08-12-2017, 08:21 PM
sport84 Wrote:Благодаря колега за съвета ...но не мога да си спомня Кангалов беше измодерил нещо по този въпрос .Дано се включи в дебата .Kangalq ще се вкл .ак
о им а интерес -иначе надали
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Спешно ! модел 460 1.7 бензин 102 к.с
|
08-12-2017, 08:21 PM
sport84 Wrote:Благодаря колега за съвета ...но не мога да си спомня Кангалов беше измодерил нещо по този въпрос .Дано се включи в дебата .Kangalq ще се вкл .ак о им а интерес -иначе надали
08-15-2017, 02:56 PM
mevdo Wrote:To за тези гайки динамометричен ключ не ти трябва. Стягат се на 1 - 1,5 кг/см3 , което на практика се постига на ръка !Да да... Ако е кривнал малко капака докато изстива, което е твърде вероятно, ще тече и след подмяната. С динамометричния се стяга всичко равномерно и няма ядове. Гарнитурите за 5-6 лв. издържат 5-6 месеца. А смяната не е чак толкова бърза. На мен даже ми е досадно да свалям кюнците с разните маркучета. Мазането с уплътнители също не го препоръчвам. Пак може да протече, а свалянето на тая гняс е бавно. Или с относително скъп препарат. Стъпковото моторче не е стъпково моторче, а електромагнитен клапан. Или работи, или не работи. Сваля се лесно и се почиства лесно. Ако няма разлика след чистенето (както и на всички други части по пътя на въздуха) проблема не е в него, колкото и да дуднат форумните спецове. Просто не са научили нищо друго. В нашия случай проблемите при празния ход може да са причинени и от задръстено каналче покрай "дросела", и дори мръсен въздушен филтър. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |