1.9 дци,колко трябва да е работното налягане на водната с-ма ,незнам дали имам проблем с налягането в маркучите на водната с-ма, два пъти е проверявана главата чрез надуване шлайф на блока на главата сменена водна помпа, термостат и пак налягането на маркучите е голямо(по моя преценка)Нормално ли е това? и ако не къде е проблема? На място си загрява без проблем всичко си работи нормално отваря си термостата перката си включва и маркучите меки, обаче тръгна ли на ход маркучите стават твърди.Сменил съм и температурния датчик ,защото имам чувството че колата вдига голяма температура,обаче без промяна.
Казвам се Николай и съм от град Айтос
Благодаря предварително!
Reply

#2
Сгрешил съм двигателя д4192т4 е
Reply

#3
ngngngng Wrote:.....и защото имам чувството че колата вдига голяма температура
Температура се мери с термометър,а не с чувства!Ако нямаш подходящ,в много сервизи има даже безконтактни - лазерни,инфрачервени... Щом като нямаш проблеми с колата,защо си търсиш такива насила?! :? :roll:
Reply

#4
Здравейте отново.Първо благодаря за отделеното време, проблема е там че сменях гарнитура на главата а симптомите си останаха с твърдите водни съединения .За това искам да разбера колко е работното налягане във водната с-ма и дали това е ноирмално при този двигател,понеже вече не остана какво да сменям по тази кола.Във Волво В Б-с казаха гарнитура и сменях други сервизи помпа и термостат сега вече опряхме и до радиатора а според друг сервиз при които ми свалиха радиатора и измиха казахга малко вероятно от радиатора.За това се допитвам до вас ако някои се е сблъсквал с такъв проблем или знае от какво може да е?
Благодаря
Reply

#5
ngngngng Wrote:Здравейте отново.Първо благодаря за отделеното време, проблема е там че сменях гарнитура на главата а симптомите си останаха с твърдите водни съединения .За това искам да разбера колко е работното налягане във водната с-ма и дали това е ноирмално при този двигател,понеже вече не остана какво да сменям по тази кола.Във Волво В Б-с казаха гарнитура и сменях други сервизи помпа и термостат сега вече опряхме и до радиатора а според друг сервиз при които ми свалиха радиатора и измиха казахга малко вероятно от радиатора.За това се допитвам до вас ако някои се е сблъсквал с такъв проблем или знае от какво може да е?
Благодаря
На D5 налягането трябва да е 150 kPa/1,5 bar .Предполагам,че и на твоята е тука някъде.По принцип охладителната система трябва да е под налягане и маркучите да са твърди.Не разбирам какво те притеснява,ако не прегрява и не губи антифриз!По-добре и по-лесно е да замериш температурата,щом като имаш съмнения!
Reply

#6
Здр. Проблема е там че когато я напъвам при по тежки нагорнища хвърля антифриз през капачката на разшерителния съд.
Reply

#7
ngngngng Wrote:Здр. Проблема е там че когато я напъвам при по тежки нагорнища хвърля антифриз през капачката на разшерителния съд.
Е това вече не е добре!Да не е спукана главата?
Reply

#8
В тази тема : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=38392&p=259676#p259676">viewtopic.php?f=8&t=38392&p=259676#p259676</a><!-- l --> са те посъветвали къде биха ти помогнали. Ако не си посещавал сервиза, защо не го направиш сега.
:-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#9
Огледайте хубаво главата.Аз сменях моята.Беше спукана.Само че моята печка е 90 коня.Виж и тънкото маркуче от радиатора към казанчето за антифриза да не би да е запушено.
Reply

#10
Главата уж два пъти е надувана и шлайфана,тънкото маркучи е горещо като загрее значи минава антифреез от там.Даже и блока на двигателя свалих и шлайф и пак хвърля вода когато я напъвам , и поради тази причина отворих темата.Освен да главата да е пукната и да не е показала при тестването,ама два пъти е проверявана.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)