The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със АСК XC70

#1
Здравейте колеги карам Волво Xc70 2002г. 2.4т тръгнах от Варна по магистралата посока Шумен карах със 120 км в час последните 5 километра със 140 км в час на Шумен излязох от магистралата и както си карам все едно изключи от скорост, двигателя се форсира но колата не набира.
Спрях чаках 5 мин и тръгнах карах 5-7 кил сменя ск добре единствено ми направи впечатление, че на 4 скорост се изфорсира преди превключване и пак същата работа все едно е на свободна движи се със 80 км оборотите са на 800/900 мисля и се усеща че иска да вкл на скорост но неможе. Когато спра нито на D нито на R иска да потегли. Проверих маслото при загряла или студена кола в скоростната кутия маслото е много над максимума. Когато сменя маслото на кутията бях в сервиза и наляха колкото извадиха. Маслото смених преди 6000 кл нямах никакви проблеми преди 10 дни пътувах до София и никакви признаци. Някой да има идеи
Reply

#2
Привет.
Аз имам една идея - иди на сервиз за АСК.
Съвсем сериозно - не е шега и колкото по-рано отидеш в сервиз (в който знаят какво правят, разбира се), толкова по-малко ще те боли главата.

Поздрави.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#3
Привет.
Вече почна да ме боли.
В понеделник ходих по сервизите из Варна и по обясненията какво се е случило ми казаха че се съмняват за антифриз в маслото и искаха малко да изтича масло за да направят тестове дали има антифриз. Та днес им занесах и след като са тества ли казаха че имало.
Reply

#4
Ако е така значи само радиатор. Не че е евтин но ...
ex XC90
Reply

#5
Обаче не трябва ли да се пресече маслото верно че отгоре дръпнах през щеката ама маслото си беше бистро. Но защо като гледам нивото на маслото на щеката е много над максимума още малко ще прелее от щеката. Мисля да отворя пробата да видя какво и колко ще изтече.
Reply

#6
Простете невежеството ми, но каква е (къде е) връзката между маслото на скоростната кутия и антифриза... :roll:
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#7
Маслото на кутията минава и се охлажда през радиатора на колата. Wink

Колега, мен ме съмнява, че дърпаш щеката на мотора и гледаш неговото масло. Кутията ти не би трябвало да има щека. И в случай, че гледаш нивото на маслото на мотора, което ще прелее... да не би да го правиш на запален мотор?
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#8
Е колега чак пък да бъркам щеките.
Reply

#9
Значи моя грешка. Явно си с някоя кутия за която не знам.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#10
Flexfit Wrote:Обаче не трябва ли да се пресече маслото верно че отгоре дръпнах през щеката ама маслото си беше бистро. Но защо като гледам нивото на маслото на щеката е много над максимума още малко ще прелее от щеката. Мисля да отворя пробата да видя какво и колко ще изтече.
Така е обаче когато има пукнатина(микро) и тя се разтваря при температурните разлики може да се получи преминаване на един флуид в друг.
Мен ме съмнява теста който са ти направили.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)