Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГИ Romano, настройката куца
#1
Здравейте колеги.
Помощ!!!
Преди около две години, ми монтираха ГИ Романо. Първите 500 км. беше много добре, но след това стана страшно, започна едно прекъсване, придърпване на колата все едно някой цилиндър не запалва. Като рестартирам няколко пъти в движение се оправя.
Направи ми впечатление, че бутона за прехвърляне не светка всеки път с подаване на контакт.
Вече не мога да преброя колко пъти ходих за донастройки, не става и не става, газаджията се поболя с мен, и накрая каза, че проблема е в колата за да се отърве, да ама не. На бензин работи прекрасно. Но за да му угодя купих свещите които ми препоръча, лошо ми стана от цената, и пак не става.
Започнах търсене на други "майстори" навсякъде едно и също вземат кинтите, и ... ами не става, проблема ти е в колата, е да де, но защо на бензин работи прекрасно?
Последното което ми казаха, е че най-вероятно този инжекцион не може да се справи, защото е за много по-нови автомобили, и ми препоръчаха да намеря "фобос" с него щяло да стане.
Да уточня, всичко по електриката е сменено с оригинално.
Помагайте полудях!!!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Мога да ти препоръчам майстор, вярно че пак ще трябва да си платиш но поне няма да се откаже, докато не ти каже къде е проблема в колата. Имах същия проблем след монтажа на газовата при него и също ходих няколко пъти за донастройка и бях луднал като теб и накрая каза че е опитал всичко с газовите настройки и че проблема е в колата, НО да му я оставя и че докато не разбере какъв е проблема няма да ми я върне. Има си арсенал от бобини кабели и тем подобни за всякакви коли и не се отказва лесно. Предлага и Романо, така че си има необходимите неща предполагам. При мен се оказаха напукани стебла на запалителните бобини,но на бензин работеше перфектно. Не искам да правя реклама, все пак и аз ходих няколко пъти за донастройки, но за момента това ми хрумва, като предложение. Контактите му са
София - Слатина
до бок 22 вТрафопоста
0877047309 - Ивайло Танчев
Цитирай
Thanks given by:
#3
Много благодаря, за отзива лошото е, че при мен абсолютно всичко по запалването е сменено с оригинално от МП.
Вклюително и кабелите за цифрата на които още ми се плаче, но платих за да не ми казват газаджиите, че проблема е в моя телевизор.
Свещите са оригиналните, от МП казаха, че ги дават и за газ на моя мотор.
Но определено ако моя газаджия твърдо е за смяна на електрониката, ще отида до Слатина за поредно мнение.
Благодаря, весели празници, и успех.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Наистина ли само аз съм, с ГИ Романо.
Леле какъв съм баровец. Smile
Никой не иска да каже има ли такъв проблем с прословутото "романо".
Цитирай
Thanks given by:
#5
Така отдалеч трудно се прави диагностика. На първо четене - бензиновият компютър се бърка от неправилен монтаж / настройки, оттам и това придърпване. В повечето случаи това е причината. Понякога и инжекторите на Романо дават фира по този начин, имаше тема в Пежо Форума. Общо взето тези Романо-та не знам на какво отгоре имат такава цена и реноме, след като един БСМ щеше да ти свърши същата работа, със същото ходене по майстори. Фобос може и да свърши работа, но пак зависи от монтажа и настройките. Най-добре е да си сложиш адаптивен, може и втора ръка. И да се прегледа цялата инсталация и монтажът.

В края на краищата, гледахте ли колата в движение? Как реагира Л-сондата, как се изменят бензиновите времена, какво се случва с редуктора и какво се случва, когато колата почне да прекъсва? Иначе само боб може да хвърляме.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Това, което колегата горе е споменал важи с пълна сила. На бензин как се държи? При неправилна първоначална настройка на газовата, с времето е твърде вероятно да измени адаптациите на бензиновия компютър, което при диагностика трябва да излезе, като грешка. За последваща настройка на газ е нужно да покараш 50-100км само на бензин без никакво включване на газ, за да се върнат нармалните адаптации и право при газаджиите за настройка задължително в движение и със следене показанията на ламбда сондата.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Много благодаря, за отговорите.
Всичко което сте изброили е правено няколко пъти.
Като ми промени бензиновата карта сутрин върти дълго за, да запали на бензин.
Само един път ми го направи, но газаджията ме беше предупредил за това.
Отидох, и човека си направи както трябва настройките.
Ламбда сондата е чисто нова "Bosch" оригиналдЪ.
Вече ми се върти в главата, че единствената причина може да е смущения от кабела на алтернатора.
И това, да побърква газовия комп.
Ще ходя другата седмица да видим дали е така.
Благодаря на всички отзовали се.
п.с. Прегледана е от трима газаджий, дали е правилен монтажа.
А в движение, няколко пъти, и все тая, човека казва настройката е така както трябва да е.
Като преди всяко ходене я карах на бензин за да си върне адаптацийте, както казва колегата по горе.
Машината е перфектна, не че е моя, просто не исках да ми кажат, че проблема е в моя телевизор, а то взе че стана пак така.Smile))
Цитирай
Thanks given by:
#8
Бая мощен алтернатор ще да имаш, чак такива смущения да прави.
Споменаваш, че при рестартиране на двигателят проблемът се оправя. За колко време се оправя?
Когато караш със закачен компютър появява ли се проблемът?
Гледахте ли да не би да прегрява газовият компютър? Добре е да е

Това за монтажа - при мен доста майстори гледаха и накрая се оказа, че е прищипан маркучът за вакуума от една миша опашка. Ама като почнах сам да си гледам инсталацията, тогава го намерих. Това преди 8 години. От тогава сам си правя монтажа. Доста майстори хабер си нямат как работи всичко това под капака и не обръщат внимание на наглед елементарни неща, които обаче доста бъркат работата на ДВГ-то.

Романо по принцип си е проблемна система, както и повечето итаЛЯнски, монтирани в България. Мисля, че някъде преди две години имат проблем с инжекторите. Ако може - пробвай да сложиш други инжектори.
Цитирай
Thanks given by:
#9
Оправя се, до следващото гасене, и съответно палене.
Оправя се само в движение като изгася и запаля, и то на скорост.
Слагаха, и инжектори на рейка, сменяха компа с чисто нов, и все си е същото.
Ако питаш, за закачен комп за диагностика и настройка, то отговора е, да.
Вдигнаха ръце от мен, дори им е съвестно пари да ми взимат вече Smile
Благодаря.
Цитирай
Thanks given by:
#10
Такааа, развитие по темата.
На първо място, искам да благодаря на колегите които се отзоваха.
И все пак, срам не срам проблема е, в моя "телевизор" Sad
Открих още едно място от което дърпа въздух, и обеднява сместа, не е истина колко капани са заложили шведите.
Над тази мисъл ме наведе лекото побеляване на свещите, след 180 км. каране извънградско, пълна слуайност, че ги проверих защото са нови.
Но, се сетих за диагностиката по свещите, не че не съм я правил няколко десетки пъти, но се оказа, че навсякъде "кръщават бензина" и всеки път бяха с различен цвят.
Но откакто ми казаха, преди два месеца една бензиностанция на която бензина е качествен, няма други цветове, а са чисти.
Карах я само на бензин А98, защото мислех, че може да имам проблем в клапаните.
Дърпането на въздух е толкова малко, че на бензин мърка.
На първо четене след поправянето е доста по-добре
По подробно след навъртане на малко километри Smile
Надявам се да помогна и на някой друг като мен.
Приказката за "неволята" е голяма работа.
Успех на всички.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)