The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ремап на xc90 v8

#1
Привет,
Някой мислил ли е ,правил ли е ремап на осмака. Гледах ,че Rica вадят 40к.с. отгоре и 40нм. Някой да е слагал техен или някой друг софтуер, или да е сложил Български ?
Отделна е темата може би дали има смисъл да му се слага. Противно на всички мои очаквания има доста приятна сила в ниските обороти и не че са му нужни тези допълнителни 40к.с.,но пък колкото повече,толкова повече Smile
Reply

#2
Ей, Пух не бъди толкова лаком...а и дали Aisin-чето ще се изкефи на тази интервенция. Един приятел с D5-185 има колега който твърди, че неговия бил ремапнат та ще ми е интересно някой ден да го сравним с нашите "обикновенни" V8-ци
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
Ако 315 к.с. не ви стигат, нещо не ви разбирам... :roll:
99% съм сигурен, че тия 40 коня отгоре няма да ги усетите!
Но, колкото хора, толкова мнения.
Успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#4
Ааа моите 315 кончета си ми стигат, че дори и някое от тях да си е заминало и да идва само да пие бензин пак са ми достатъчни и не се оплаквам...а и това е поредната ми сбъдната мечта - да имам и карам V8-мак и да го чувам как гърлено боботи през спортната генерация :lol:
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#5
Повече мощност за нормално каране наистина са му достатъчни. Обаче една генерация със сигурност ще отпуши доста колата и звука е много приятен и благ от това,което съм чувал по youtube на разни клипчета.А някой за генерация да е мислил ?
Reply

#6
Аз съм мислил за генерация и то основно заради звука. В Щатите с махане на крайното гърне се получава мнооого добре. Някои просто махат гърнето, други сменят резонатора с пърформанс такъв. Примерно Borla. Със сигурност по-натам ще го пробвам. Ще отрежем крайното и ако ми е шумен просто ще го върна обратно.

Иначе относно performance-a на колата аз лично изобщо не бих се занимавал. Колкото повече - толкова повече, ама все пак тва си е 2200 джип Smile Не е бърз но ми е супер за габаритите и целта си Smile
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#7
Борла не са кой знае какво..но ще свършат работа. Има един пич около Сливен. Върши чудеса и ще нарпави цяла генерация за много хубави пари без катализатори примерно. Проблемът е,че много бавно прави нещата, тъй като си работи сам. Ако някой се интересува може пък да запитаме за цена и да направи една матрица и да ни излезне по-евтино.
Reply

#8
Рика предлагат ремап до 340 к.с. на моторите за Америка и до 325 за европейския пазар. Аз не съм и чувал за по-големи напомпвания ... У нас гледам че Диджитъл тунинг добавят 18 к.с. и 50 нютона, като последното е над лимита на автомата.
Общо взето едно голямо нищо е това. Единствения вариант е да се слага турбина, което прави мисията почти невъзможна.
Но 315 к.с на моето S 80 са му просто тамън, само тези 25/100 градско са малкото камъче в петата Smile

Инак генерацията ми е правена в Екстрийм тунинг и си заслужава всеки от 1300-те левчета ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#9
А, не, аз не махам катализаторите и прочее. Макс заигравка с крайните гърнета. Ако се скапе някой катализатор и трябва да купувам нови, тогава ще си взема такива на Магнафлоу примерно. Имат кит колектори с катализатори и т.н.
Правил съм кола атмосферка с валове, сгъстяване, а-у... и повече с такива загубени каузи не се занимавам. Генерация с ремап на тоя камион спиред мен няма и да го усетиш.

А Драго от Екстрийм е пълен Бог в това което прави!
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#10
Точно Драго ми махна стандартните и ми сложи две двуцевки. Страшно звучи Smile
В тази връзка някой XC с V8 ако търси стокови гърнета от S80 да свирка ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)