The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Взех OBD-то :-)

#1
Много яко. Big Grin Можеш да следиш почти всички датчици в компютъра. Но най ми хареса опцията за мерене на конски сили и въртящ момент, а също така и за ускорение от 0-100 и време за 400 метра. На срещата мога да ви я покажа. Има и доста софтуер.
Reply

#2
Супер, значи и аз да си взема един такъв ;о), че скоро неми се очертава прибиране към БГ. можеш ли пак да ми пратиш УРЛ-то или поне софтуера да го видя да знам кой тип точно да си взема
Reply

#3
VolvoFan Wrote:.... Но най ми хареса опцията за мерене на конски сили и въртящ момент, а също така и за ускорение от 0-100 и време за 400 метра. ...
Хайде похвали се!
Reply

#4
sss Wrote:
VolvoFan Wrote:.... Но най ми хареса опцията за мерене на конски сили и въртящ момент, а също така и за ускорение от 0-100 и време за 400 метра. ...
Хайде похвали се!


Smile Конските сили още не мога да ги измеря както трябва, а за ускорението ми дава 6.37 0-100 и 14.27 на 400 метра, но и това не съм сигурен дали е вярно.
Reply

#5
А за диагностика става ли, предполагам ти дава грешките и пр., мисля това ти се явява като бордови компютър, ако не се лъжа ламбда-та ти светеше, дава ли ти я като проблем софтуера?
Reply

#6
Да точнол за диагностика служи и дава всички грешки. Ламбдата ми свети като вдигна много налягането на турбината но не съм гледал още каква грешка дава.
Reply

#7
VolvoFan Wrote:Да точнол за диагностика служи и дава всички грешки. Ламбдата ми свети като вдигна много налягането на турбината но не съм гледал още каква грешка дава.

Най-вероятно за бедна смес.
Ако е за богата не мрънка,ама при бедна нали има опастност от детонационно горене и затова пищи.
Сложи и един горивен клапан с пропорционално нарастване на налягането и възможност за реглаж ("спортни клапани" им викат - всички спортисти станаха...) и ще го изчистиш това. Ако все пак е такава грешката,де...
А може и да я отсвириш и хич да не и обръщаш внимание,но бедната смес наистина е вредна - хвърли едно око :cyclops: все пак.
Reply

#8
VoodoRush Wrote:
VolvoFan Wrote:Да точнол за диагностика служи и дава всички грешки. Ламбдата ми свети като вдигна много налягането на турбината но не съм гледал още каква грешка дава.

Най-вероятно за бедна смес.
Ако е за богата не мрънка,ама при бедна нали има опастност от детонационно горене и затова пищи.
Сложи и един горивен клапан с пропорционално нарастване на налягането и възможност за реглаж ("спортни клапани" им викат - всички спортисти станаха...) и ще го изчистиш това. Ако все пак е такава грешката,де...
А може и да я отсвириш и хич да не и обръщаш внимание,но бедната смес наистина е вредна - хвърли едно око :cyclops: все пак.

Със сигурност не е от това, защото имам wideband lambda sond, която ми показва богата смес. Предполагам, че ще си каже пущината Big Grin
Reply

#9
Ами ако я разчетеш като код - пусни я тука да я видим.
По принцип не би трябвало да имаш сигнал за богата смес ако ти е наред дебитомера и не си барал налягането в инжекторната рама...ама като се замисля има още куп неща от които може да се получи.
Нямам идея какво е широколентова ламбда,но стандартните бачкат в диапазона 0-1 волт. Сименс имаха някакви дето бачкат на 3 волта,но се съмнявам да е от тия (не ти и трябва - Опелджиите редовно пищят от тях,а в сервизите на Бош им се цупят).
По принцип при нормална работа на двигателя (минимум 1 минута дори и да е с подгряване сондата) и горивно число,близо до стоичното трябва да имаш показание от 0,6 волта.
Нормално е да скача при рязка смяна на оборотите,но при задържане на дадени обороти трябва пак да отиде до 0,6V.
Reply

#10
VolvoFan Wrote:Много яко. Big Grin Можеш да следиш почти всички датчици в компютъра. Но най ми хареса опцията за мерене на конски сили и въртящ момент, а също така и за ускорение от 0-100 и време за 400 метра. На срещата мога да ви я покажа. Има и доста софтуер.

Малко е стара темата, но да те питам откъде го взе това нещо? В една друга тема видях линк към Digimoto и си поръчах Digimoto 4.03 mOByDic Package, с това ще мога ли да меря и аз като теб и да чета грешки и др.?
V40 2.0 16V
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)