The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спирачна система, обезвъздушаване

#1
Преди около 2-3 месеца педала на спирачките започна прогресивно да "омеква". При "напомпване" 2-3 пъти си спираше добре. Прегледаха в един автосервиз за евентуални течове и др. съмнителни неща, но не видяха нищо. Направиха едно обезвъздушаване на 4-те спирачни апарата, и всичко си дойде на местото. Педала стана твърдичък, спира още при съвсем леко натискане. Но от известно време насам пак започна постепенно да "омеква". Нивото на спирачната течност не намалява. Течове и пропуски на течност няма. Някакви насоки къде може да е проблема?
Reply

#2
Смени спирачната течност.
ex XC90
Reply

#3
Мисля че при обезвъздушаването почти е сменена. Доста се помпи и изхвърля и от 4-те цилиндърчета.
Reply

#4
Днес огледах модула за ABS. Не открих нещо смущаващо, от рода на омасляване или тем подобни. Да допълня че ел. вакуум помпата съм я изключил отдавна заради залепнал датчик, заради който помпата работеше постоянно. Някакви идеи от какво може да влиза постепенно въздух в спирачната система?
Reply

#5
Може би заминаваща си спирачна помпа.
Reply

#6
Stoyanpol Wrote:Може би заминаваща си спирачна помпа.
Досадното е че за да съм сигурен че е от нея, трябва да я сменя с нова. А цената и не е малка(поне за мен).
Reply

#7
Да повдигна темата. Сменихме спирачната помпа с нова. Сменихме и спирачната течност изцяло. И пак съм в изходно положение. При първото натискане, педала потъва почти до долу, при второто натискане вече е добре. След изчакване от няколко секунди, пак е така, първия път пропада, втория път е добре. При задържане на натиснат педал, усещам как леееко пропада. Някакви идеи? Дали има някаква особеност при обезвъздушаване на система с АБС? В този автосервиз процедират все едно няма АБС. Помпене при изключен двигател и отвиване на щуцерите на сп. цилиндърчета, както на конвенционалните сп. системи от ерата на Москвич.
Reply

#8
Здрасти колега, ако при обезвъздушаването не са оставили казанчето празно, нямаш повод за притеснение това е начина на обезвъздушаване.
И ние не сме се променили от хилядолетия.
Смени и четирите щуцера с нови, и проблема трябва да изчезне.
Пиши за резултати.
Успех.
Reply

#9
Казанчето аз лично го наблюдавах в процеса на обезвъздушаване. Нито за миг не допуснах да спадне нивото под MAX даже. Би ли споделил теоретично с какво ще помогне смяната на щуцерите за обезвъздушаване? Не че няма да ги сменя и така, но все пак искам да си обясня нещата. Само да добавя, че откак се появи проблема, наблюдавам нивото на сп. течност в казанчето почти през ден, вече цяла година и нещо. Няма загуба или спад в нивото, нито капка.
Reply

#10
И аз потвърждавам ,че конвенционалния метод върши работа. На моята кола два пъти съм сменял течността в цялата система(ABS + DSTC) без никакъв проблем. Използвал съм обаче течност ,която е за ESP с почти два пъти по-малък вискозитет от обикновената ДОТ4 ,което със сигурност помага доста.Един съвет - отворете пробките на четирите колела едновременно ,след което съберете всички бутала на апаратите докрай и оставете на самотек да изтече поне едно-две казанчета течност ,като се наблюдава дали изтича от всякъде и да не глътне въздух отгоре през казанчето. Другият вариант е с помпа за обезвъздушаване под налягане.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)