Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
пропада ми педала на спирачката
#1
грее задно дясно колело,отворих го-всичко е наред.Какво може да е това?
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:
#2
soton написа:грее задно дясно колело,отворих го-всичко е наред.Какво може да е това?
Ако цилиндърчето се прибира леко и водачите са чисти и гресирани,смени спирачната течност.
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#3
soton написа:грее задно дясно колело,отворих го-всичко е наред.Какво може да е това?

На моделите със задно предаване от тези години ръчната спирачка е със челюсти, т.е. отделно е, не е като на новите автомобили - виж линка : <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=NDQ5ODYxNjA=&num=55&title=%D1%F2%EE%FF%ED%EE%F7%ED%FB%E9+%F2%EE%F0%EC%EE%E7">http://carcats.ru/list.php?id=NDQ5ODYxN ... 0%EC%EE%E7</a><!-- m -->
При мен е въвкупност от блокирал спирачен апарат и износени челюсти на ръчната, другия вариант е лагер на колелото, като последствие от загряването ще се наложи смяната му.

Това което ме притеснява обаче е написаното във заглавието на темата и не се сещам каква може да е връзката със загряването на колелото ...

Дано съм бил достатъчно ясен.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1994 Daewoo Tico - carb., automatic, 41hp., 59Nm. - Пинко
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:
#4
pliva написа:
soton написа:грее задно дясно колело,отворих го-всичко е наред.Какво може да е това?
Ако цилиндърчето се прибира леко и водачите са чисти и гресирани,смени спирачната течност.

Пламене, спирачните апарати на този модел не са "плаващи", т.е. нямат водачи, а само щифтове които държат накладките вътре в апарата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=NDQ5ODEwNjE=&num=51&title=%D2%EE%F0%EC%EE%E7+%E7%E0%E4%ED%E5%E3%EE+%EA%EE%EB%E5%F1%E0">http://carcats.ru/list.php?id=NDQ5ODEwN ... B%E5%F1%E0</a><!-- m -->
А и ако е от спирачна течност, не трябва ли да греят всички колела ? ;-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1994 Daewoo Tico - carb., automatic, 41hp., 59Nm. - Пинко
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:
#5
soton написа:грее задно дясно колело,отворих го-всичко е наред.Какво може да е това?
Щом грее, не всичко е наред. Вероятно от загряването(на лагер може би) спирачната течност образува въздушни мехури и от там педала на спирачките да "омеква" и пропада. Но за това трябва доста висока температура. Не казвате до каква степен загрява и след какъв пробег? Добре е след няколко км да спрете само със скоростите, без използване на спирачка за да се елиминира загряване от спирачния барабан, и тогава да проверите до каква температура е загряването. На студено, като не е карана колата, педала пропада ли?
Цитирай
Thanks given by:
#6
пропада като загрее двигателя
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:
#7
soton написа:пропада като загрее двигателя
Без да е карана?
Цитирай
Thanks given by:
#8
не съм пробвал
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:
#9
Стрелям на посоки, но доколкото съм запознат дизелите имат вакуум помпа, може би проблема да е свързан с нея?
И въпреки това не виждам връзка с греенето на колелото ...
Попитай Севдо, той е със същия мотор, може би ще откриете проблема.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=842">memberlist.php?mode=viewprofile&u=842</a><!-- l -->
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1994 Daewoo Tico - carb., automatic, 41hp., 59Nm. - Пинко
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:
#10
Забравих да споделя:проблема е решен с нова спирачна помпа.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)