The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Температурен датчик

#1
Здравейте колеги, От известно време климатика бачка няколко минути и изключва.Казаха ,че е прецакан температурния датчик в купето...?
Днес го взех, но нямам представа къде се намира, а и майстора ми май не знае,Бях чел ,че е в панела на климатроника , но там има едно вентилаторче и някакъв друг датчик които не е въпросния..Моля някои , ако има идея да сподели.Волво С80 2000г.
VOLVO FOR LIFE
Reply

#2
PetarGarkov Wrote:...климатика бачка няколко минути и изключва.
Спира "студеното" или спира да духа изцяло?

Климатроникът на 850 има два температурни датчика в купето, два във въздуховодите в таблото и датчик за външната температура. Дефектирането на един или повече от тях не е причина да спре работата на климатроника, а само се нарушава поддържането на зададената температура. Регистрира се грешка в ECU-то и се индикира на панела за управление (мигащи светодиоди). Предполагам, че при следващите модели положението е подобно.
Чести причини за гореописания проблем са проблеми с компресора, вентилатора на купето, електронния модул за управление и/или силовата му част. Една диагностика (прочитане на регистрираните грешки) би дала добра насока.
Reply

#3
иди в мотппфое, те могат да четат подорбо климатичната система, спирането може да от няколко причини, прегряване на външния кодензор(неработещи перки), кофти компресор(за смяна), проблем с управлението на климатроника, запушен дехидратор, който се смения периодично, но тук в БГ не се практикува тая схема, но може да има и специфичен проблем за модела, от носно 850, има и модели с 4 и повече вътрешни термосонди, при мен за съжаление са 7
Reply

#4
Благодаря, оказа се Електромагнит на копресора.
VOLVO FOR LIFE
Reply

#5
Здравей колега,като вдигнеш капака на двигателя чува ли се компресора как чука, т.е. изключва и след няколко секунди-10-15, пак включва,че при мене съм забелязал,че точно така прави.
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)