The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Как се разглобява централната конзола на 850???

#1
Здравейте колеги.Проблема ми е следния.Антифриза ми изчезва проверих на всякъде за течове но никаде няма, и остана само вътре да проверя парното , но незнам как се разглобява конзолата . Мисля че е от там някъде понеже под стелките е доста мазничко. Благодаря предварително
Reply

#2
Здрасти, няма нужда да разглобяваш, дръпни мокета отстрани при педалите и ще видиш дъното на радиаторчето.
Reply

#3
Добре колега благодаря за инфото.
Reply

#4
Да, не е необходимо да се сваля конзолата, а и не го пожелавам на никой - приключението е голямо (на 15-ти юни сменях изпарител на климатика).

Необходимо е да се работи и от двете страни - и от шофьорското място, и от пасажерското.
Мокет, няколко кори, няколко винта - не е сложно.
Тънкия момент е да не се подхожда с много сила, особено при обратния монтаж на новото казанче. Важно е също да се обърне внимание на уплътненията на двете водни съединения - ако са за смяна, да се подберат точно същите - както по размер, така и по предназначение (за високотемпературни водни съединения). Водните съединения се държат от един винт - не е необходимо да се стяга до откат.
Лично аз, преди няколко години, когато сменях казанчето, реших да ползвам старите заводски уплътнения - никакви проблеми. Тази година, при смяната на изпарителя, отново си ги оставих същите.
Reply

#5
Колега Mitinka ако все още не си го разглобил виж този линк <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=_lKq7c5I5GU">https://www.youtube.com/watch?v=_lKq7c5I5GU</a><!-- m --> .
И аз си мисля за смяна на това радиаторче, че ми намирисва на антифриз в купето . Колеги с повече опит- чюдя се дали има различни радиаторчета ?? Питам защото ми се иска като го разглобя да имам новото налично.
Reply

#6
Колега, когато свалиш радиаторчето, е желателно да имаш под ръка новото - иначе трябва да правиш байпас на двете тръбички. Охладителната течност на двигателя циркулира постоянно през радиаторчето, независимо дали парното се ползва или не.
Когато сменях моето преди години, реших, че едва ли ще карам колата още 20 години и съответно се спрях на най-евтиния вариант - NRF. Имах известни съмнения по отношение на размерите и монтажа, но нямаше никакви проблеми. Предполагам, че при различните производители има някакви толеранси в размерите, но те не са критични - в пластмасовия кожух има достатъчно място.
Reply

#7
Благодаря, колега . И аз така си го представям. За сега е проект с които не ми се захваща.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)