Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем или не с волана, V 50
#1
Здравейте колеги,
Това е първия ми пост,от скоро съм собственик на В 50,приятно съм изненадан от колата и от марката!
Имам следния случай!
Колата е със 17-ки 205/50/17 гуми,прави ме впечатление,че ако не държа волана при неравност, главно с ниска скорост той поема посоката на неравността или дупката,т.е все едно хидравликата не работи,ако го пусна за 5 секунди,може да se отклони 2 метра на ляво след което ако има неравност вдясно да се върне обратно.Карал съм други коли и стари и нови,толкова драстично това не съм го усещал това.Четох някъде,че било нормално заради ниските и големи гуми.При висока скорост и прав път няма никакъв проблем,държа я с един пръст!

Ще се радвам да разбера другите колеги дали го имат този проблем,ако въобще е проблем, благодаря ви предварително!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Ужас,никой ли няма мнение,много странно,аз ли се изразявам неправилно?
Цитирай
Thanks given by:
#3
Не мисля, че имаш проблем. Карай си колата и и се кефи!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Цитирай
Thanks given by:
#4
Аз също мисля, че колата ти е ОК!
На равно, като пуснеш волана дърпа ли на някъде?
Ако все пак решиш, качи я на реглаж.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#5
При мен на 205/55/16 е същото, не се притеснявай
V50 D4204T
[Изображение: ab284332.gif]

Цитирай
Thanks given by:
#6
Хидравликата само ти помага твоите усилия да са по-малки при въртенето на волана, няма обратно действие.
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#7
Благодаря ви колеги!
Не дърпа на никъде на равен участък,по ходовата част не чувам и не усещам нещо да чука,само това пусто дърпане на волана,явно ще свиквам с този недостатъкSmile
Цитирай
Thanks given by:
#8
Колега абсолютно същият проблем имах и аз. След три пъти за три дни обстойно преглеждане на преден и заден мост, окачване и всичко, плюс проверка и реглаж в два различни сервиза .... остана проблема. Проверих и хидравликата - безупречна. Накрая се оказа, че на моменти блокира в моят случай десният макферсон. Два броя SKF тампрончета на макферсона, които са си със лагери, струват около 80-100лв зависи къде ги купуваш и после всичко е точно. Може да се смени и само проблемният, но аз смених и двата, да не стане така, че след някой друг месец да се наложи и другия.
Цитирай
Thanks given by:
#9
До скоро карах Астра h с 225/50/17 беше абсолютно същото, смених ги с 215/50/17 и дърпане то намаля осезаемо та от гумите е.
Цитирай
Thanks given by:
#10
Аз карам с 19 цолови джанти и когато колата е по осезаеми неравности волана ми си играе доста и трябва да се държи леко, за да държи права линия. Иначе на асфалт си държи правата дори и без да се пипа волана. Не смятам че има проблем.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)