The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за V50

#1
Здравейте, колеги! Първо се извинявам, че веднага след регистрацията ми задавам най-често задаваният въпрос. По принцип търся кола комби, до сега съм гледал няколко марки, но изведнъж ми попадна изгодно Volvo V50 D5 2.4 180 к.с.комби, автоматик, 2007 год. Тъй като трябва да кажа решението си за няколко дена и не ми остава време да прочета относно този двигател и модел, а и търсените от мен критерии не дадоха особено голям резултат, имам нужда от съвет. До сега не съм карал автоматик, как е като цяло на волвото, мога ли да се притеснявам евентуално от сериозни проблеми, и като цена как е. Чувал съм, че волво са здрави коли по-принцип, но ако се повреди нещо си е цяло състояние. Обслужването във какви граници като пари варира. Като цяло ме интересува този мотор и модел. Благодаря предварително, и отново се извинявам, че така бързо търся информация, просто времето ми няма да стигне ако прочета всичко, между временно аз си продължавам със четено. Благодаря още веднъж, и моля ако админите сметнат, че не е правилно да изтрият темата.


Поздрави!
Reply

#2
Двигателят не е от най-често срещаните на това купе, казват че било доста бързичко. Автомата на 9 години трябва доста внимателно да се покара - на студено и после на топло за да се види дали няма още на следващия месец да си с 2-3 хилки назад. За предпочитане е да си с някой, който има същата автоматична кутия за да я чуете двамата.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Добре дошъл във форума колега!
Аз притежавам от вече повече от 2 години абсолютно същия екземпляр. Автомобилът е в по-компактния сегмент като габарити, но пък с мотора на по-големите. Естествено с малко доработки, за да влезе в по-малкия двигателен отсег. Конските сили са само с 5 по-малко (180 вместо 185) от стандартния двигател D5 за това поколение.
Наистина, колата е доста пъргава и притежава експлозивна мощ. Като самолет е! Аз изпитвам истинско удоволствие зад волана.
Колкото до автомата, трябва много добра диагностика при загрята кутия. Трябва да се усети дали превключва нормално предавките, без приритване. Въпреки успешна диагностика, не е гаранция че на по- късен етап няма да се случи нещо. Аз имах болежки, но ги отстраних сам. Във форума съм описал подробно процедурата.
Двигателят е доста здрав и устойчив. Възможните проблеми са общи като за всеки дизел или пък D5 от същата генерация. Много чест проблем са така наречените "вихрови клапи", или по точно едно лостче, което ги задвижва. Другото са дюзи, турбо, DPF, EGR. Интересното за D5 e че турбото е с водно охлаждане.
А обслужването е относително. Всичко зависи от използваните консумативи. Например за информация, при мен една смяна на двигателно масло е около 140-160 лв. Ако джантите са 17 цола като при мен, една гума е твърдо над 200 лв. Смяна на масло на скоростна кутия - с промивка над 300 лв., а без е около 100 лв. Прието е на 60 хил. км. да се извърши смяна. Ангренажен, пистов ремък и ролки не мога да споделя. При мен е било сменено всичко от оторизиран сервиз на Волво преди да закупя колата. Историята на автомобила от базата данни на Волво. За това обслужващите разходи варират.
Общо-взето обществена тайна е че колата на старо крие рискове! Една сериозна диагностика в Мото Пфое е задължителна според мен!
В заключение искам да кажа, че каквото и да ти говори някой, няма никакво значение. Решението си е твое. Сядаш зад волана и ако има "привличане" от първия контакт, подплатено с обоснована техническа информация за реално състояние на конкретния екземпляр, то следващата стъпка е КАТ за регистрация!
Успех!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Reply

#4
Tenchev Wrote:Благодаря много, колеги! До сега не съм карал автоматик, малко съм резервиран. Като цяло колата ми харесва. Хората, които ми я предлагат им имам доверие, че няма да ме излъжат, или поне не много, защото на тези години по автокъщите е някаква лудница. Честно казано за сега единственото, което ме спира е автоматичната скоростна кутия, имам още малко време да реша. Тези дни ще отида на оглед по сериозен, да я покарам, и ако трябва някъде във сервиз да я прегледат. Благодаря още веднъж за бързата реакцията и за подробните и качествени обяснения.


Поздрави!

Благодаря много колеги, за бързите отговори. Колата все още не съм я карал, само съм направил външен оглед. Имам още малко време преди да реша. Хората, от който я взимам им имам доверие, сигурен съм че няма да ме излъжат, поне не много. Но като гледам в момента по борсите какво става, човек да го хване страх да си купува кола. Автоматик до сега не съм карал, по принцип имам желание, като недостатък виждам евентуално, че ако стане нещо, не можеш със бутане да я запалиш, не могат да те дръпнат със въже, а ти трябва платформа. Ако падне акумулатора, май пак имаше някакъв проблем с автоматиците. Благодаря още веднъж за подробните и качествени мнения и съвети, ще видим какво ще реша!



Поздрави!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)