The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,0D 136hp

#1
Здравейте,

След като застуди малко и не я карам няколко дни пали от 3-тото въртене. След като я прочетох ми изписа:
P0089
P0002
P120f
Някакви идеи?
Купето е S40II

Предварително благодаря.
Reply

#2
Здрасти Колега,

всичките грешки са свързани с регулатор на налягане на гориво или горивна помпа. И в предвид че го прави след дълго не палене е мн вероятно да влиза въздух в нафтата от горивния филтър. Но най добре през Вида да се диагностицира.

Успех.
Reply

#3
Как точно влиза въздух през горивния филтър? Имаш предвид уплатнението на корпуса на горивния филтър?
Reply

#4
Точно от там, има много по темата в форума.
Reply

#5
А възможно ли е този въздух да е от дюзите?
Reply

#6
Може би не ти разбирам въпроса правилно, но не виждам как ще влиза (и къде) въздух от дюзите.
Reply

#7
Здравейте,

Благодаря за отговорите. И аз същото четох по повод грешките за регулатора. утре ще я карам в МП Плевен и ще престои 1 нощ там. На следващия ден(сряда) ще отида там и ще я запаля да видим какво ще покаже на техните системи. Ще пиша,когато имам инфо. И Аз си мислех за О пръстена на горивния филтър и си нямах работа та г отворих... Вкарах се в ненужни приключения с обезвъздушаването. Уж наместих О пръстена, но май разлика не видях....
Reply

#8
Колега пробваи това-като завъртиш на стартер не пускаи ключът докато не запали.А проблемът е наѝ-вероятно някоя дюза,когато пикае налягането в реила пада и на помпата и трябва повече усилие да направи нужното налягане за запалване,от там идва и това че колата пали след първото въртене т.е. второ или трето въртене.
Reply

#9
Много хора пишат за тея прословути дюзи, но аз до момента не съм видял някой в форума с този двигател реално да е имал проблем с тях...
Reply

#10
А реално някои да си е оправил трудното палене.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)