Posts: 84
Threads: 0
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2017
Reputation:
2
Здравей, колега аз имам същия проблем, боря се с него вече повече от година. Проблема може да се реши или много бързо или много дълго да го търсиш, като цяло може да има много причини за проблема. Започни например с диагностика с VIDA DICE след това със смяна на нафтов филтър, провери си вакумните маркучи да нямаш някой протрит/скъсан, провери дали работят коректно клапаните управляващи вакумите, общо са 3 на брой. Провери дали ти работят коректно Актуатора ( управлява турбото чрез вакум ) и датчика който е прикрепен за него. Възможно е да е от клапана за високо налягане който е на самата помпа ( нафтовата) за високо налягане. Също така може да е лоша връзка на кабелите на всички тези клапани който ти изброих, можеш да си вземеш електроконтактен спрей и да ги почистиш и напръскаш всички букси, не е изключено да имаш прекъснат кабел който да прави хлабава връзка. Преди седмица сменях филтъра на купето и видях, че на пиновете на буксата на педала беше започнало да се образува оксидация почистих я и напръсках със спрей. Така, че проблема може да се крие на всякъде и може да го откриеш от раз или да го търсиш дълго време. Успех!!!