11-12-2016, 03:54 PM
Привет, колеги...
Освен при процеса на регенерация на DPF (какъвто се оказа, че нямам - премахнат), при какви други обстоятелства може да се наблюдава драстично увеличение в разхода на гориво? Под драстично визирам рязък скок от 4-5 литра / 100 км на 9-10 литра / 100 км при еднакви външни условия. Преди ми го правеше този проблем сравнително рядко, и след гасене и палене наново се оправяше. От днес вече е постоянно, като "рестартирането" на двигателя не помага. В допълнение - на моменти тресе порядъчно, а разходът не пада под 9 / 100 при леко подаване на газ (или при включен темпомат по равен път, без наклон). При изключен темпомат и без да се подава газ пада до 5 / 100.
Някакви идеи на какво може да се дължи това? :?
Освен при процеса на регенерация на DPF (какъвто се оказа, че нямам - премахнат), при какви други обстоятелства може да се наблюдава драстично увеличение в разхода на гориво? Под драстично визирам рязък скок от 4-5 литра / 100 км на 9-10 литра / 100 км при еднакви външни условия. Преди ми го правеше този проблем сравнително рядко, и след гасене и палене наново се оправяше. От днес вече е постоянно, като "рестартирането" на двигателя не помага. В допълнение - на моменти тресе порядъчно, а разходът не пада под 9 / 100 при леко подаване на газ (или при включен темпомат по равен път, без наклон). При изключен темпомат и без да се подава газ пада до 5 / 100.
Някакви идеи на какво може да се дължи това? :?