The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
За "ремонтите" в Мото Пфое София

#1
Здравейте колеги,
Някои вече знаят за сагата ми с "невероятния" автомобил закупен от Мото Пфое.
Всяка седмица изскача по нещо, но честно казано вече се бях отказал да пиша. След днешната случка обаче не можах да се въздържа.
Както знаете дойде време за подготовка за зимата. Реших да долея зимна течност за чистачки (догоре). За моя неприятна изненада видях, че под казанчето има теч.
Реших, че се е спукало отдолу, където е помпата на пръскалките на фаровете. Пробутаха ми я с дефектна помпа, която се беше раздула и спукала. Предположих, че или е протекла или до толкова се е разула, че е спукала казанчето.
За моя огромна изненада теча беше някъде по-високо. наложи се да разглобя и демонтирам казанчето.
Не можете да си представите каква беше изненадата ми, когато установих, че има огромен ТЕЧ там където се съединяват горната и долната част на казанчето! (Те трябва да са фабрично запоени, чрез награвяне)
Оказа се, че фабрично един участък от около 10 см. не е бил запоен.
До тук нищо изненадващо. Случват се такива неща.
По забавното е друго. Според сервизната история вече веднъж е "отстраняван" теч в казанчето в МП, като отстраняването е станало, чрез "подмяна".
Повече нищо няма да кажа. Правете си изводите сами.

[Image: 15078588_10211784016304274_4990482132001...e=58D2DC5D]
[Image: 15025134_10211784016424277_7125331221581649894_o.jpg]
[Image: 15111130_10211784016344275_5252983234273815865_o.jpg]
[Image: 15129563_10211784017024292_8252808815681637531_o.jpg]
[Image: 15129622_10211784017104294_718637595810731054_o.jpg]
[Image: 15128873_10211784017544305_8023476557398001260_o.jpg]
[Image: 15042033_10211784017864313_522464696247718105_o.jpg]
[Image: 15110466_10211784021144395_7645062087548401014_o.jpg]
[Image: 15039546_10211784021064393_2792116695557271636_o.jpg]
[Image: 15129487_10211784021104394_2418245987443954796_o.jpg]
[Image: 15107292_10211784021944415_1171663750884...e=58C50287]
[Image: 15128876_10211784022064418_8572112252554158978_o.jpg]
[Image: 15129630_10211784022144420_3837340915446510032_o.jpg]
[Image: 15068967_10211784022424427_5814761980327718138_o.jpg]
[Image: 15123029_10211784022624432_627901521567173507_o.jpg]
[Image: 15122997_10211784022664433_8878024426171804912_o.jpg]
[Image: 14976590_10211784022864438_3780321895340424305_o.jpg]
Reply

#2
Ето и списъка към ДНЕШНА дата. Тъй като редовно се допълва, едва ли ще е окончателен.
Повечето неща вече са отстранени, но борбата продължава.
Забележки и недостатъци по автомобила, за които не бях уведомен при покупката:
1 Дефектна дороселова клапа. Проблемът се появи след пробег от по-малко 500 км. Оказа се, че е била отваряна и неправилно почистена.
2 Окачване дясно колело - Износена (тропаща) стабилизираща щанга предно дясно колело.
3 Окачване дясно колело - Силно деформиран (негоден и опасен) носач на предно дясно колело
4 Окачване дясно колело - Отсъстващ държач на кабел на ABS сензор - заменен със "свинска опашка"
5 Окачване дясно колело - Скъсан маншон (прашник) на предене десен амортисьор.
6 Двигателел - "гори" по 1 литър масло на около 2000 км
7 Двигателел - Веднага след закупуването на територията на МП се наложи доливане на близо 1 л. масло
8 Двигателел -Износен, за смяна горен (централен) тампон на двигателя.
9 Двигателел -Износен, за смяна тампон под агренаж
10 Неработещ телефонен модул
11 Дефектна помпа на пръскалки на фарове
12 Ляв фар - изгорели и двете крушки на габаритите на преден ляв фар
13 Десен фар - монтиран "втора употреба"
14 Десен фар - спукано стъкло на фара, от което фарът постоянно се изпотява
15 Десен фар - не добре монтирана букса на фара, в следствие на което кабелите на фара се откачат и започват да контактуват с пистовия ремък.
Който пък от своя страна протрива кабелния сноп."
16 Счупен капак на "компютъра", който се намира зад десния фар
17 "Празен климатик" - при "пълнене на климатичната инсталация" се оказа, че в нея има 50 гр. Фреон
18 Изключително силен шум и вибрации от вентилатора на климатика (купето)
19 Предна броня - Толкова зле пребоядисана, че големи парчета от боята започнаха да падат още през първите месеци
20 Предна броня - Липсващ ляв обтегач
21 Предна броня - счупена лява долна щипка
22 Предна броня - счупен десен обтегач
23 Предна броня - счупена дясна долна щипка
24 Предна броня - счупен десен преден водач (липсващ)
25 Предна броня - счупен регулатор на височината (обтегач) десен фар за мъгла
26 Предна броня - отсъства левия болт закрепващ пластмасовата към металната част
27 Предна броня - Разбира резба на левия отвор на металната част. Така, че не може да се постави нов болт.
28 Предна броня - Пробити отвори в металната част на бронята (отдясно) с неизвестно за мен предназначение, но най вероятно е с свързано с
отстраняване на щети след катастрофа"
29 Предна броня - пробит отвор и завит нов болт в металната част с неизвестно за мен предназначение
30 Предна броня - отсъстващ пластмасов нит долу в ляво
31 Предна броня - отсъстващ пластмасов нит долу в дясно
32 Задна броня - счупена лява щипка заменена със СТЪРЧАЩА и корозирала видия за ГИПСКАРТОН
33 Задна броня - счупена дясна щипка заменена със СТЪРЧАЩА и корозирала видия за ГИПСКАРТОН
34 Задна броня - отсъстващ нит долу в ляво заменен със стърчаща корозирала видия за метал
35 Неработеща ел. система на теглича
36 Счупен механизъм на на капачката на резервоара
37 Десен пластмасов праг - вместо с оригинални крепежни елементи - закрепен с различни винтове и рапидки
38 Дясна задна вежда - супена щипка, поради което "стърчи" извън профила" на автомобила.
39 Скъсан метален термощит на изпускателната система
40 Изпускателната система- Напълно изгорели гарнитури на 1-ви и 5-тои цилиндър заради недобре завити гайки
41 Счупен плафон на осветлението на предно ляво огледало
42 Пукнатина на корпуса на предно ляво огледало
43 Неотстранени щети от градушка по предния капак и покрива на автомобила.
44 Изгоряла крушка на имобилайзера, която компютърът на колата отчита като "грешка"
45 Изгорели крушки на централната конзола (климатроника - 4 броя)
46 Задни амортисьори на долната граница на параметрите си - за смяна
47 Изгорен мокет на пода от фасове, около шофьорското и пасажерското място
48 Липсваща сервизна книжка
49 Силно корозирали болтове по вратите
50 Силно корозирала ходова част
51 Липсват 5 от 6-те гумени тапи на дъното на автомобила
52 Кора под двигателя - счупено едно ухо и вързана със свинска опашка
53 Двигател - Скъсан маркуч на картерните газове
54 Теч на казанчето за чистачките - Фалшива смяна на 90 000 км.
55 Двигател - при ремонт на турбината в МП не е сменено уплътнението на ниското налягане на маслото. Вследствие на което се появи значителен теч.
56 Двигател - силно износен "горен" тампон на двигателя.
57 Обърнати наопаки (стърчащи надолу) болтове на носачите.
58 Липсващи 13 страници от сервизната история свързани основно с ремонти след леки инциденти.

Забележки, за които ми беше съобщено:
1 Изгорена тапицерия от фасове по колоните на челното стъкло.
2 Износени накладки и на 4-те колела - необходимост от скорошна смяна
3 Необходимост от скорошна смяна на свещите.
4 Силно износена кожа на скоростния лост


Проблеми, които се проявиха/откриха скоро след покупката:
1 В следващите 6000 км, дефектира и т.н. лагер помпа.
2 При смяната на лагер помпата се оказа, че е износена и муфа на 4х4

Други:
Продавача пое ангажимент да ми предаде ляв амортисьор, което след продажбата не направи.
Reply

#3
Така, като прехвърлям списъка, ми се появявя съмнение дали километрите й са реални на тази колица. След като са скрили толкова неща, а и тампоните са си тръгнали.
Опитвам се също да се поставя на твое място. Дали бих открил някой от скритите изненади и бих ли купил такава кола. Получава се, че нямаше да ги видя, но изгорения с фасове салон, износената кожа на ск. лост и видиите, стърчащи от задната броня, вероятно щяха да ми покажат що за мърляч е експлоатирал колата.
Reply

#4
Ако не е тайна - цена на закупуване и подробност за возилото?
Иначе и от друго място дочух за опити за превъртане на км в МП..
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
А, то покрай тази кола почти не останаха тайни...
Платих 12 200 лв.
Повече подробности, може да прочетеш в тази тема. http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...35#p272635
Започнах я,когато още бях "горд" собственик XC70, сега съм дълбоко разочарован собственик на XC70. Sad
За превъртането на километрите, не знам. Моите уж са реални, поне по сервизна история. Не ми се вярва някой да си правил труда, да променя в програмата, защото все щеше да се получи разминаван някъде.
Макар че, един колега, каза, че колата му закупена от МП е била с превъртян километраж ...
P.S.
Добавка към списъка по-горе - Прецакано моторче на левия фар .. .
Reply

#6
Там не дават ли някаква гаранция на "проверените" коли дето продават?
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#7
Не, дават, но така или иначе случаят е малко по специфичен.
Reply

#8
Ignat40 Wrote:Ето и списъка към ДНЕШНА дата. Тъй като редовно се допълва, едва ли ще е окончателен.
Повечето неща вече са отстранени, но борбата продължава.
Забележки и недостатъци по автомобила, за които не бях уведомен при покупката:
1 ............................
58 Липсващи 13 страници от сервизната история свързани основно с ремонти след леки инциденти.

Забележки, за които ми беше съобщено:
1 ..........
4.........

Други:
Продавача пое ангажимент да ми предаде ляв амортисьор, което след продажбата не направи.
Confusedhock: Да ме извиняваш,ама не си ли правил оглед на тази кола преди да я купиш?!Поне 30 от описаните забележки са видими с просто око!!!Следя публикациите ти и останах с впечатление,че си технически доста грамотен.
Reply

#9
--------------------------------------
Reply

#10
pliva Wrote:
Ignat40 Wrote:Ето и списъка към ДНЕШНА дата. Тъй като редовно се допълва, едва ли ще е окончателен.
Повечето неща вече са отстранени, но борбата продължава.
Забележки и недостатъци по автомобила, за които не бях уведомен при покупката:
1 ............................
58 Липсващи 13 страници от сервизната история свързани основно с ремонти след леки инциденти.

Забележки, за които ми беше съобщено:
1 ..........
4.........

Други:
Продавача пое ангажимент да ми предаде ляв амортисьор, което след продажбата не направи.
Confusedhock: Да ме извиняваш,ама не си ли правил оглед на тази кола преди да я купиш?!Поне 30 от описаните забележки са видими с просто око!!!Следя публикациите ти и останах с впечатление,че си технически доста грамотен.

1. Да ме извиняваш, виждаш, когато знаеш какво и къде да гледаш. Днес и със затворени очи ще ги видя.
Технически грамотен станах благодарение на този автомобил. Икономист съм по образование. На предишната ми кола, 7 години само течност за чистачки съм доливал. Но, нали знаеш за неволята ... + повечко четене, много неща се постигат. Благодаря за комплимента!
Вече правя и услуги на приятели като ходя с тях на огледи на Волво. Днес дори гледахме една XC60 - "150 000" , "внос от Франция"- 27 бона.
След като им казах, кое колко ще им струва да си го оправят, мисля че завинаги ги отказах от тази марка.
Да не говорим колко се смяха като им показах, че си ходя с части от колата по джобовете ...
2. Нека ти напомня, че няколко човека, стари членове на клуба ме убеждаваха, че Мото Пфое, са най-великите и най-коректните на света. Че ако си купуваш кола, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я караш да ти я прегледат МП. Който преглед се прави от кой? Точно такааааа - Деян и Мартин.
Кой според теб трябваше да ми направи огледа, след като Дидо, който прави огледите ми се обади, че има "страхотна" кола за мен? Която кола е поддържана във най-великия и най-коректния сервиз и той ЛИЧНО има наблюдения върху цялата й история? Дори имаше реплики от типа - аз бих я взел и за себе си, ама вече си купих XC90 ....
След като отиваш в оторизираното представителство на марката, което ти е било препоръчано от дългогодишен членове на клуба, някакси, не очакваш да бъдеш измамен.
Аз ако съм имал такива очаквания аз изобщо не бих отишъл или щях да водя поне 2-ма специалисти с мен ....
----
Ако те интересуват останалите неща:
1. Въпросния Дидо, за да ми направи "услуга" ми разпечата сервизната история. Вика ми - то, сега, трябва да пишеш писма, да плащаш. Аз ще ти я пусна аванта, защото си мнооо готин. После като се натрупаха нещата и ги понавързах, си я поисках с по официалния път. И се оказа, че между това, което ми даде Дидо и това, което ми разпечатаха търговците има 13 страници разлика.
2. За амортисьора. Въпросното леке Владо ми каза, че че купил два амортисьора. Единия го сложил, а другия му останал и влиза в цената, която договорихме. Амортисьора обаче бил у тях. Колата стоя цяла седмица на паркинга ВЪТРЕ в МП , докато финализираме сделката (то още тогава трябваше да ми светне червената лампа). На другия ден, след сделката, отидох у тях да си взема амортисьора и той ми вика: Ми виж сега, станала е грешка, баща ми продал амортисьора и не ми казал ..... да бе да а ние на село рупаме доматите с колците.
3. Оценявам твоите матросовси усиля да се хвърляш на амразурата, обаче не знам дали си заслужава за сервиз, в който шефа ти заявява в прав текст - "Да, този е мошеник и некадърник, в черния списък ми е, обаче не мога да го уволня, защото от опит се научих, че като уволня един некадърник на негово място идва още по-голям некадърник".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)