The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тампони двигател ХС70

#1
Какви тампони за двигател да сложа ХС 70 2.4 дизел 185кс.
Reply

#2
Здравей колега. Сменях преди 3 месеца , всичките 5бр. бяха заминали. Някъде около 800 - 850лв. ми излезе гимнастиката. Мисля , че нямаш алтернатива освен от МФ. ХС 70 2.4 дизел 185кс. 2003Г.
Reply

#3
Извинявай ,ХС 70 2.4 дизел 163кс. 2003Г.
Reply

#4
Тампоните двата долни са по 281лв в МП и смяната ми казаха общо 800лв.
Reply

#5
Petio XC70 Wrote:Тампоните двата долни са по 281лв в МП и смяната ми казаха общо 800лв.
Да,горе-долу толкова.
Reply

#6
lamo Wrote:Здравей колега. Сменях преди 3 месеца , всичките 5бр. бяха заминали. Някъде около 800 - 850лв. ми излезе гимнастиката. Мисля , че нямаш алтернатива освен от МФ. ХС 70 2.4 дизел 185кс. 2003Г.

Е хайде стига глупости!
1. Алтернатива на МП има за АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ части. Оригинални части, могат да се поръчат от Англия или Германия за 2 лв. на кило, което на практика е нищо. Срока на доставка (за тези които не са налични на склад) дори е по-кратък.
Има хубави "афтърмаркет" части пак от там.
И у нас се намират заместващи и алтернативни варианти. Нещо повече, нали се сещате, че 99% от частите се произвеждат от поддоставчици. Ако четеш етикетите на оригиналните части ще откриеш, че май само на гумените стелки пише "Made in Sweden". Така, че ако знаеш, коя част от кой производител се прави, единствената разлика с "оригиналната", ще е едно лого по-малко.
Ако някой ви баламосва, че частите, които се правят от определен производител за Волво, са с по-различно качество от другите му части, не се връзвайте.
2. Алтернативи на сервизната дейност колкото искаш.
3. Няма алтернатива САМО за гаранционните и лизинговите коли, и то е по съвсем други причини!
Reply

#7
Ignat40 Wrote:
lamo Wrote:Здравей колега. Сменях преди 3 месеца , всичките 5бр. бяха заминали. Някъде около 800 - 850лв. ми излезе гимнастиката. Мисля , че нямаш алтернатива освен от МФ. ХС 70 2.4 дизел 185кс. 2003Г.

Е хайде стига глупости!
1. Алтернатива на МП има за АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ части. Оригинални части, могат да се поръчат от Англия или Германия за 2 лв. на кило, което на практика е нищо. Срока на доставка (за тези които не са налични на склад) дори е по-кратък.
Има хубави "афтърмаркет" части пак от там.
И у нас се намират заместващи и алтернативни варианти. Нещо повече, нали се сещате, че 99% от частите се произвеждат от поддоставчици. Ако четеш етикетите на оригиналните части ще откриеш, че май само на гумените стелки пише "Made in Sweden". Така, че ако знаеш, коя част от кой производител се прави, единствената разлика с "оригиналната", ще е едно лого по-малко.
Ако някой ви баламосва, че частите, които се правят от определен производител за Волво, са с по-различно качество от другите му части, не се връзвайте.
2. Алтернативи на сервизната дейност колкото искаш.
3. Няма алтернатива САМО за гаранционните и лизинговите коли, и то е по съвсем други причини!


Точно за тампоните на мотора е повече от задължително да се вземат от МП. А къде ще се сменят е друг проблем. Алтернативи на тези тампони има колкото искаш, но при дизелите ако сложиш алтернативни тампони ще разбереш какво е усещането да си на вибростенд. :mrgreen:
Reply

#8
Tisho Wrote:
Ignat40 Wrote:
lamo Wrote:Здравей колега. Сменях преди 3 месеца , всичките 5бр. бяха заминали. Някъде около 800 - 850лв. ми излезе гимнастиката. Мисля , че нямаш алтернатива освен от МФ. ХС 70 2.4 дизел 185кс. 2003Г.

Е хайде стига глупости!
1. Алтернатива на МП има за АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ части. Оригинални части, могат да се поръчат от Англия или Германия за 2 лв. на кило, което на практика е нищо. Срока на доставка (за тези които не са налични на склад) дори е по-кратък.
Има хубави "афтърмаркет" части пак от там.
И у нас се намират заместващи и алтернативни варианти. Нещо повече, нали се сещате, че 99% от частите се произвеждат от поддоставчици. Ако четеш етикетите на оригиналните части ще откриеш, че май само на гумените стелки пише "Made in Sweden". Така, че ако знаеш, коя част от кой производител се прави, единствената разлика с "оригиналната", ще е едно лого по-малко.
Ако някой ви баламосва, че частите, които се правят от определен производител за Волво, са с по-различно качество от другите му части, не се връзвайте.
2. Алтернативи на сервизната дейност колкото искаш.
3. Няма алтернатива САМО за гаранционните и лизинговите коли, и то е по съвсем други причини!


Точно за тампоните на мотора е повече от задължително да се вземат от МП. А къде ще се сменят е друг проблем. Алтернативи на тези тампони има колкото искаш, но при дизелите ако сложиш алтернативни тампони ще разбереш какво е усещането да си на вибростенд. :mrgreen:

Предполагам си искал да кажеш "Точно за тампоните на мотора е повече от задължително да се вземат ОРИГИНАЛНИ" Wink
Reply

#9
Тампоните са сменени в мото пфое и вибациите намаляха чувствително.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)