The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изпарител Романо

#1
Искам да попитам изпарителят ми е до 150 коня, и колата ми беше 140, но направих ремап на 188 коня (това на двигател не на колела), трябва ли да го сменя със такъв който е до 200 коня, или какви биха могли да бъдат вредите, ако си остана със същия?
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#2
Ако искаш да върви като за 180 коня, ДА.
ex XC90
Reply

#3
С това съм съгласен, но може ли нещо да му стане и да го повредя изпарителя?
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#4
Ако искаш пробвай,ако го повредиш предполагам не е много пари и го сменяш с какъвто трябва.
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply

#5
То там е проблема, че му изби гарнитурата и не знам дали е заради 45 000км които съм му навъртял или е заради вдигнатата мощност.
Нов е 120лв до 150коня, а до 250коня е 170лв.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#6
По- мощния от тръба със същото сечение ли се захранва?
Reply

#7
del Wrote:По- мощния от тръба със същото сечение ли се захранва?
Обикновено НЕ, зависи от мощността, но не мога да ти кажа къде е границата. Виждал съм с два изпарителя и всеки се захранваше самостоятелно.
Не е от мощността това с гарнитурата. Когато на газ не и достига мощност(гориво) си прехвърля на бензин.
ex XC90
Reply

#8
Leper Wrote:Искам да попитам изпарителят ми е до 150 коня, и колата ми беше 140, но направих ремап на 188 коня (това на двигател не на колела), трябва ли да го сменя със такъв който е до 200 коня, или какви биха могли да бъдат вредите, ако си остана със същия?

А какъв е изпарителят? Романо имат няколко типа ми се струва. От личен опит за над 150-160 к.с. ще е добре да се смени и сондата на бутилката с усилена и да се монтира тръба на 8мм. Но за атмосферен двигател не е фатално до към 200 к.с. да се ползва 6 мм тръба. Имай предвид, че реалната мощност с която изпарителят ще може да се справи е около 15-20% по-ниска от паспортната. Обуславя се от охлаждане от насрещен поток, недостатъчна мощност на подгрева и т.н. В зависимост от вида на сегашния ти изпарител, може да се получи или намаляване на температурата на газта, или намаляване на налягането при високи натоварвания. Или и двете.
Reply

#9
Фалшива тревога. Оказа се, че Романо изискват когато е за над 4 цилиндъра винаги да се монтира по-мощния изпарител с 8мм тръба . Не е бил проблема в гарнитурата или мембраната ами един маркуч за антифриз се нуждаеше от смяна на скобата. Благодаря на всички за мненията
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)