The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Много майстори-много различни мнения.От къде да започна???

#21
Здравейте колеги,
След доста време ходене по "препоръчани реномирани майстори" в БГ и в Гърция-специалисти по Волво и 2 пъти до Волво дилъри и всичките в един глас заявяваха че чукането не е от повдигачи и кобилици. А най-вероятно дюзи,вакум проблеми,утечки от гарнитурата на изпускателният колектор и т.н или пък просто това било нормално за този мотор на Волво.Само в един сервиз още когато я преглеждах преди покупката ми казаха, че най-вероятно са повдигачи и в още един малък гараж почти беше сигурен човекът. Аз от самото начало вярвах, че са повдигачите....както ида е.
Днес смених всички повдигачи с кобилици и ....моторът заспа,Мърка като коте.Цялата работа с въртенето и почивките отне 12 часа-в 2300 часа излязох от гаража за тест драйв)))Работих заедно с майстора, но и той не беше пипал досега Д5 мотори. С две думи, малко съм разочарован от всички тези "сертифицирани майстори, сервизи и дилъри". Имаше няколко ролки на кобилиците с луфт и малко запекли повдигачи. Утре ще ги разгледам по-подробно на спокойствие, за да видя отклонениеята от размери и луфтове.Даже ще отворя и някой повдигачи, да видя дали не са задръстени с боклуци, защото около разпределителните валове и маше доста мизерия. даже мисля да сложа добавка за прочистване и после да сменя маслото, но като знам че ми е само на 4000км и е добра марка, ми се свиди....но нищо, ще го използвам за смазване веригата на резачката.
Reply

#22
toninikolaev Wrote:Здравейте колеги,
След доста време ходене по "препоръчани реномирани майстори" в БГ и в Гърция-специалисти по Волво и 2 пъти до Волво дилъри и всичките в един глас заявяваха че чукането не е от повдигачи и кобилици. А най-вероятно дюзи,вакум проблеми,утечки от гарнитурата на изпускателният колектор и т.н или пък просто това било нормално за този мотор на Волво.Само в един сервиз още когато я преглеждах преди покупката ми казаха, че най-вероятно са повдигачи и в още един малък гараж почти беше сигурен човекът. Аз от самото начало вярвах, че са повдигачите....както ида е.
Днес смених всички повдигачи с кобилици и ....моторът заспа,Мърка като коте.Цялата работа с въртенето и почивките отне 12 часа-в 2300 часа излязох от гаража за тест драйв)))Работих заедно с майстора, но и той не беше пипал досега Д5 мотори. С две думи, малко съм разочарован от всички тези "сертифицирани майстори, сервизи и дилъри". Имаше няколко ролки на кобилиците с луфт и малко запекли повдигачи. Утре ще ги разгледам по-подробно на спокойствие, за да видя отклонениеята от размери и луфтове.Даже ще отворя и някой повдигачи, да видя дали не са задръстени с боклуци, защото около разпределителните валове и маше доста мизерия. даже мисля да сложа добавка за прочистване и после да сменя маслото, но като знам че ми е само на 4000км и е добра марка, ми се свиди....но нищо, ще го използвам за смазване веригата на резачката.


Нормално явление при D5 185hp е по някое време да се сменят въпросните повдигачи. Предполагам, че след като сте разглобявали там сте почистили добре или сменили вихровите клапи?
Проблема е, че от предписаното масло 0W30 износването на въпросните повдигачи и кобилици се ускорява доста и ако не се сменят навреме нещата стават меко казано грозни...
Вече си разгледал старите повдигачи, това чудо като се износи прекалено се разпада и в най лошия случай отиваш за нов мотор...
Reply

#23
Е малко е преувеличена тая работа с разпадането на повдигача, според мен !
Имам примери за коли с такива мотори карани с 0w-30 както и с 5w-30 и нищо им няма.
Според мен причината за износването на повдигачите и кобилиците е друга......
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#24
mevdo Wrote:Е малко е преувеличена тая работа с разпадането на повдигача, според мен !
Имам примери за коли с такива мотори карани с 0w-30 както и с 5w-30 и нищо им няма.
Според мен причината за износването на повдигачите и кобилиците е друга......

Възможно е.
Като сменяхме на моето повдигачите и останалото съдържание на главата, разгледах един повдигач от дефектиралите - много лесно се разделяха на две половини. Така ми и обясниха, че при разпадане на повдигач или кобилица(излизали лесно от мястото си като се износят) ремонта ставал почти двоен като цена... Абе дизели.. :?
Reply

#25
Колеги, според вас необходимо ли е когато се сменят повдигачи да се обслужва главата ако няма нищо счупено?
И дали е редно при смяна на повдигачи, така или иначе се отваря до известна степен двигателя - да се сменят направо сегменти и биелни лагери за да ми е мирна главата. Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)