The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помoщ за смяна на мотор.

#1
Наскоро си купих волво V40 2000ку.163кс. Имам също и S40 2000ку.140кс искам да прехвърля по мощният мотор на S40 та мисълта ми е следната ако сненя само главата дали ще стане.Ако някой е правил подобно нещо ще съм му много благодарен да обменим малко опит предварително благодаря.
Reply

#2
Хайде бе колеги нямате ли никакви идеии.
Reply

#3
Казваш, само главата - а на турбото ще му търсиш ли място, а на компа?
Доста теми има тук за разни виртуални смени, но те са само за чесане на езиците.
Ако си решил да прибавяш 20 коня към колата наистина е безсмислено от такива манипулации.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
А запознат ли си с чип тунинга,и ако си посаветвай ме какъв мога да си сложа.
Reply

#5
Най-лесно , изкормваш Мотора + електрониката от едната кола и ги насаждаш в другата Smile Едната е турбо и електрониката от S40 няма да пасне Smile .
Reply

#6
Ще бъде приятен филм за гледане... Wink
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#7
Дай кодовете на двигателите и годината. За да стане "нещо" от тези два двигателя, 2.0 без турбото трябва да е с хидравлични повдигачи на главата. Ако е така си щастливец, защото по този начин можеш да повишиш с около 1 см хода на клапаните. Изкормяш електроника и двигател + турбо и генерация и слагаш главата с валовете от двигателя без турбо, като вероятно ще се наложи да ползваш шайбите на валовете от 2т. Цялото това нещо се слага в купето по избор Big Grin
Ако всичко е ОК минаваш един мап на еку-то и хвърчиш с едни прилични 200 к.с. (С права генерация може и повече). Не съм го изпробвал, но това е масова практика при шведите с 2.т
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#8
itodorov Wrote:Дай кодовете на двигателите и годината. За да стане "нещо" от тези два двигателя, 2.0 без турбото трябва да е с хидравлични повдигачи на главата. Ако е така си щастливец, защото по този начин можеш да повишиш с около 1 см хода на клапаните. Изкормяш електроника и двигател + турбо и генерация и слагаш главата с валовете от двигателя без турбо, като вероятно ще се наложи да ползваш шайбите на валовете от 2т. Цялото това нещо се слага в купето по избор Big Grin
Ако всичко е ОК минаваш един мап на еку-то и хвърчиш с едни прилични 200 к.с. (С права генерация може и повече). Не съм го изпробвал, но това е масова практика при шведите с 2.т
И двата мотора са с хидравлични повдигачи на Клапаните Big Grin
Reply

#9
]
И двата мотора са с хидравлични повдигачи на Клапаните Big Grin[/quote]
+1 Разбира,се че е така
Reply

#10
Първото поколение на 2.0 без турбо (b4204s) е с хидравлични? Не съм сигурен, иначе защо тая конверсия всички правят с b4204s2.. може и причината да е друга, например наличие на VVT при вторите
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)