Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO V40 бензин,2000куб придърпва -прекъсва
#1
Здравейте,
Колата е с газова уредба от 10г и до сега работеше безпроблемно. Започна да придърпва при подаване на газ и се чува припукване от време на време.Няма мощност-Това е на 1 до 3-та скорост,като вдигне високи обороти не се усеща, но при набиране е кошмар.ПРОБЛЕМА Е И НА ГАЗ И НА БЕНЗИН. В единсервиз на комп. диагностика ми казаха ,че трябва смяна на дебитомер.Взех втора употреба, но това което ми показаха ,че е дебитомер и него да търся, се оказа че е температурен датчик на въздуха!След смяната грешката изчезнала,според тях, но вече им дава "загуба на памет" и ми казаха ,че трябва да се смени компютъра на колата!ПРОБЛЕМЪТ продължи! Отидох в спец. сервиз за ВОЛВО.Те ми казаха ,че този модел нямат дебитомер и че смененото е датчик за температурата.На тяхната диагностика не даде грешка и според тях трябва смяна на кабелите /бобините проверени,свещите сменени с нови/. Ако не станело с кабелите тогава можело да е компютъра!
Моля за помощ.Цял месец обикалям при различни и всичко се плаща! И попадам като този където не знаеше ,че това е датчик за температурата , а не дебитомер.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здравей колега,
Дай малко повече информация.
Каква е газовата, и ако е възможно производител и модел?
Кой набор е колата,и какъв е кода на двигателя?
От къде си? За да те насочим към читав сервиз. Явно първия не става,а втория сигурно искат да те качат на черешата...
При сменени кабели и свещи направо отиват на комп. Явно за тях бобините не съществуват...
Цитирай
Thanks given by:
#3
Здравей колега,
най-вероятно си пропуснал времето за смяна на свещи и е избила бобината. Не знам как си я проверявал, но ако можеш я смени и пробвай как ще се държи колата с новата бобина. Имал съм подобни симптоми (не беше волво колата)и се оказа бобина (избила от старост или от стари свещи).
Цитирай
Thanks given by:
#4
jtboev написа:Здравей колега,
най-вероятно си пропуснал времето за смяна на свещи и е избила бобината. Не знам как си я проверявал, но ако можеш я смени и пробвай как ще се държи колата с новата бобина. Имал съм подобни симптоми (не беше волво колата)и се оказа бобина (избила от старост или от стари свещи).
Здравей колега,
от София съм.
колата е по талон 30.07.1998г ,103кв, 2л. В4204S1456373.
Утре ще пробвам с нови кабели.Бобините ги смених миналата година по това време с втора употреба.Гледаха ги и казаха ,че не е от тях.Аз не им разбирам.Газовата уредба не знам марка и производител ,щу видя утре.Миналата година и смениха рейката.Спомням си ,че преди 6-7 години имаше същия проблемно рядко и слабо се проявяваше.Тогава ми казаха ,че има проблем със ниските обороти.Не са устойчиви и леко придърпваше / сега е непоносимо/Искаха да я оставя 2-3дни да я видят в движение на компютъра и да прегледат всичко.Но не можех без кола тогава , пък и знаете ,че ние винаги отлагаме докато не стане напечено.Но досега си вървеше добре.Мощност,разход-ОК.Само това придърпване /хълцане/ при ускорение.Газаджията си прави настройката на газ. инжекцион, но иска първодаси оправя работата надвигателя на бевзин и когато е ОК да отидапринего да настрои газта.Това е което мога да Ви кажа.Благодаря ,че се опитвате да ми помогнете!
Цитирай
Thanks given by:
#5
jtboev написа:Здравей колега,
най-вероятно си пропуснал времето за смяна на свещи и е избила бобината. Не знам как си я проверявал, но ако можеш я смени и пробвай как ще се държи колата с новата бобина. Имал съм подобни симптоми (не беше волво колата)и се оказа бобина (избила от старост или от стари свещи).


Здравей,
Благодаря за мнението.Ще пробвам с кабелите и след това ще пробвам с бобина.Не им разбирам, но трима различни гледаха и казаха ,че не е бобина.Може и да се лъжат от факта , че миналата година ги смених ,но с втора употреба,не нови!
Цитирай
Thanks given by:
#6
Свещите нови,но сигурно ли е,че са точно за този двигател и са читави? Когато взех моята,сложих нови Бош по каталог,а тя почна да работи по-зле отколкото със старите.Смених ги с оригинални от МП и двигателя заспа!
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#7
Два пъти съм сменял бобина - няма начин да не разбереш, че е от нея - колата остава на два цилиндъра.
Когато при мен почна да прекъсва по подобен начин(по осезаемо в ниските обороти) се оказа кабел.
Цитирай
Thanks given by:
#8
pliva написа:Свещите нови,но сигурно ли е,че са точно за този двигател и са читави? Когато взех моята,сложих нови Бош по каталог,а тя почна да работи по-зле отколкото със старите.Смених ги с оригинални от МП и двигателя заспа!


Точно с Бош четири електрода съм от 10дни, даденипо каталог.Предитях карах 20дни с Денсо.Старите бяха Беру и нямах проблеми няколко години до развитието на този проблем.
Цитирай
Thanks given by:
#9
Cavalera написа:Два пъти съм сменял бобина - няма начин да не разбереш, че е от нея - колата остава на два цилиндъра.
Когато при мен почна да прекъсва по подобен начин(по осезаемо в ниските обороти) се оказа кабел.

Благодаря, надявам се да е кабел!
Цитирай
Thanks given by:
#10
kris54 написа:
pliva написа:Свещите нови,но сигурно ли е,че са точно за този двигател и са читави? Когато взех моята,сложих нови Бош по каталог,а тя почна да работи по-зле отколкото със старите.Смених ги с оригинални от МП и двигателя заспа!


Точно с Бош четири електрода съм от 10дни, даденипо каталог.Предитях карах 20дни с Денсо.Старите бяха Беру и нямах проблеми няколко години до развитието на този проблем.
Бош-а е боклук май напоследък. Има доста изписано тук по темата,потърси!Например <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=4506&hilit=%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%89%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7">viewtopic.php?f=8&t=4506&hilit=%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%89%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7</a><!-- l -->
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)