The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
940 Пловдив

#1
Малко сме . На изчезване сме а не се знаем . Откакто карам тази очарователна за годините си "катафалка" съм срещнал само други две такива в града а предполагам и в страната не са много . Да дискутираме малко къде си поправяте мънинките колички ? От къде закупуването на части е най надеждно и достъпно ?
Reply

#2
Здравей, колега. Вярно е, че не останаха из милата ни Родина много почитатели на шведските RWD класики. Но все пак ни има :-) Относно частите... Намират се все още и по нашите магазини, но за някои по-екзотични или по качествени е много трудна работата. Особено пък за 2,3 редблоковете. А пък ако е и турбо... Кауза пердута! Миналата година се захванах да реновирам един B230ET блок и в чудо се видях, докато му намеря сегменти. В ибей открих само един останал комплект за 1 цилиндър, и то в Щатите. Накрая търсене на връзки, познати в странство и най-накрая след 2 месеца открих в някакви забравени складове на фирма, работела с Goetze. С турбото беше малко по-лесно. В "Реалтурбо" София ми изсвириха някаква цена от над 900 лева за рециклиране. След дни ровене намерих една фирма в Латвия, която предлага цели, сглобени и балансирани турбини (т. нар. картридж), само без охлювите. Платих 280 лева с доставката и след 24 часа DHL ми я доставиха. Рециклирането в домашни условия ми отне 1 час, 1 кафе и две цигари... Няма да псувам картела на сервизите в БГ... Няма!
Други източници на части и консумативи са Skandix, в classicswede изпадат понякога добри оферти втора употреба, turbobricks, този форум не на последно място...
Но стига за частите... Малко за любовта към нашите ръбати автомобили ;-)
Миналата година след много озъртане и ослушване докопах едно 360 с редблок и в общи линии скромната ми флотилия вече наброява 3 класики. Едно 940/945 (ex B200FT, сега хибрид B230ET/FT), едно 360 (B200F) и едно (или половин вече) 760 Ti (B230ET, което преди години купих от Пловдив бракувано на малко километри за донор). Преди 3-4 години за малко да се уредя и с едно 240 (D24), но финансовото състояние тогава ме отказа.
За тези "катафалки", особено 7/9 серия, който един път се е влюбил в него, до живот не се забравя... И ако не дай боже някой ден моята деветка ме изостави ще обърна всичко, но пак ще е такава (и пак комби)...
Дълго и безаварийно от мен!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)