The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Теч от хидравликата.(XC90) Отпред, не от рейката. Помощ.

#1
Здравейте колеги. Все в най-хубавото време ще се случи някой сакатлък. Изтече ми маслото на хидравликата. вечерта долях над 500мл. и стържещият звук изчезна. Сутринта след 8 км. градско каране пак се появи и почти ми блокира волана. Забелязах, че ми тече отпред в дясно, под пистовия ремък се пада. Колата я оставих на паркинг до НДК , защото нямам вече масло за доливане (бях сложил ATF ) Smile
Може ли някой да ми каже къде наблизо има сервиз където могат да оправят тръбичките? Благодаря Ви.
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply

#2
На един клубар му оправяха двигателя горе в Семинарията ... за по-близка дестинация не се сещам ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
bell Wrote:На един клубар му оправяха двигателя горе в Семинарията ... за по-близка дестинация не се сещам ...

Ама тия там за свещеници ли учат или за автомеханици - или пък религиозните учения са някакви скандинавски , с главни преподаватели професор Тор и брат му доцент Локи от Гьотеборг....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Спам !
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#4
Съдейки по това че не изхвърля маслото за около половин секунда - скъсана е тръбичката която връща маслото, тя е с ниско налягане. Досипи и си я закарай до сервиз. Имах същия проблем, оказа се че някой е откачил тръбичките и са се търкали в картера. На място срязах протритата, сложих парче маркуч със две скоби и долях течност. Закарах си я до сервиз без грижи. На лично ти пускам къде могат да ти оправят колата.
Reply

#5
Благодаря много. Започвам да действам.
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply

#6
Здравей колега cdroman,
Аз имах проблем с абсолютно същите симптоми само, че на XC70. 2 пъти ми изтече почти цялото масло само за 5-10 км, като вторият път направо ми блокира волана във завой. Едвам не се ударихSad
При мен се оказа, че е спукан маркуча за високо налягане, който излиза от хидравличната помпа. 90% от него е метална тръба, но има малка част която е гумирана. Та точно на гумиратата правеше проблем. Даже като отворихме с майстора капаха и врътнах волана, направо пръскаше. За жалост тази тръба я има само като оригинална част и струваше 330 лева. Имай предвид, че двигателя трябва да се повдигне за да се смени. Дано при теб се окаже малкия дявол (маркуч) за ниско налягане). Успех!
Reply

#7
glamav Wrote:Съдейки по това че не изхвърля маслото за около половин секунда - скъсана е тръбичката която връща маслото, тя е с ниско налягане. Досипи и си я закарай до сервиз. Имах същия проблем, оказа се че някой е откачил тръбичките и са се търкали в картера. На място срязах протритата, сложих парче маркуч със две скоби и долях течност. Закарах си я до сервиз без грижи. На лично ти пускам къде могат да ти оправят колата.
Колега много благодаря. Проблема е отстранен. Оказа се ниското налягане. Алуминиевата тръбичка от търкането някъде се е спукала. Благодарности.
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply

#8
А погрижи ли се пак да не се търка?
ex XC90
Reply

#9
zorba Wrote:А погрижи ли се пак да не се търка?

Не съм го гледал. Предполагам, че са затегнати нещата вече. Но ще трябва да го видя .
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)