The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проверка по VIN

#1
Здравейте колеги,

нов съм във форума , главно защото си харесах едно XC70 в мобиле за което собственика твърди че е купено в БГ, и обслужвано редовно в МП. Колата е на 10г и цената не е ниска за забележките които ми направиха впечатление на първо гледане.
Имате ли начин да се провери по VIN нещо повече за сервизната история ?... от VW форума откъдето идвам , пращахме по лични VIN номера и колегата проверяваше редовно ли е обслужвана колата и т.н.
Знам че ще ме пратите в МП, но има ли някакъв независим от тях начин да се провери сервизната история , защото самата кола се предлага и от МП Smile
Ако някой колега който повече разбира от тези коли и има възможност да я погледне и разчете грешките с комп. , на драго сърце бих си платил...
Благодаря предварително за помощта !
Reply

#2
По ВИН едва ли, но щом Мото Пфое я предлага едва ли е манипулиран. Има диагностика, която изкарва съобщение за манипулиран километраж.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
За тази ли става въпрос http://usedcars.motopfohe.bg/mp_auto_det...efore=2016 ?
Тя излиза и на двата сайта.

Мото пфое могат да ти дадат сервизната история, но тя включва само ремонтите правени там. Собственикът може и на друго място да е ходел за поддръжка.
Ако е нов внос, могат да ти кажат кога е посещавала последно официален сервиз - на колко км и така да си направиш сам сметка.

На моята кола направих първото обслужване в МП в София.
Поисках и да я огледат какво е за подмяна, и досега всичко за ремонт е така както казаха Smile

Прочети и темата на колегата http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...10&t=40135, който между другото е убеден че съм платен клакьор от МП.
Той е доста недоволен от МП, но може да извлечеш полезна информация от темите му.

Не очаквай, че като колата е от официалния вносител, ще е като нова.
Аз преди време гледах една кола при тях, която наполовина беше тяхна наполовина на собственика, на който жената работела там.
Видях сервизната история, отказа ме подмяната на челното стъкло и изправяне на таван. Но като цяло изглеждаше по-добре от автокъщите.

Бъди търпелив, доста време ще ти трябва да намериш това което търсиш.
Reply

#4
Благодаря за отговорите !

Да, точно за тази кола става въпрос. При огледа много ми хареса , запазен салон и външен вид. Як двигател, аз много рядко съм карал толкова мощен двигател.
Само , че някой дребни детайли ми развалиха впечатлението.

Изчетох темата , доста интересна е , и по принцип аз не съм свикнал да разчитам на официални сервизи, но и стигам до извода , че тази кола ако не е гледана добре , може да те вкара в много разходи ядове. Явно наистина ще е дълъг процес да се намери читав екземпляр особено за 10 годишна кола.
Reply

#5
... стига да не са скъпи "дребните детайли" си заслужава. Бягай надалеч от скъпите детайли, че тогава влизаш в големи разходи. Такъв клас автомобил с история, реални километри си струва толкова и на Запад.
Ако не се търпи вече - купувай, в пртоивен случай бъди търпелив, както е написал колегата по-горе.
Поздрави и успех с начинанието.
Андро
666 - The number of the Beast.
[Image: ab279758.gif]
Reply

#6
Какви са дребните детайли?

Прочети във форума за какво да гледаш за двигателя и за 4х4 задвижването.
Търсачката е малко ограничена и по-бавно трябва да търсиш.
Имаше тема за съвет за покупка.
Reply

#7
дребните детаили
- Износени дискове , предни с голям ръб около 2 мм , задни - направо за боклука . Което не е болка за умиране но предполагам е едно 1000 лв надолу, по скоро показва може би експлоатациата
- еденично почукване отзад след превключване на скорост и изфорсирване ( може да е нормално , ама може деференциала ( ако има такъв ) да сдава багажа )
- пуши от щеката за маслото ( може да е нормално )
- нещо рейката ми се стори че не се движи равномерно , ама ако има нещо то е едвам забележимо , може така да е нормално
- мъркуче за хидравликата просълзило ( явно още 1000 лв с оригинални части )
Аз не съм гледал много, не съм и специалист, просто каквото забелязах за 15 мин с каренето. Нямах никакво намерение и възможност да правя обстоен преглед. Пък и не съм експерт
Иначе плюсовете са ви ясни:
- комфортна мека возия
- никакво чукане по окачването на първо гледане
- мощен двигател , яко дърпа
- по купето всичко сякаш работи , климатроника също...
- човека дава + 4 нови гуми

Най вероятно трябва да се свалят грешките от компютъра ... да се види там, ама нямам нито знания нито уреди за това, а не знам дали може да се разчита напълно на МП в този конкретен случай ( някой случайно да откачи акумулатора за 10 мин преди да свалят грешките ) ..
Reply

#8
cerosina Wrote:дребните детаили
- Износени дискове , предни с голям ръб около 2 мм , задни - направо за боклука . Което не е болка за умиране но предполагам е едно 1000 лв надолу, по скоро показва може би експлоатациата
Това си се води коснуматив от където и да го погледнеш.
cerosina Wrote:- еденично почукване отзад след превключване на скорост и изфорсирване ( може да е нормално , ама може деференциала ( ако има такъв ) да сдава багажа )
Трябва да се прегледа. Пробвай да изключиш DSTC-то и виж дали пак се чува.
cerosina Wrote:- пуши от щеката за маслото ( може да е нормално )
Това не е на добре...

cerosina Wrote:- нещо рейката ми се стори че не се движи равномерно , ама ако има нещо то е едвам забележимо , може така да е нормално
- мъркуче за хидравликата просълзило ( явно още 1000 лв с оригинални части )
Покрай маркучите на хидравликата почти винаги има такива ефекти. Това с неравномерното движение на рейката е притеснително. Трябва да се огледа внимателно.
cerosina Wrote:Аз не съм гледал много, не съм и специалист, просто каквото забелязах за 15 мин с каренето. Нямах никакво намерение и възможност да правя обстоен преглед. Пък и не съм експерт
Иначе плюсовете са ви ясни:
- комфортна мека возия
- никакво чукане по окачването на първо гледане
- мощен двигател , яко дърпа
- по купето всичко сякаш работи , климатроника също...
- човека дава + 4 нови гуми
Баш XC70 и мека возия. :mrgreen: Това се клати по завоите да не казвам как. Особенно P2 платформата. :mrgreen: P3 е значително по комфортно.
Тези коли много рядко имат проблеми с електрониката.
cerosina Wrote:Най вероятно трябва да се свалят грешките от компютъра ... да се види там, ама нямам нито знания нито уреди за това, а не знам дали може да се разчита напълно на МП в този конкретен случай ( някой случайно да откачи акумулатора за 10 мин преди да свалят грешките ) ..

Тц. Така не се трият грешки на Волво. Това не е голф. Wink А и ако има проблем колата записва грешки почти веднага, които докато не се оправи проблема няма как да бъдат изтрити.

Погледни следното:
1. Педала на съединителя трябва да е мек. Твърд педал - означава заминал си съединител.
2. Заслушай се много внимателно дали няма металическо чукане идващо от главата на мотора - ако има проблем, повдигачите най вероятно са за смяна - 20 са...
3. Тресене на при работа на празен ход - тампоните на мотора са скъпо нещо...
Reply

#9
Здрасти колега, само едно нещо трябва да те откаже, и то е "пушенето" от щеката.
Ремонт на двигател гаранция.
Reply

#10
Stoyanpol Wrote:Здрасти колега, само едно нещо трябва да те откаже, и то е "пушенето" от щеката.
Ремонт на двигател гаранция.

Това е на празен ход, може би само да е задръстена вентилацията на картера... при форсиране не съм я гледал. Но и на мене не ми се струва много нормално.
Както и да е .. малко скъпа ми идва за тази цена сравнено с впечатлението което ми остави....
Явно е наистина трудно да се намерят читави XC70 на тези години...дори и за толкова пари.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)